2019-12-16, 08:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sorken1234
Möjligt att E inte tryckte ner dom i halsen på H.
Men E gjorde det nog omöjligt för H att inte göra annat än svälja.

Jag har en mycket säker källa på detta
Nämligen en Ma**n även kallad B**mi Li*nd*o**. Tyvärr wt.. för övrigt en mycket
Tragisk historia. Både H och hans syster M har hantverkare tuff uppväxt med en mycket uppmärksamhets krävande mor som gått ut över barnen och deras behov.

M*lin Lindf*rs är H*mpus mamma.
Och ja det är väldigt tragiskt alltsammans.
Citera
2019-12-16, 09:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 0-18
Det skulle alltså kunna vara så att E rundar hörnet tillsammans med någons pappa?

Det har slagit mig med och det kan ha med den tidigare domen att göra där E vittnade. Frågan är då VEMS pappa som är kapabel att utföra detta mord?
Jag har en teori men vill se om någon annan här inne tänker samma
Citera
2019-12-16, 10:22
Medlem
Blaire-Witchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av judge365
Det har slagit mig med och det kan ha med den tidigare domen att göra där E vittnade. Frågan är då VEMS pappa som är kapabel att utföra detta mord?

Då A.A inte var inblandad i den händelsen har jag svårt att tänka mig att det skulle ha varit hans pappa. F:s och K:s styvpappor kan vi stryka bort. En återstår, R.Js pappa.
Citera
2019-12-16, 10:25
Medlem
Blaire-Witchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaire-Witch
Då A.A inte var inblandad i den händelsen har jag svårt att tänka mig att det skulle ha varit hans pappa. F:s och K:s styvpappor kan vi stryka bort. En återstår, R.Js pappa.

Vill tillägga att jag har svårt att se att han skulle ha anledning till att ta livet av E. I så fall är F lika aktuell.
Senast redigerad av Blaire-Witch 2019-12-16 kl. 10:25. Anledning: Motiv=anledning
Citera
2019-12-16, 10:28
Avslutad
Otto gillar håriga utländska extra mycket, massa videos med nån arab/zigenare som kysser otto/diana på halsen o kåtar sig med varandra i en bil.

https://minfil.com/B776scG5nc/4206D817-2B63-4638-8287-8FD1BCF573C2_png
Citera
2019-12-16, 10:55
Medlem
Citat:

Jag tänkte nog mer på att E och pappan rundar hörnet och springer på pappans barn.
Citera
2019-12-16, 11:08
Medlem
Bakaxels avatar
Nu får ni väl fimpa gräset en stund och sansa er lite?

A.A är fortfarande anhållen på sannolika skäl för mord. Inte någons pappa?! Vi vet från officiella källor sen igår att han har vistats i E's lägenhet till åtminstone 10.28, och vi har på gods grunder listat ut att han därmed är Gråkappan som lämnade E's lägenhet i sällskap av henne. Även om vi inte kan utesluta någon annan, då det sägs att en tredje person ska ha befunnit sig där med. Fast det vet vi inte om den fortfarande var vid den aktuella tidpunkten.
Citera
2019-12-16, 11:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaire-Witch
Vill tillägga att jag har svårt att se att han skulle ha anledning till att ta livet av E. I så fall är F lika aktuell.

Vet man om dessa pappor har blivit förhörda?
Citera
2019-12-16, 11:17
Medlem
Citat:
Jag tänkte nog mer på att E och pappan rundar hörnet och springer på pappans barn.

Vilken pappa tänker du då på?
Citera
2019-12-16, 11:20
Medlem
Citat:
Vilken pappa tänker du då på?

Den som köpte tjänster av E. Familjefadern eller vad det nu var någon annan skrev.
Citera
2019-12-16, 11:48
Medlem
Det var tal om att den tredje personen i lägenheten var en kund till E. Och att denna man var en familjefar, det innebär ju inte att det var någon av brödernas fäder! Om jag förstod informationen rätt 😊
Citat:
Den som köpte tjänster av E. Familjefadern eller vad det nu var någon annan skrev.
Citera
2019-12-16, 11:50
Medlem
Citat:
Vet man om dessa pappor har blivit förhörda?

Självklart !
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in