Erbjuder de fortfarande ”Free Character Realm Migration”? Och isåfall hur länge? Kör just nu på normal server kan jag byta till pvp ? Är i valet och kvalet om jag ska byta om det nu går.
Nu kan man byta till valfri server från/till pvp etc, kostar 25 usd eller vad det brukar göra i retail.
Jag fick ena förra veckan och nu blir man ju jäkligt optimistisk trots att chansen att få den andra känns minimal.
... Sedan ska man få ihop alla Arcanite Bars, ekonomin tillåter inte så blir att härja i EPL/WPL + Jump runs då de andra zonerna är tömda på veins.
AV var ju sådär också, roligt att bryta av med men så fort man fick ringen av Exalted slutade man tvärt. Har Guildies som bor i AV minst 18 timmar om dygnet.
Blizzard borde lägga in LFG system känns så omodernt sitta leta efter klasser och spelare. Blizzard skulle kunna begränsa det så att det är bara är ens server som vi spelar med. De skulle fungera väldigt bra!! Som de är nu är helt värdelöst.
Blizzard borde lägga in LFG system känns så omodernt sitta leta efter klasser och spelare. Blizzard skulle kunna begränsa det så att det är bara är ens server som vi spelar med. De skulle fungera väldigt bra!! Som de är nu är helt värdelöst.
Hoppas du driver nu, annars rekommenderar jag att du drar tillbaka till retail!
Är man inte under 15år skriver man ju alltid vad man är när man söker grupp i lfg channel. Och nej en dungon finder som det låter som du vill ha ska absolut inte finnas.
Finns ett addon för lfg du kan använda dig utav, vet inte vad det heter dock.
Är man inte under 15år skriver man ju alltid vad man är när man söker grupp i lfg channel. Och nej en dungon finder som det låter som du vill ha ska absolut inte finnas.
Finns ett addon för lfg du kan använda dig utav, vet inte vad det heter dock.
"lfg classic" tror jag den heter... fungerar utmärkt
Jag har kommit på en sjukt bra idé. Jag har sett att när man vill levla upp snabbt, smidigt och enkelt, så kan man ställa sin karaktär i ett hörn av battlegrounden och låta den stå där utan att man gör nånting med den, så hovar man in all xp och efter battlegroundsen så levlar man upp det enda man behöver göra är att röra den nån enstaka millimeter var femte minut eller så enklare sätt att få XP finns inte, helt brutet Jag måste vara en av de första som har kommit på det här. Och det känns bra att det var just jag, jag är så grymt karismatisk
Jag har kommit på en sjukt bra idé. Jag har sett att när man vill levla upp snabbt, smidigt och enkelt, så kan man ställa sin karaktär i ett hörn av battlegrounden och låta den stå där utan att man gör nånting med den, så hovar man in all xp och efter battlegroundsen så levlar man upp det enda man behöver göra är att röra den nån enstaka millimeter var femte minut eller så enklare sätt att få XP finns inte, helt brutet Jag måste vara en av de första som har kommit på det här. Och det känns bra att det var just jag, jag är så grymt karismatisk
Bannable och de kastar ut alla som blir rapporterade som AFK. Så lycka till i längden.