2019-12-17, 13:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Varian
Det tar jag gärna reda på om du skulle lyckas citera det som du påstår. Men du är bara någon patetisk nolla som jag antagligen har rättat för länge sedan och nu sitter du och lusläser en tråd gällande ett spel som du verkar hata, i hopp om att lyckas rätta mig som hämnd. Patetisk är vad du är.

Du har kommenterat hela den här tråden ända sedan den skapades.
Man kan undra vem som är "patetisk".
Citera
2019-12-17, 14:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pulverhonung
Sitter och tjabbar om samma sak en månad senare trots att du fått det bevisat svart på vitt att det var svårare i den gamla patchen, sämst.

Att när man använde charge på ragnaros så hamnade man i lavan? Är det var som gör patch 1.12 enkelt och 1.0 progression skulle vara mycket svårare? Nä, du och din skara puckon har lyckats bevisa noll. Du är en lika stor nolla som den andra killen som bara citerar mig hela tiden med trams.
Citera
2019-12-17, 14:52
Medlem
krigsoffrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anamnemesis
Går det att lämna battlegrounds ö.h.t. utan att stänga ner hela spelet? Har googlat, men hittar komiskt nog noll och ingen info om det går. Ingen ikon vid minimap att lämna via.

/afk

Citera
2019-12-17, 15:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krigsoffret
/afk

Måste medge att det är rätt pinsamt för någon som lirat så mycket PvP som jag har gjort att inte komma ihåg det. Ställer mig i hörnet en stund.
Citera
2019-12-17, 15:30
Medlem
9797s avatar
Vad behöver man för dator för att kunna lira utan alltför mycket problem? Spelade mycket mellan 05-08 och kan ibland bli lite sugen på att börja igen. Tyvärr har man ju inte i närheten av lika mycket tid längre, kanske lika bra iofs. Svårt att spela wow med måtta tycker jag.
Citera
2019-12-17, 16:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 9797
Vad behöver man för dator för att kunna lira utan alltför mycket problem? Spelade mycket mellan 05-08 och kan ibland bli lite sugen på att börja igen. Tyvärr har man ju inte i närheten av lika mycket tid längre, kanske lika bra iofs. Svårt att spela wow med måtta tycker jag.

Jag spelar på en tio år gammal laptop (nej, ingen överdrift, inköpt januari 2011) med i3-processor, 4 GB RAM och HD intel integrated grafikkort. Skit, med andra ord. Fungerar bra i dungeons, WSG och laggigt i raids.

Fråga: när folk skrier "gold bid on head/bag" och liknande, vem fan går guldet till? Fördelas det jämnt bland alla?
Citera
2019-12-17, 17:01
Medlem
Ulo2000s avatar
Citat:
Fråga: när folk skrier "gold bid on head/bag" och liknande, vem fan går guldet till? Fördelas det jämnt bland alla?

I vissa guilder hamnar guldet i den gemensamma banken för att betala enchants till tanken och för att täcka andra utgifter. Hos andra rollas item ut, sen får någon buda och pengarna går till den som rollade högst på föremålet. Förstod jag din fråga rätt?
Citera
2019-12-17, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ulo2000
I vissa guilder hamnar guldet i den gemensamma banken för att betala enchants till tanken och för att täcka andra utgifter. Hos andra rollas item ut, sen får någon buda och pengarna går till den som rollade högst på föremålet. Förstod jag din fråga rätt?

Nja, jag tror inte det, eller så förstod jag inte ditt svar. Sett det här i PUGs i trade chat, och blir konfunderad över det. Förekommer det i guilder så är jag med på bollen.

Antagligen, med tanke på hur jävla giriga alla är och reserverar allt möjligt till höger och vänster, så är det flanen som ordnar PUGen som tar det. Hoppas innerligt jag har fel, får redan huvudvärk av att vistas i städerna och läsa skiten i /2.
Citera
2019-12-17, 18:57
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Nja, jag tror inte det, eller så förstod jag inte ditt svar. Sett det här i PUGs i trade chat, och blir konfunderad över det. Förekommer det i guilder så är jag med på bollen.

Antagligen, med tanke på hur jävla giriga alla är och reserverar allt möjligt till höger och vänster, så är det flanen som ordnar PUGen som tar det. Hoppas innerligt jag har fel, får redan huvudvärk av att vistas i städerna och läsa skiten i /2.

Värsta är att folk låter det ske. Inte många som bryr sig eller lämnar för att visa att det inte är ok.

En pug där ledaren kan få drygt 100g enbart för han skapar en onyxia grupp? Riktigt horigt betende i mina ögon. I en guild är det en annan femma.
Citera
2019-12-17, 19:00
Medlem
Citat:

Jag har sett ett par som kör att systemet där guldet fördelas bland alla deltagare efter raidet. Högsta budet vinner, ger guldet till raid leadern som sen fördelar det jämnt hos deltagarna.

Gynnar den med mest pengar, men ingen går lottlös i slutändan så länge man kör det systemet. Ganska rättvist system för PUGs kan jag tycka (utan att vara allt för påläst hur det fungerar).
Citera
2019-12-17, 19:10
Medlem
diskretpunkts avatar
Fungerar honorspy korrekt för er?
Enligt mitt egna honorspy är jag tex. standing 15-30 på min realm, pendlar.
Medans jag på mina vänners honorspy kan vara allt ifrån standing 80 till 150.
Verkar inte som att det uppdateras som det ska, har testat avinstallera och installera det på nytt samma dag som BGs kom. Finns det mer åtgärder man kan ta? Nån som har några problem?

MVH
Citera
2019-12-17, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av diskretpunkt
Fungerar honorspy korrekt för er?
Enligt mitt egna honorspy är jag tex. standing 15-30 på min realm, pendlar.
Medans jag på mina vänners honorspy kan vara allt ifrån standing 80 till 150.
Verkar inte som att det uppdateras som det ska, har testat avinstallera och installera det på nytt samma dag som BGs kom. Finns det mer åtgärder man kan ta? Nån som har några problem?

MVH
Om du inte uppdaterat på en vecka så är nog det förklaringen, de släppte typ 5 uppdateringar under en dag för några dagar sedan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in