2019-11-29, 11:02
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HighwayDelight
Det är ju precis det jag menar. Är man ratad i övrigt, har man inte råd att tacka nej till bottenskrapet ens

Det är ju svenska tjejer som är bottenskrapet, ingen man med sunt förnuft vill ta i en feminist.
Citera
2019-11-29, 11:32
Medlem
GaylordYankers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svenne-i-Banan
Det är ju svenska tjejer som är bottenskrapet, ingen man med sunt förnuft vill ta i en feminist.
+1 på denna.
Det trista här är att feministerna gärna drar ner alla andra svenskar i träsket också.

Det använder de sin makt och sina plattformar till.

Tvinga unga svenska tjejer in i "systerskapet" som de bara har att förlora på.
Det finns inte en enda jämställdhetsfråga för feminismen att driva längre utom makt och mer pengar.
Citera
2019-11-29, 16:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av GaylordYanker
+1 på denna.
Det trista här är att feministerna gärna drar ner alla andra svenskar i träsket också.

Det använder de sin makt och sina plattformar till.

Tvinga unga svenska tjejer in i "systerskapet" som de bara har att förlora på.
Det finns inte en enda jämställdhetsfråga för feminismen att driva längre utom makt och mer pengar.

Är det inte uppenbart vid detta nu? Hårfärgsfeminism är en karriärväg och val i livet. Må det vara 'High Level' som Linnea et. al eller som en med samma mål aspirerande aktivist / Systerskaps™ sektmedlem. Det finns stats att tjäna om du är kreativ. Hitta din angle. Må det vara att AC'n är sexistisk eller någon annan dumhet. Annars, bara skrik 'patriarkatet' och du är accepterad som Syster™.

Om du vågar kritisera Systerskapet™ blir du bränd på bål. ..thats it.
Citera
2019-11-29, 16:53
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:

Men alla jävla incels som det är så synd om då hela tiden? Får man inte komma till somsagt.....
Nej, jag är ingen jävla feminist, o har mitt på det torra, så jag slipper bröte.

Dessutom vill jag inte bli ihopklumpad med pissludersliddjur som är fittiga på riktigt.
Citera
2019-11-29, 17:00
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Men alla jävla incels som det är så synd om då hela tiden? Får man inte komma till somsagt.....
Nej, jag är ingen jävla feminist, o har mitt på det torra, så jag slipper bröte.

Dessutom vill jag inte bli ihopklumpad med pissludersliddjur som är fittiga på riktigt.

Vem har sagt att det är synd om dem? Jag tycker snarare det är synd om dem som inte har något bättre val än arr välja en svensk feminist, vilket öde.
Citera
2019-11-29, 20:09
Avslutad
Citat:
Vem har sagt att det är synd om dem? Jag tycker snarare det är synd om dem som inte har något bättre val än arr välja en svensk feminist, vilket öde.

Hear hear. Det är inte svårt att välja karriärväg och lyckas monetärt. Speciellt om du fått / har subventionerad tillgång till skola och litteratur.

Seriöst på den.
Citera
2019-11-30, 22:23
Medlem
GaylordYankers avatar
Citat:

Det finns inte mycket mer att säga om incels när man fattat detta:
https://youtu.be/Shz10tWbnek

Det finns ganska många som gärna hoppas på allt de tror kan drabbar män, men incels är inte könat från början, så påminnelsen om att när Emma Watson, som är FNs senaste feministiska talare kallar sig Self partnered, kanske ni kan lista ut att det är exakt samma sak per definition:
https://www.theblaze.com/news/actress-emma-watson-prefers-to-call-herself-self-partnered-not-single
Citera
2019-12-02, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EliasAlucard
Förklara vad du menar med "mer lyckade"? De flesta kvinnor håller inte en hög standard själva och har dålig smak hur som helst, och ni varken förtjänar Brad Pitt eller är intresserade av de snyggaste, rikaste och/eller smartaste männen, även när ni kan få dem. Proof? Doutzen Kroes och hennes negerpojkvän. Doutzen Kroes med hennes utseende, ungdom och fertilitet var rena drömkvinnan för 10 år sedan, och hade kunnat få vilken man som helst, jorden runt, ändå nöjer hon sig med någon ful neger. Idag är hon skadat gods efter att ha fött några mulattungar.

