Citat:
Ursprungligen postat av
WordWarrior
Det är väldigt enkelt att fastslå objektivt att jag har rätt. Se inte på vad kvinnor säger, utan på vad de gör:
- Parasiterar 4 Mkr på män via skatten under sin livstid och är dessutom otacksamma mot män.
- Är hypergama och ser ner på vanliga skötsamma män.
- Röstar betydligt mer vänsterradikalt än män.
- Ansluter sig till manshatande ideologier.
- Motarbetar yttrandefrihet inom akademien.
- Med mera...
Oj, jisses. Bli inte generad nu men du har visst blandat ihop 'objektivt' med 'högst subjektivt'. Det kan hända även den bästa. Du är ju inte doktor direkt...
- Menar du att barn endast är parasiter? Isf stämmer det. För andra, som ser barn som framtiden, så är det knappast att parasitera att avstå från en högre pension för att föda upp och uppfostra nästa generation.
- Väljer inte du den partner som passar bäst för dig? Det gör jag. Där ser jag ingen skillnad könen emellan. Du och majoriteten på detta delforumet ser ju ständigt ner på kvinnor, så det är knappast någon könsskillnad där heller.
- Knappast konstigt då de uppenbarligen förstår värdet av att dela och att ha ett socialt skyddsnät (kanske för att de ofta tvingas dela och är socialt utsatta). Att tänka själviskt är destruktivt på en jord med flera miljarder individer.
- Feminismen vill ha jämställdhet mellan könen. Det är den minst hatiska samlingen ideologier, även om det finns avstickare precis som inom varje ideologi. Nämn en enda som inte har hatiska element?
- Angående att motverka yttrandefrihet så kan jag ju kontra med hela brunhögern som vill hänga varenda själ i sin egen Nürnbergrättegång i Finspång som inte tycker att Hitler är det häftigaste som hänt sen Vasas skidtur. Sen alla på detta delforumet som tycker att kvinnor inte borde ha rösträtt. Knappast en könsfråga. Folk är folk och det finns idioter inom varje led som du ju så uppenbart är ett bevis för.
Hell seger!