2019-12-15, 23:36
Medlem
Birdogirls avatar
Jag vill hemskt gärna veta vem den tredje personen i lägenheten var. Kvällen/natten innan mordet.

Var detta MK?
Citera
2019-12-15, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bradgardsindianen
Ville han lägga av? Och E ställde på drogerna även om hon måhända inte tvingade i honom dem?

Lockade honom...visst hade han ett eget val. Men ändå, jävligt osmakligt att vilja se en vän i fördärvet.
Men mest skrämmande är ändå att det sägs ha hänt sammanlagt tre ggr.
Lite väl mycket otur isåfall.
Citera
2019-12-15, 23:40
Medlem
Skaraborg2s avatar
Vem var den tredje personen?

Citat:
Ursprungligen postat av Birdogirl
Jag vill hemskt gärna veta vem den tredje personen i lägenheten var. Kvällen/natten innan mordet.

Var detta MK?

Detta vill vi alla veta vem den personen var.

Tyvärr vet jag inte om det var MK men även han ingick bland "bröderna" men det kommer nog att framkomma.
Senast redigerad av Skaraborg2 2019-12-15 kl. 23:43.
Citera
2019-12-15, 23:41
Medlem
Bakaxels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Birdogirl

Var detta MK?
Det finns flera här i tråden registrerade denna månad som sitter på namnet, och det kommer snart komma ut i vilket fall.

Som jag skrev i mitt förra inlägg med citat från AB så är det en man. Droppa namnet nu! Med tanke på alla namn vi nagelfarit kring så är det väl en god idé och lämna det spekulativa därhän med detta. Kan någon svara på vem som befann sig i lägenheten med A.A och Emilia, om inte D/O? M.K, H.B, R.J? Det kan ju ha rört sig om flera om de drogade loss där hela natten.

Undra vad som fick dem att gå ut.
Citera
2019-12-15, 23:44
Medlem
kermits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skaraborg2
Just det.

Inte singularis utan pluralis. Alltså fler personer än A.A. skall ha vistats i hennes lägenhet den här natten. Utöver Emilia själv.
O/D säger ju att det var en transa från Malmö som var där. Kan det då vara så att det var E och AA och El*sa? Har AA tillbringat natten med 2 transor? Vad har hänt under natten då? Varför stannade
isåfall den 3:dje kvar i lägenheten (El*sa?) Kan man lita på det O/D säger?
Vad skulle Ru*ina säga om detta?
Citera
2019-12-15, 23:44
Medlem
Skaraborg2s avatar
Ytterligare en "broder".

Citat:
Ursprungligen postat av Bakaxel
Det finns flera här i tråden registrerade denna månad som sitter på namnet, och det kommer snart komma ut i vilket fall.

Som jag skrev i mitt förra inlägg med citat från AB så är det en man. Droppa namnet nu! Med tanke på alla namn vi nagelfarit kring så är det väl en god idé och lämna det spekulativa därhän med detta. Kan någon svara på vem som befann sig i lägenheten med A.A och Emilia, om inte D/O? M.K, H.B, R.J? Det kan ju ha rört sig om flera om de drogade loss där hela natten.

Glöm inte D.T. som bor i Vinslöv.

Även han en "broder".
Citera
2019-12-15, 23:47
Medlem
Bakaxels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermit
O/D säger ju att det var en transa från Malmö som var där. Kan det då vara så att det var E och AA och El*sa? Har AA tillbringat natten med 2 transor? Vad har hänt under natten då? Varför stannade
Fast D/O hävdade ju snarast att El*ssa gömde sig bakom epitetet ,"Gråkappan".

Samt att Daniella refererar till personerna i lägenheten som "mannen" = för oss okänd och barndomsvännen = A.A
Citera
2019-12-15, 23:50
Medlem
Enheltvanligapas avatar
Citat:

Det sas att El*sa hade hotat Emilia veckan innan, inte att hon varit i lghn den aktuella natten.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Offwiththeirheads
Jag vet med att det har hänt i alla fall en gång med hennes pojkvän, och då var det E som hetsade honom att ta mer och till sist tryckte in tabletter i munnen. Så hon var inte så oskyldig som alla tror...(lätt att kolla upp för er som inte tror på det för att man är ny)

Han dog alltså? Vem är killen?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bakaxel

Jag har inget namn på den tredje personen som då vill vara anonym pgn av privata skäl. Men det kommer vi snart få veta.
Men den tredje personen va en kund till E.
Familjefar.
När förundersökningen kommer lär vi få se namnet.
Citera
Medlem
Skaraborg2s avatar
Vart tog den tredje personen vägen?

Citat:

Vem som än är den tredje personen så kan man ju fundera var han/hon tog vågen?

Var i a f inte tillsammans med Emilia och "Gråkappan" när de gick ut. Stannade den här personen kvar i lägenheten när de båda andra lämnade? Med tanke på Emilias klädsel, så hade hon inte tänkt att vara ut en längre tid.

Kanske stannade den tredje personen över natt p. g. a. att h*n inte bodde i Tollarp?
Citera
2019-12-15, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaviarmedagg
Jag har inget namn på den tredje personen som då vill vara anonym pgn av privata skäl. Men det kommer vi snart få veta.
Men den tredje personen va en kund till E.
Familjefar.
När förundersökningen kommer lär vi få se namnet.

Ehm... hade de sex när A.A var där? Eller var han bara där tidigare på kvällen innan A.A kom dit?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in