2019-06-04, 22:19
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Naknekejsaren
Gnällspik deluxe dyker nu upp som körsbär på tårtan, kvinnor mår sämre än någonsin delvis för att de blir knullade och sedan inte får någon emotionell respons. Att vara evig ONS och knullkompis till män som ser de som en enkel knull är ju inte en kvinnas dröm. Kvinnor och män vill ha olika saker, ungefär lika många kvinnor som män hamnar säkert i skuggan av alla sina drömmar.

Därför vi ser lika mycket förbittring från båda håll.

Fast jag njöt av att knulla runt, jag till och med saknar det ibland. Män är vackra och roliga, jag ser inga problem med att kvinnor knullar runt (de som vill). Inte män heller. Kvinnor kan ju komma 10 ggr på raken, jag förstår inte varför en så sexuell varelse ska behöva tvingas ha sex med bara en på sin höjd två män genom hela livet. Olika män tillfredställer på olika sätt. Män vill tillfredställa kvinnor, det är en mycket fin världsordning tycker jag.

De flesta kvinnor klarar att skaffa fast förhållande sen, det är tragiskt att män tror att de är andrahandsval, dåligt självförtroende och låg självkänsla kanske.

Jag tycker det är tragiskt att, som det verkar, många svenskar går längre och längre in i någonslags puritan kyskhet/nykterhets/antianti epok.

Du är den som faktiskt lyckats beskriva detta bäst och fördelarna med återhållsamhet. Men som du skriver, inte ens du klarar att löpa linan ut.

Men jag ska svara på ditt andra inlägg, det var mycket givande, mycket jag ser med nya ögon speciellt dataspelandet. Men jag återkommer med det.
Citera
2019-06-04, 22:23
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Acies
De är dumma I huvudet, punkt slut.
De tror på allt judemedia sager och allt som kastas åt dom utan blinka.

Män är också dumma i huvudet, judarna kastar en massa porr på dem och det räcker för att de ska sitta som viljelösa zombies. Männen är såå lost.
Senast redigerad av Jenny9 2019-06-04 kl. 22:26.
Citera
2019-06-04, 22:25
Medlem
EliasAlucards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Ahh ok. Allt handlar om dig och vad du tycker, du behöver nog vakna upp and smell the coffee princess.

Men absolut, vi kan leka din narcissistiska lek ett tag.

Kolla på dessa bilderna, FYFAN VAD DE JÄVLAS MED MIG!!! De är fläskiga och fula bara för att jävlas med mig buhuu, män är så dumma, de förfular sig bara för att jävlas med mig. Förr var de ju mer V-formade, nu vaggar de fram på stan som gravida skepp. Att jag ska behöva se sånt här, nä nu jävlar ska jag hata:

https://fscomps.fotosearch.com/bigcomps/CSP/CSP621/k6212045.jpg

https://www.pinterest.se/pin/435934438902708885/

https://www.fotosearch.fr/UNW334/u16020675/
Fast nu mentalt dvärgar du dig här. Dessutom är det feminismens fel till att en massa män går och blir tjockisar med ölmage osv. Hade inte feminismen förstört kvinnor och uppmuntrat kvinnor till att hata män och göra sig själva så medvetet fula och oattraktiva som möjligt, då hade män överlag brytt sig mer om sitt eget utseende och lagt lite energi på gymmet och försökt vinna en hona på den vägen. Istället har män blivit desillusionerade, och njuter av pizzor, kebabtallrikar och hamburgare och liknande animalisk hjärtattack-stroke skräpmat. Återigen, detta måste vi beskylla den manshatande feminismen för. Feminism säger till kvinnor: gör er själva oattraktiva för män, sminka er fult, clowna till hårfärgen, klipp luggen kort eller ännu bättre raka av allt hår på huvudet eftersom långt hår är kvinnoförtryck, och förstör mäns liv om ni får chansen. Kvar återstår en massa män som skiter i kvinnor till slut pga detta feministiska häxbeteende, och börjar istället njuta av degenererad skräpmat och hjärndöd/fördummande öl osv. Feminismen tillåter även kvinnor att möblera om brösten och nyllet med botox och plastikkirurgi osv, samtidigt som feminismen gör det olagligt för män att trycka anabola steroider osv, så hur ska vanliga män som inte fattar något om träning, kunna vara V-formade?

