Citat:
Ursprungligen postat av
EndastJag01
Ja, det är väl absolut inte otänkbart. Det kan ju också har varit en fin flaska med en annorlunda form att hälla saften i, finare än sirapsflaskorna...
Med ickealkoholister till föräldrar från vårt grannland så hade nog min mamma gjort likadant.
Bara för att dina föräldrar är ickealkoholister behöver väl inte CWs mor varit det. Jag skriver det igen: (suck)
1. Det var då fan vad ni blev upptagna av olika sorters behållare. Jag syftade på hela grejen: att kärringen fick för sig att hälla i saft till en unge där hennes egen sprit varit! Säger det er inget?!
2. Modern är avliden, i relativt unga år, CW har ju delat bild på skitgammal släkting en dam så inte var det kassa gener hennes mor torskade på. Hon dog säkert i cancer knuten till sitt...supande.
3. CW har talat vitt och brett om sitt eget beroende hon fick som väldigt ung. Alla jag känner till som på något sätt har beroendeproblem har päron som också har det.
Så helt ute och cyklar är jag ju inte när jag tror CW växt upp med en mindre lämplig vårdnadshavare. Ensam med henne verkar hon också varit om modern var ensamstående. Det med "främmande fågel" som både CW och en del här vill hylla som modern som polska var med kanske inte så stort kontaktnät kan istället ha legat lilla Cissi i fatet. Inte så många andra vuxna att ty sig till kanske. Om hon var hänvisad mest till denna vuxna. Som troligen hade alkoholproblem!