Citat:
Ursprungligen postat av
Pyronostalgi
Thunderbird är helt värdelös, inte värd hälften.
Ja Thunderbirden kändes mer som en nödlösning för man ville ha ut en compound snabbt på marknaden. Kan inget annat än att hålla med om dom andra.
Citat:
Ursprungligen postat av
pyro860
Äntligen!
Fast hur man än en gång lyckas höja priset på Air Bomb från 69kr år 2017 till 79kr år 2018 och nu till 89kr detta året och samtidigt kalla det för "superpris" är allt lite lustigt
Kul med bombrör!
Nitro håller sig fast på 199. Bra tårta om man vill ha en lite mindre
Xplosive för 329 känns väldigt tam om man räknar på var produkterna skulle kostat löst. 89 för Air Bomb, 39 kan vi säga för 6packet Thunder Flash (69kr/2 pga priset på tolvpacket = 35 egentligen), 78 för Skoda, två vesuvio kan tänkas kosta vadå? 20 kr kanske? Äh, vi tar inte med det i beräkningen. Det blir iallafall 206 för allt utom 2 vesuvio och ett 6pack cuckoo, dvs dessa skulle gå på 123kr. Lite mängdrabatt på pack borde man ju allt få. Blir lite samma på dom andra fyrverkerisatserna. Lite trist tycker jag då man vill tjäna på att köpa ett paket
Nåja, det verkar som att det är mycket prishöjningar överallt i år, så man får väl helt enkelt bita i det sura äpplet och se glad ut?
Hur är knallen i Mustang jämfört med tex Boneville? Är den ett värdigt avslut på kvällen liksom?
Ja dom flesta har väl haft en valutakurs, men Billesholms valutakurs var nog värst i år. Jaja dom har ju iaf lagt ut Crackling tårtan och Gold för under listpris så det får han väl ha en liten klapp på axeln för.
Som sagt tycker jag Mustangen är mer prisvärd, som Pyronostalgi säger "Kör dubbla". Båda är 30mm, så knallen är lika på båda. Mustangen skjuter mer salvor, men Bonneville matar ju iväg en jäkla massa skott i sin "final".
Citat:
Ursprungligen postat av
PettaX
Va tråkigt
Såg nu att Extreme ska sälja i GBG så får hoppas dem tar in några av deras compounds då det inte lutar att åka ner till Billesholm iår
Jag förstår dig, men med tanke på hur mycket du lägger så borde du kunna få lite rabatt, dessutom sparar du lite bensinpengar. Annars har du ju Knallhatten om du känner för att köra. Härlig försäljare, som själv har ett gediget intresse.
Citat:
Ursprungligen postat av
bozze4evigt
Är extremes airbomb något att ha?
Eller vilka rekommenderas?
Är flower power borta?
Menar du deras Thunder Flash? Effekten i dom är rätt tråkiga, dock en bra knall. Chaos airbombs är riktigt bra, rekommenderar dom starkt!
Den har varit borta i två år om jag inte minns helt fel. Dock har dom fått in en ny i år, som ska gå i guld tema!