Du måste förstå skillnaden i att vissa män faller i skräpmat fällan (många kvinnor gör det också), alltså att matföretagen medvetet bombar deras matprodukter med socker och fett, och att feminism medvetet uppmuntrar kvinnor att göra sig själva så fula och oattraktiva som möjligt inför det motsatta könet; dessa två fenomen är inte jämförbara. Du ser liksom inte män noppa ögonbrynen rakbladstunna och liknande efterbliven dålig smak.

Förr i tiden var det värt för män att skaffa en kvinna, och slita arslet av sig för sin kvinna, eftersom hon älskade honom och gav honom en massa härlig fitta och många barn osv. Varför i helvete ska någon vettig man anstränga sig för kvinnor idag med något så jobbigt som äktenskap? Ni ger ju varken kärlek, barn eller glädje till män nuförtiden. Allt ni vill göra är att knulla med muslimer, negrer och andra bruna flyktingar trots att de våldtar och dödar er (som den där muslimska kackerlackan "Abbe Blattelito", som ni feminister menar är snygg, lol), ni lider av en massa ätstörningar som anorexia, bulimi och en jävla massa viktrelaterade hjärnspöken pga ert dåliga självförtroende, ni klipper luggen kort vilket är medvetet och provocerande fult och kan inte jämföras med manliga ölmagar, och ni fattar ingenting om hur världen fungerar och tror att livet kretsar runt era senaste naglar som ni ansvarslöst brände några tusenlappar på att fixa, och klackskor (på tal om narcissism, lol).

Gör dig själv en tjänst och rikta din kritik mot dina feministsystrar, eftersom de hatar dig och alla andra kvinnor.
Senast redigerad av EliasAlucard 2019-06-04 kl. 22:37.
Citera
2019-06-04, 22:28
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EliasAlucard
Fast nu mentalt dvärgar du dig här. Dessutom är det feminismens fel till att en massa män går och blir tjockisar med ölmage osv. Hade inte feminismen förstört kvinnor och uppmuntrat kvinnor till att hata män och göra sig själva så medvetet fula och oattraktiva som möjligt, då hade män överlag brytt sig mer om sitt eget utseende och lagt lite energi på gymmet och försökt vinna en hona på den vägen. Istället har män blivit desillusionerade, och njuter av pizzor, kebabtallrikar och hamburgare och liknande animalisk hjärtattack-stroke skräpmat. Återigen, detta måste vi beskylla den manshatande feminismen för. Feminism säger till kvinnor: gör er själva oattraktiva för män, sminka er fult, clowna till hårfärgen, klipp luggen kort eller ännu bättre raka av allt hår på huvudet eftersom långt hår är kvinnoförtryck, och förstör mäns liv om ni får chansen. Kvar återstår en massa män som skiter i kvinnor och njuter av degenererad skräpmat och hjärndöd/fördummande öl osv. Feminismen tillåter även kvinnor att möblera om brösten och nyllet med botox och plastikkirurgi osv, samtidigt som feminismen gör det olagligt för män att trycka anabola steroider osv, så hur ska vanliga män som inte fattar något om träning, kunna vara V-formade?

Du måste förstå skillnaden i att vissa män faller i skräpmat fällan (många kvinnor gör det också), alltså att matföretagen medvetet bombar deras matprodukter med socker och fett, och att feminism medvetet uppmuntrar kvinnor att göra sig själva så fula och oattraktiva som möjligt inför det motsatta könet; dessa två fenomen är inte jämförbara. Du ser liksom inte män noppa ögonbrynen rakbladstunna och liknande efterbliven dålig smak.

