2020-01-20, 16:50
Medlem
LugnStunds avatar
Finns något fiskespö i spelet ger plus i fiskskillen ?? Grymt tråkigt att fiska de ger bra guld på AH iallfall på min ally sida.
Citera
2020-01-21, 00:42
Medlem
SigrefIQs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LugnStund
Finns något fiskespö i spelet ger plus i fiskskillen ?? Grymt tråkigt att fiska de ger bra guld på AH iallfall på min ally sida.

Fiskeburarna som finns på botten av vattnet utanför horde byn i desolace har en chans att ge dig big Iron fishing pole som ger +20 i fishing.
Citera
2020-01-21, 16:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baabaman
Hur ser fördelningen på AV ut för er vid start. Spelar på Firemaw som alliance och det är helt hopplöst. Vi förlorar 99% av alla tillfällen. Framförallt för att det är typ 20 alliance och 40 horde när vi börjar varenda gång.
Det är riktigt trist. Sen står det alltid 5-8st..

Premades är tyvärr enda svaret för alliance, jag är med i en "Cross-realm" premade, men även kört med premade från servern, hamnar man i bra premade så brukar vinsterna vara snabba.
Citera
2020-01-21, 16:50
Medlem
wastaahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tomte-morfar
Premades är tyvärr enda svaret för alliance, jag är med i en "Cross-realm" premade, men även kört med premade från servern, hamnar man i bra premade så brukar vinsterna vara snabba.

Känns som jag vinner mot nästan varje premade som horde, om folk bara recallar förlorar alliance i det långa racet för 0 allys försvarar då de är övertygade att de ska pusha sig igenom

Antog att köerna som horde skulle bli långa, men nu börjar det fan bara bli löjligt. 45min kö på av och 20min på wsg och känns som de blir längre dag för dag
Citera
2020-01-21, 17:17
Medlem
Sereenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wastaah
Känns som jag vinner mot nästan varje premade som horde, om folk bara recallar förlorar alliance i det långa racet för 0 allys försvarar då de är övertygade att de ska pusha sig igenom

Antog att köerna som horde skulle bli långa, men nu börjar det fan bara bli löjligt. 45min kö på av och 20min på wsg och känns som de blir längre dag för dag

Välkommen till Vanilla köer...

Hade man bara lite otur så kunde man lätt köa 2-3h för AV (och när man väl kom in så vad det 30sekunder före lose pga quitters)
Citera
2020-01-22, 12:36
Medlem
Vatos.Locoss avatar
De som har köttat på med BGs vilken rank är de nu?
Citera
2020-01-22, 16:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
De som har köttat på med BGs vilken rank är de nu?

Exakt två veckor kvar till rank 14 för de som har haft bracket1 sedan honor infördes, de är dryg halvvägs in på 13 just nu.
Citera
2020-01-22, 20:05
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varian
Exakt två veckor kvar till rank 14 för de som har haft bracket1 sedan honor infördes, de är dryg halvvägs in på 13 just nu.

alright tack för svar! har du själv köttat?
Citera
2020-01-28, 15:38
Medlem
diskretpunkts avatar
spelar ni fortfarande lika mycket? nu har bokstavligen talat alla från kompisgänget (10-12 stycken vid release) slutat utan jag. envisas med min jävla rank 14 grind och börjar sakta men säkert spy på skiten och då är jag "bara" leutenant commander (rank 10).
Citera
2020-01-28, 15:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av diskretpunkt
spelar ni fortfarande lika mycket? nu har bokstavligen talat alla från kompisgänget (10-12 stycken vid release) slutat utan jag. envisas med min jävla rank 14 grind och börjar sakta men säkert spy på skiten och då är jag "bara" leutenant commander (rank 10).

Är du bara rank 10 nu kan du lika gärna ge upp rank 14 grinden. Du kommer inte dit.
Citera
2020-01-28, 22:19
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Någon duktig på macros? Har själv aldrig varit det.

Skulle vilja ha en knapp som skiftar mellan att leta blommor och mines.
Citera
2020-01-29, 00:34
Medlem
diskretpunkts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Woozah
Är du bara rank 10 nu kan du lika gärna ge upp rank 14 grinden. Du kommer inte dit.

Hur kan du säga så när det är (förmodligen, cirka) 2 år kvar av classic? det finns ju tid liksom, och du kan hitta en ny premade imorgon liksom, och ha ett stadigt ökande av honorn, bli arbetslös och få mer tid att spela, börja gå på tjack och spela 24/7, account-shara, börja botta (förespråkar ej något av de två sistnämnda), det rör sig alltså i snitt om 4 % rank-ökning per vecka resten av classic.. och tusen andra faktorer som påverkar hur mycket honor du kan dra på en vecka? jag kan garantera att de finns folk som inte ens gjort sina gubbar än och börjat levla dom, som kommer att bli rank 14 innan classic är över. Sjukt lustigt påstående och såg någon annan säga samma sak längre bak i tråden när nån vid den tidpunkten var rank 7. Du kan ALDRIG förespråka vem som blir rank 14 i det systemet för det finns 100 saker som sagt du kan göra för att förändra din situation.
Senast redigerad av diskretpunkt 2020-01-29 kl. 00:48.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in