2019-12-07, 12:43
Medlem
denriktiga1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crajsyblet
Tror jag också har dessa nu, helt smaklösa. Men dom ser väldigt bra gjorda ut och ligger i karta ända skillnaden jag kan se på dessa är att dom känns lite tjockare.

Japp, De kom i karta såg ut som helt vanliga Tamol-XX vita 200mg Signature, enda jag såg på dom som väckte misstanke va att Signature märket såg väldigt "mjöligt" "egenpressat" ut, ingen smak och va väldigt "mjöliga" i konsistensen.

Garanterat FAKE, förmodligen distributören som har blivit lurad och därmed flera kunder som har blivit lurade
då de såg LEGIT ut i första ögonkastet.
Tänker inte skriva här varifrån dom kommer men det är under utredning angående dessa Vita Tamol-XX.
Ni som blivit lurade vet var de kommer ifrån och detta forum är fel ställe att "outa" på.

Må väl
Citera
2019-12-07, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scheelino
Det stämmer, ingen bra kombo alls. För det första kommer du inte få någon effekt alls av tramadolen i princip, lite kanske om du har tur.
För det andra så finns det risk för serotonergt syndrom, vilket kan vara livsfarligt helt enkelt. Jag antar att du vet vad det innebär? Även om det är en liten chans, så finns den ändå där..

Och för det tredje, väldigt stor risk för kramp anfall. Båda drogerna sänker kramp tröskeln.

Så enligt mig, skulle jag skippat tramadolen. Inte värt riskerna plus chansen är stor att du kommer bli så besviken pga uteblivet rus, vilket är ett slöseri på droger helt enkelt.

Var försiktig och ta hand om dig!
Tack för svar. Men dem serotogena effekterna lär ju utebli men opioid effekterna borde ju inte utebli då ssri inte har någon påverka på opioidreceptorerna. Eller tänker jag fel?
Citera
2019-12-07, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av denriktiga1
Ja det hände samma för mig, fick de idag. Tamol-XX 200mg,totalt smaklösa och såg egenpressade ut.
De åkte givetvis ner i papperskorgen direkt,vem vet vad för annat skit dom pillat i.

Tänk er för när ni ser något väldigt billigt. någon gång ska väll vara den första.
Ingen av er som kan länka bild på dessa?
Citera
2019-12-08, 00:45
Medlem
WhiteWomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nezan
jo, varnig för att tollernasen kan falla fort när du lägger av, jag höll upp 7 dagar och tog sen en skaplig dos som jag veckan tidigare fixade lätt, höll på att svimma i 3 timmar, vidrigt.

Nä man ska vara ledig om man ska lägga ner det där och förstås trappa ner före så man är redo, inte som jag bara lägga ner det från en dag till en annan, kroppen chockades svårt.
O trist när det blir så där, men annars är tramadol o liknande hel mysigt. Underbart det där. Hatar post tjuvar dock ja du vet..orka sno nåns pulver påse alltså..jaja bara o kolla på annat håll.. :-)
Citera
2019-12-08, 00:52
Medlem
WhiteWomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jopa
Har tagit 600mg o d känns knappast ska jag kanske slänga i mig 600mg till...?

Har tagit det en gång tidigare då blev det väldigt lyckat med 600mg ska väl ändå inte behöva höja dosen så värst mycket nu andra gången?
Lär di att lita på dig självt, din kropp. E du osäker, sänk dosen - tråkigt, inte samma effekt men du återhämtar dig i alla fall. Kanske man inte gör annars, får vara rädd om dig :-)
Citera
2019-12-08, 09:13
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johannajack
Ingen av er som kan länka bild på dessa?