Förr i tiden var der värt för män att skaffa en kvinna, och slita arslet av sig för sin kvinna, eftersom hon älskade honom och gav honom en massa härlig fitta och många barn osv. Varför i helvete ska någon vettig man anstränga sig för kvinnor idag med något så jobbigt som äktenskap? Ni ger ju varken kärlek, barn eller glädje till män nuförtiden. Allt ni vill göra är att knulla med muslimer, negrer och andra bruna flyktingar trots att de våldtar och dödar er (som den muslimska kackerlackan "Abbe Blattelito", som ni feminister menar är snygg, lol), ni lider av en massa ätstörningar som anorexia, bulimi och en jävla massa viktrelaterade hjärnspöken pga ert dåliga självförtroende, ni klipper luggen kort vilket är medvetet och provocerande fult och kan inte jämföras med manliga ölmagar, och ni fattar ingenting om hur världen fungerar och tror att livet kretsar runt era senaste naglar som ni ansvarslöst brände några tusenlappar på att fixa, och klackskor (på tal om narcissism, lol).

Gör dig själv en tjänst och rikta din kritik mot dina feministsystrar, eftersom de hatar dig och alla andra kvinnor.

Buhuuuhuuu såååklart det är feministernas/kvinnornas fel att män stoppar skit i truten. Åh for fuck sake. Sluta trolla nångång.
Citera
2019-06-04, 23:04
Medlem
Aciess avatar
Citat:
Män är också dumma i huvudet, judarna kastar en massa porr på dem och det räcker för att de ska sitta som viljelösa zombies. Männen är såå lost.

Sant, kan ju inte förneka det.
Citera
2019-06-04, 23:05
Medlem
Jag fattar inte riktigt det här resonemanget. Det bygger ju på att männen levererar. Men det gör de typ aldrig. Senast jag var på jobbet fick jag lyssna i nästan en timme på en fd. utbränd gubbjävel som ville bikta sig. Jag är inte terapeut. Jag kan på något vis köpa logiken om det ändå vore så att männen var så himla bra som de beskriver sig själva, men det är de ju inte för då skulle de få en tjej och inte sitta och gnälla på flashback. Istället måste vi kvinnor kavla upp ärmarna och jobba, för gubbarna sitter bara och pratar om sina känslor i fikarummet...
Citera
2019-06-04, 23:09
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:
Fast jag njöt av att knulla runt, jag till och med saknar det ibland. Män är vackra och roliga, jag ser inga problem med att kvinnor knullar runt (de som vill). Inte män heller. Kvinnor kan ju komma 10 ggr på raken, jag förstår inte varför en så sexuell varelse ska behöva tvingas ha sex med bara en på sin höjd två män genom hela livet. Olika män tillfredställer på olika sätt. Män vill tillfredställa kvinnor, det är en mycket fin världsordning tycker jag.

De flesta kvinnor klarar att skaffa fast förhållande sen, det är tragiskt att män tror att de är andrahandsval, dåligt självförtroende och låg självkänsla kanske.

Jag tycker det är tragiskt att, som det verkar, många svenskar går längre och längre in i någonslags puritan kyskhet/nykterhets/antianti epok.

Du är den som faktiskt lyckats beskriva detta bäst och fördelarna med återhållsamhet. Men som du skriver, inte ens du klarar att löpa linan ut.

Men jag ska svara på ditt andra inlägg, det var mycket givande, mycket jag ser med nya ögon speciellt dataspelandet. Men jag återkommer med det.

De som först faller när "total frihet"-idealet råder och gamla narrativ faller samman är ju folk som inte kan hantera friheten; lågutbildade, lågintelligenta, arbetarklassen, etc.

