Citat:
Gnällspik deluxe dyker nu upp som körsbär på tårtan, kvinnor mår sämre än någonsin delvis för att de blir knullade och sedan inte får någon emotionell respons. Att vara evig ONS och knullkompis till män som ser de som en enkel knull är ju inte en kvinnas dröm. Kvinnor och män vill ha olika saker, ungefär lika många kvinnor som män hamnar säkert i skuggan av alla sina drömmar.
Därför vi ser lika mycket förbittring från båda håll.
Därför vi ser lika mycket förbittring från båda håll.
Fast jag njöt av att knulla runt, jag till och med saknar det ibland. Män är vackra och roliga, jag ser inga problem med att kvinnor knullar runt (de som vill). Inte män heller. Kvinnor kan ju komma 10 ggr på raken, jag förstår inte varför en så sexuell varelse ska behöva tvingas ha sex med bara en på sin höjd två män genom hela livet. Olika män tillfredställer på olika sätt. Män vill tillfredställa kvinnor, det är en mycket fin världsordning tycker jag.
De flesta kvinnor klarar att skaffa fast förhållande sen, det är tragiskt att män tror att de är andrahandsval, dåligt självförtroende och låg självkänsla kanske.
Jag tycker det är tragiskt att, som det verkar, många svenskar går längre och längre in i någonslags puritan kyskhet/nykterhets/antianti epok.
Du är den som faktiskt lyckats beskriva detta bäst och fördelarna med återhållsamhet. Men som du skriver, inte ens du klarar att löpa linan ut.
Men jag ska svara på ditt andra inlägg, det var mycket givande, mycket jag ser med nya ögon speciellt dataspelandet. Men jag återkommer med det.