Citat:
Ursprungligen postat av
DilsNacke
Nej, något garage är nog inte planerat i nuläget, då något bygglov inte verkar ha sökts;
hitta.se
Var det inte ett absolut krav från Roberto att huset (förlåt, jag menar Herrgården) skulle ha garage? Blev han överkörd i den frågan, och fick nöja sig med att öppna (sin pappas?) plånbok?
Samtidigt kanske ett garage inte skulle fylla någon större funktion för honom, då han rimligen inte kommer ha någon tid att tillbringa där. Han kommer väl ha fullt sjå med att jobba, samt att ta sig till och från arbetet.
Har någon försökt sig på att fråga vår lilla sångfågel om varför hon och maken inte äger huset gemensamt? Själv har jag blivit helt omotiverat blockerad från hennes instagram, och detta utan att ha interagerat med henne på något sätt. Det enda jag har gjort är att lajka en av hennes bilder av misstag, och snabbt tagit bort den lajken. Men det kanske räcker för att bli blockerad?
Ja, hur kunde du ta tillbaka ditt lajkande ! Anna räknar varenda en. Nåde den som ångrar sig.
Då är du ute i kylan. ⛄️
Anna äger inte huset får jag förmoda för att lägenheten tillhörde Roberto,
vinsten från försäljningen gick till köpet av huset.
Anna har nog inte så mycket egna pengar, då hon inte jobbar så mycket.
Däremot äger väl hon och Roberto boendet i Spanien,hur det nu var med det.
Anna läser väl FB och kanske kommer att svara på din fråga, annars kan du
lägga upp ett nytt IGkonto och ett nytt och ett nytt.😁
Hon blockar folk på IG som om hon sitter och spelar ett dataspel.
Det lär ju aldrig bli en skilsmässa, men om så är fallet och om de skrivit ett äktenskapsord,
kan Anna kanske räkna med en liten hyrd enrummare i Märsta centrum i resten av hennes liv.
Garaget kanske kommer upp i ett senare läge när de bott in sig..eller.. aldrig.