Det gäller allt från droger till överätande och dataspelande (här kan möjligen medelklassen drabbas lika mycket), smartphone-klickande, sociala medier, porr och sex.

Jag får intrycket av att du har fötterna djupt nedgrävda i marken, så du verkar inte ha så många illusioner om verkligheten för att kraschlanda mot marken. Inte heller tror jag att just du valde någon riktig andrahandsval, det finns dock en moment i andra kvinnors liv där de kommer tvingas till sådant skit, det ligger ju i sakernas natur ifall man väntar till 30+ med beslut om vem man ska starta familj med. Sedan har ju helt uppenbart de flesta män dåligt självförtroende (det följer ju också paretoprincipen), de flesta män vet ju innerst inne att de inte är vinnare.

Angående att jag själv inte klarar av återhållsamhet, till den grad jag skulle önska, gör det inte till desto mindre till ett vackert ideal att eftersträva.

Man ska bara ha ideal som är omöjliga att nå, annars så är de inte värda ens tid.

Men till saken hör att går man 8 dagar utan att äta så smakar en saurkraut-sallad bättre än vilken gourmetrestaurant som helst och går man 12 månader utan sex eller masturbation så får enbart en vacker kvinnas leende en att börja skriva poesi likt en 1800-talsromantiker.

Ideal kring återhållsamhet hos en partner är också helt naturligt när helt uppenbart vår tids största problem är för stor tillgång av ens basala behov (vi kommer bli allt latare, porrskadade, intetsägande, fetare, ohälsosamma, etc.). Jag skulle givetvis aldrig ha den där porriga ryskan, som EliasAlucard tyckte var feminitet personifierad, som moder till mina barn (jag skulle inte ens ha sex med henne).
Senast redigerad av Naknekejsaren 2019-06-04 kl. 23:13.
Citera
2019-06-04, 23:14
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ssooffiiaa
Jag fattar inte riktigt det här resonemanget. Det bygger ju på att männen levererar. Men det gör de typ aldrig. Senast jag var på jobbet fick jag lyssna i nästan en timme på en fd. utbränd gubbjävel som ville bikta sig. Jag är inte terapeut. Jag kan på något vis köpa logiken om det ändå vore så att männen var så himla bra som de beskriver sig själva, men det är de ju inte för då skulle de få en tjej och inte sitta och gnälla på flashback. Istället måste vi kvinnor kavla upp ärmarna och jobba, för gubbarna sitter bara och pratar om sina känslor i fikarummet...

Det är ju feministiska jävla ideal gubben följer, nya mannen ska babbla känslor. Usch. Så omanligt.
Citera
2019-06-04, 23:17
Medlem
Citat:
Det är ju feministiska jävla ideal gubben följer, nya mannen ska babbla känslor. Usch. Så omanligt.

Ideal eller behov har jag ingen aning om, men det är inte helt ovanligt att jag får lyssna när män beklagar sig. Jag ser snäll ut eller nåt.
Citera
2019-06-04, 23:20
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:
Ideal eller behov har jag ingen aning om, men det är inte helt ovanligt att jag får lyssna när män beklagar sig. Jag ser snäll ut eller nåt.

Jag tycker det är fel av dem, är du med och kämpa för att män fanemig får ta och lära sig hålla sina känslor inne likt riktiga män?
Citera
2019-06-04, 23:25
Medlem
Citat:
Jag tycker det är fel av dem, är du med och kämpa för att män fanemig får ta och lära sig hålla sina känslor inne likt riktiga män?

Det tjänar väl inte jag några pengar på?
Citera
2019-06-04, 23:29
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:
Det tjänar väl inte jag några pengar på?

Tja, jag tjänar inga pengar heller för de ideal jag kämpar för, tvärtom, så är det en ständig obstakel för att exempelvis få bra betyg på akademiska essäer eller liknande. Någon social status får man inte heller.

Det är en del av charmen, en gentleman kämpar ju bara för förlorade slag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in