Dom ser exakt likadana ut som vanliga Tamol-XX tabletten gör, med karta och allt 🤔.. Tråkigt nog har dom hittat även till hufvudstaden vilket kommer leda till en hel del tråkigheter för min del då dom inte kommer hjälpa mot mitt beroende 🥱😔..
Citera
2019-12-08, 10:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDecibella
Dom ser exakt likadana ut som vanliga Tamol-XX tabletten gör, med karta och allt 🤔.. Tråkigt nog har dom hittat även till hufvudstaden vilket kommer leda till en hel del tråkigheter för min del då dom inte kommer hjälpa mot mitt beroende 🥱😔..
Så den silvriga kartan, med grön text, och vita tabl med kryss skåra? Faan asså då blir det jävligt svårt att avgöra, då ja köpt dessa ett tag nu, och det verkligen funkat. Då vet man inte vad man köper nästa gång.. Suck.. Antar att även "säljarna" är lurade av kuriren, så dem säljer väl i god tro, såvida det inte spridit sig snabbt och dem fått varningar o klagomål. Hoppas på ärlighet av kranen.. Kan man lita på Flugsva*p, eller du använder dig inte av det? Börjar bli dags att införskaffa sig bitcoins, o lära sig den biten, vilket jag suger på!
Citera
2019-12-08, 16:59
Medlem
Kommer nån ihåg dom oranga tamol xx som var som tuggummi och smakade konstigt?? Dom såg helt äkta ut i karta och allt, förutom att dom va orangea...
Dom funkade typ med 1% av 100
Om ni ser dom igen köp inte
Citera
2019-12-08, 17:14
Medlem
scheelinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flummakarn
Tack för svar. Men dem serotogena effekterna lär ju utebli men opioid effekterna borde ju inte utebli då ssri inte har någon påverka på opioidreceptorerna. Eller tänker jag fel?
Jaa så tänkte jag också, men när ja gick på ssri o prövade tram så fick jag knappt någon effekt alls.. Så vet inte riktigt hur de funkar.. De va inte värt det enligt mig iallafall..
Citera
2019-12-09, 11:31
Medlem
Dominobrickors avatar
Frågan kanske är lite OT men känns onödigt att skapa ny tråd för den.

Hur många mg tram/dag tar ni som tar dagligen och är beroende av det, jag kan börja när jag var beroende av det så gick ja minst på 1000mg/dag och sen tog jag mer bara för att försöka få ett rus av det, slutade med att jag blev tvingad att sluta cold turkey vilket var ett rent helvete.

Edit: stav fel
Senast redigerad av Dominobrickor 2019-12-09 kl. 11:36.
Citera
2019-12-09, 11:46
Medlem
MissDecibellas avatar
❌❌VARNING❌❌

Är tyvärr inte bara dom vita trammen (läs föregående trådar) som är fejk! Kom över röda Tamol-XX 200mg igår, det var dom enda jag kunde hitta då det tydligen är torka igen 🥵.. Jag tog EN, och efter 10 minuter fick jag en sån jävla abstinenschock så svetten bara rann..🤭 Min kompis som tryckte i sig 3 stycken nu imorse är tokdålig 😡!! Har bett honom ringa ambulans då jag misstänker att han blivit förgiftad på nåt vis.. Dom ser legit ut, men dom smakar otroligt kemiskt 🤢, och dom luktar t.o.m. starkt kemiskt 😷.. Så snälla SE UPP FÖR DESSA! Rid hellre ut en vanlig abstinens än detta.. Fick byta sängkläder imorse då jag svettats kopiösa mängder under natten.. 💦
Citera
2019-12-09, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDecibella
❌❌VARNING❌❌

Är tyvärr inte bara dom vita trammen (läs föregående trådar) som är fejk! Kom över röda Tamol-XX 200mg igår, det var dom enda jag kunde hitta då det tydligen är torka igen 🥵.. Jag tog EN, och efter 10 minuter fick jag en sån jävla abstinenschock så svetten bara rann..🤭 Min kompis som tryckte i sig 3 stycken nu imorse är tokdålig 😡!! Har bett honom ringa ambulans då jag misstänker att han blivit förgiftad på nåt vis.. Dom ser legit ut, men dom smakar otroligt kemiskt 🤢, och dom luktar t.o.m. starkt kemiskt 😷.. Så snälla SE UPP FÖR DESSA! Rid hellre ut en vanlig abstinens än detta.. Fick byta sängkläder imorse då jag svettats kopiösa mängder under natten.. 💦

Men fyfan, någon aning om vad det kan vara i dom röda då eftersom att dom ändå smakar kemiskt? Dessa vita som jag har smakar bara mjöl
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in