Citat:
Ursprungligen postat av
Bakaxel
Nu får ni väl fimpa gräset en stund och sansa er lite?
A.A är fortfarande anhållen på sannolika skäl för mord. Inte någons pappa?! Vi vet från officiella källor sen igår att han har vistats i E's lägenhet till åtminstone 10.28, och vi har på gods grunder listat ut att han därmed är Gråkappan som lämnade E's lägenhet i sällskap av henne. Även om vi inte kan utesluta någon annan, då det sägs att en tredje person ska ha befunnit sig där med. Fast det vet vi inte om den fortfarande var vid den aktuella tidpunkten.
Citat:
Ursprungligen postat av
minaskor40
Det var tal om att den tredje personen i lägenheten var en kund till E. Och att denna man var en familjefar, det innebär ju inte att det var någon av brödernas fäder! Om jag förstod informationen rätt 😊
Det kan vara vilken familjefar som helst. Och han är antagligen bara en vanlig torsk (vilket även förklarar varför han troligen legat lågt och inte direkt stoltserar över var han har befunnit sig natten 22-23 november. Jag kan ha viss förståelse för om familjefadern valde att vänta med att kontaktade polisen tills E var funnen.
Därmed inte sagt att han väntade till den 3, men om han gjorde det så förstår jag honom).
Och att familjefadern skulle ha med grabbarna i gänget att göra känns också osannolikt.
Inte ens i Tollarp säger väl farsan "ja du min påg - det vore gött att kn*lla! Ska vi dela på en hora? Vi kan väl ringa till hon som bodde granne med oss när ni var små - jag har alltid haft ett gott öga till Emil*a"??
Skönt att ni finns här och påminner oss om att sitta ner i båten (och fimpa gräset).