Citat:
Ursprungligen postat av
getmink
Mina 5 senaste dejter har varit sådär.
Man träffar en kvinna som vid första anblick verkar bara proper, respektabel och ordentlig, en riktig good girl.
Andra dejten börjar saker och ting komma fram, särskilt med alkohol i kroppen då får man höra precis allt.
Det handlar om gruppsex, "tagit oskulden av många män, det är jag stolt över!", sex utomlands, lesbisk sex "för att testa hur det är", "sex med andra nationaliteter" AKA negersex.
Den svenska kvinnan är helt förstörd, tyvärr. Hon kan ju glömma att hon någonsin kommer hitta en svensk man med valmöjligheter som väljer att ta en sån hora till flickvän.
Det är helt fantastiskt, det är som en epidemi som gått genom hela landet, ALLA kvinnor är sönderknullade och har feta emotionella bagage, ALLA.
Sjukt jävla vidrigt, det är bara att kolla utomlands istället.
Ja, de är helt öppna med det också. Påverkade av alkohol lite och skulle inte förvåna mig, även droger. De två senaste tjejerna jag träffat på dejt, jättsnygga singelmorsor med bitchig attityd. På andra dejten började det mesta komma fram. De har "provat" kokain, varit ihop med killar som varit kriminella med mycket stålar och givetvis "dejtat" massa pack.
Ja, svenska kvinnan är helt förstörd som ingen vill ha. Inte ens dessa kriminella blattar som lurar till sig fitta från dem, vill ha dem. De har egna fruar hemma.