Finns nog inget osexigare än män som är bittra över vilka sorts män kvinnor dejtar. Skriker patetisk "incel" om det. Släpp det om du vill försöka höja ditt sexuella kapital. Just a tip.

Låter som du tror hon hade valt dig? Hah.
Citera
2019-12-02, 19:55
Medlem
EliasAlucards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LittleBabyNothing
Finns nog inget osexigare än män som är bittra över vilka sorts män kvinnor dejtar. Skriker patetisk "incel" om det. Släpp det om du vill försöka höja ditt sexuella kapital. Just a tip.
Finns nog inget osexigare än kvinnor som dejtar negrer och muslimer. Skriker äcklig feminist om det. Lägg ner mudsharkandet om du vill försöka höja ditt sexuella kapital. Just a tip.

Citat:
Låter som du tror hon hade valt dig? Hah.
Nej, men ditt hjärndöda skitinlägg är ju standard feministisk "kvinnor får inte kritiseras" trams. Klart som fan att vi män ser ner på er kvinnor när ni dejtar korkade idioter och fula jävlar. Ni bara förfular och fördummar hela mänskligheten när ni håller på så.
Citera
2019-12-02, 21:28
Medlem
Citat:
Finns nog inget osexigare än kvinnor som dejtar negrer och muslimer. Skriker äcklig feminist om det. Lägg ner mudsharkandet om du vill försöka höja ditt sexuella kapital. Just a tip.

Nej, men ditt hjärndöda skitinlägg är ju standard feministisk "kvinnor får inte kritiseras" trams. Klart som fan att vi män ser ner på er kvinnor när ni dejtar korkade idioter och fula jävlar. Ni bara förfular och fördummar hela mänskligheten när ni håller på så.

Ok incel. Ta lite valium ditt creep. Låter som att du får en hjärtattack. Kände du dig lite träffad? Det osexiga är att ens orka bry sig om vem någon dejtar såvida man inte är personens förälder och genuint är rädd för att något dåligt ska hända. Om du vill ha någon får du kämpa för det precis som alla andra och sluta fokusera och vara avundsjuk på andra. Jag är ledsen att du är en loser i konkurrensen men så är det. Tror du att du inte behöver anstränga dig? Nej det är klart att du är en bitter ensam man samt med högsta sannolikhet ett oattraktivt yttre för hade du varit säker i dig själv (vilket är attraktivt) och fått de tjejer du hade velat ha hade du inte spytt ut inlägg likt dessa. Kvinnor som inte får män beter sig likadant. Är det sexigt? Självklart inte.

Kritisera kvinnor allt du vill men att bry sig om vad någon gör i sängen eller dejtar är bara sad as hell. Det vet du själv.
Senast redigerad av LittleBabyNothing 2019-12-02 kl. 21:38.
Citera
2019-12-02, 22:19
Medlem
Citat:
Oj nu blev det hela ännu mer bisarrt och patetiskt.
Varför det? Du gillar ju blattar.

Citat:
Ursprungligen postat av 69-69
Ursäkta men är inte du själv en blatte? Jag har kollat runt på dina inlägg lite och jag förstår inte riktigt vad det är du tror. Du är lika mycke blatte som en somalier varken mer eller mindre varken sämre eller bättre. Och tro absolut inte att du är vit haha det är det sista du är du är en svartskalle från Turkiet. Bara för att du är kristen tror du att du är okej då? Att du är bättre än dom hahah. Du är samma skit som dom så snälla sluta leka professor din jävla apa turk.
Elias får väl räknas som lyxblatte som kristen assyrier (eller var det syrian?), orättvist att jämföra honom med somalier oavsett.
Senast redigerad av baraporr 2019-12-02 kl. 22:23.
Citera
2019-12-02, 22:59
Medlem
Citat:

Fast det är inte bara feminister, utan även väldigt snygga svenska kvinnor som dras till det exotiska som dejtar muslimer och negrer. Det vet jag själv. Mitt ex var en sån innan jag blev ihop med henne. Hon hade varit ihop med muslimer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in