Citat:
Du verkar ju vara värsta fullblodsrasisten? Ursäkta men är inte du själv en blatte? Jag har kollat runt på dina inlägg lite och jag förstår inte riktigt vad det är du tror. Du är lika mycke blatte som en somalier varken mer eller mindre varken sämre eller bättre. Och tro absolut inte att du är vit haha det är det sista du är du är en svartskalle från Turkiet. Bara för att du är kristen tror du att du är okej då? Att du är bättre än dom hahah. Du är samma skit som dom så snälla sluta leka professor din jävla apa turk.

Det handlar för övrigt inte om att vara kristen (själv är jag mer eller mindre bara kulturkristen, eller av kristen bakgrund, whatever), utan det handlar framförallt om att kunna tänka, se ut som och vara en människa, vilket man inte direkt kan säga om muslimer och negrer (alltså bruna folkslag).
Menar du att vita inte kan vara svartskallar? I så fall är ju större delen av Europa, icke-vita.
Citat:
Nej inte det minsta. Du däremot, kände dig träffad, med stor sannolikhet eftersom du gillar att få i dig neger- och muslimkuk 
Citat:
Det är faktiskt en viktig samhällsfråga, som angår alla, inte bara föräldrar. Som mainstreamtänkare kan du såklart inte tänka långsiktigt och ansvarsfullt, men om vi tillåter er kvinnor att befruktas av muslimer och negrer, ja då kommer ju hela mänskligheten att bli zoomalier till slut. Och det är ju aja-baja. Sedan, vad tror du att den här tråden handlar om och varför? "Dags att överge svenska kvinnor", ja, varför tror du att svenska killar har den här attityden anno domini 2019? Jo, just eftersom svenska honor tar emot kuk från alla möjliga negrer och muslimer nuförtiden, vilket i sin tur -- obestridligt faktum -- sänker ert värde på köttmarknaden. Ingen man med lite självrespekt och sunt förnuft vill liksom spendera tid, energi och pengar på en vit kvinna (svensk eller ej) som har haft halva Bantustan och tre fjärdedelar av Kurdistan i hennes fitta, fattar du väl.Och ännu ett obestridligt faktum: det är långt osexigare att vita kvinnor knullar med muslimer/negrer, än att vita män finner det avtändande att vita kvinnor har ett mudshark behov.
Feminism lär ut att kvinnor inte får kritiseras (helt enkelt att kvinnor är beyond reproach) och som duktig feminist och vän av ordning, försöker du skambelägga män som protesterar emot kvinnors rasblandande, men den strategin funkar inte på oss killar som har tresiffrig IQ
Jag ser igenom dina billiga knep.
Citat:
Jaja, jag har knullat brudar som är långt snyggare än dig, vad det nu spelar för roll. Det är fortfarande ett obestridligt faktum: knullar ni kvinnor med bruna muslimer och svarta afrikaner, ja då har ni absolut ingen rätt att klaga över när seriösa män inte vill göra en riktig kvinna av er, med allt vad det innebär i form av äktenskap, barn och ett långt och lyckligt familjeliv.Om du vill ha någon får du kämpa för det precis som alla andra och sluta fokusera och vara avundsjuk på andra. Jag är ledsen att du är en loser i konkurrensen men så är det. Tror du att du inte behöver anstränga dig? Nej det är klart att du är en bitter ensam man samt med högsta sannolikhet ett oattraktivt yttre för hade du varit säker i dig själv (vilket är attraktivt) och fått de tjejer du hade velat ha hade du inte spytt ut inlägg likt dessa. Kvinnor som inte får män beter sig likadant. Är det sexigt? Självklart inte.
Citat:
Nej det angår alla män vilka korkade och fula apor ni kvinnor låter er bli knullade av (viktigt att förstå: kvinnor kan inte knulla, utan bara bli knullade). Det handlar om mänsklighetens framtid och överlevnad.Dessutom är ju det här bara mer feministiskt självbedrägeri och en feministisk strategi, att anklaga alla män som kritiserar extremt avtändande kvinnligt beteende, för att vara "incels", "kvinnohatare", "creep" osv. Om en kvinna går och knullar med hennes hund, och ingen man tar henne på allvar därefter, är alla män "incels" då eller? Okej, vita kvinnor som särar på benen för zoomalier är inte lika illa som djurknullande kvinnor, men det är ungefär samma ballpark och princip.
Vad som verkligen är sad as hell är kvinnor som saknar självrespekt och springer efter zoomalier.
Citat:
Sluta vara så rasistisk 
Vänsterfeminister är så rasistiska att de anser att bara vita män får ha rasistiska åsikter, och att icke-vita måste alla vara vänsterextrema anti-rasister. Så rasistisk är vänstern, på riktigt.
Citat:
Assyrier och syrianer är exakt samma blattepack och vår korrekta etnonym är assyrier (syrian är egentligen bara en förkortning). Jag föredrar genetiskt överlägsen superblatte, men lyxblatte låter ju festligt 
Citat:
Ja det finns en del jävligt snygga brudar som springer efter muslimer/negrer, jag har inte påstått något annat. Hade det bara varit fula brudar så hade jag inte brytt mig så sett. Oavsett vilket så kan även snygga brudar vara feminister de också, men visst, feminism är populärare ju fulare bruden är.Beklagar angående ditt ex
Senast redigerad av EliasAlucard 2019-12-03 kl. 00:39.
Senast redigerad av EliasAlucard 2019-12-03 kl. 00:39.