2019-11-26, 19:42
Bannlyst
fiverr.com
lägg ut några uppdrag som frilansare . Svensk-engelsk översättare ?
Citera
2019-11-26, 19:45
Medlem
mystikernsmystiks avatar
Sälj dig själv sexuellt, finns många ensamma själar i Svearike
Citera
2019-11-26, 19:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av zlatanskusinbarn
Oj.

Vår hyra ligger på 8400kr (Vi bor i en stad i Östergötland så hyrorna är dyra)
Vi kan inte få billigare lägenhet då hamnar vi i utanförskapsområde och söker vi billigare lägenhet gör de kontroll och då ser de att vi har KF på oss.

Ifall du hellre lever på existensminimum än bor i ett utanförskapsområde brevid irakier och somalier,så gör du verkligen fel prioriteringar här i livet =)
Citera
2019-11-26, 19:57
Medlem
MuhamtaCurrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irrelevant
Runka av gubbar i bilar? Fullt lagligt.

Runka av en gubbe och ta den i 2an av en annan.

2k + 2k = 4k.

Om både TS och sambon gör det blir det 8k. Nu börjar vi snacka business. Några gånger om dagen och det blir en klassresa minsann!

Annars svartstädning?
Citera
2019-11-26, 20:01
Medlem
mystikernsmystiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MuhamtaCurry

2k + 2k = 4k.

Om både TS och sambon gör det blir det 8k. Nu börjar vi snacka business. Några gånger om dagen och det blir en klassresa minsann!

Annars svartstädning?

Vissa väljer att jobba en två timmar om veckan medans andra jobbar hela veckan för samma peng, undra vem som är mest intelligent, jag satsar på sexsäljaren
Citera
2019-11-26, 21:06
Medlem
MuhamtaCurrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MuhamtaCurry

2k + 2k = 4k.

Annars svartstädning?

Eftersom sambon är kvinna finns det tre hål.

Det blir då:

2k + 2k = 4k för TS.

2k + 2k +2k = 6k för TS sambo.

10k totalt för sambon och TS efter en "omgång" med mysiga gubbarna.
Citera
2019-11-26, 21:10
Medlem
Sälj massa skit på tradera, gott om folk som troligen drygar ut sin kassa på det sättet.
Köp några blandlådor med krimskrams på en loppis, sortera och lägg ut på annons!
Citera
2019-11-26, 22:11
Medlem
mrtassles avatar
Har du skåpbil? Annars sälj den bil du har och köp en större skåpbil och börja köra tiptapp.du kan göra minst en 500 på en kväll efter ordinarie jobb.jag drar in ca 10 000 - 15000 på det på kvällar och helger per månad.vanligt jobb på dagarna
Senast redigerad av mrtassle 2019-11-26 kl. 22:18.
Citera
2019-11-26, 22:48
Medlem
AreYouBacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Det behöver inte kosta en krona att marknadsföra. Jag håvar in cirkus 3000 kronor varje månad och har inte lagt en krona på marknadsföring.

Kan jag pm:a dig ? :-)
Citera
2019-11-26, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loamigad
haha, chattoperatör har jag med jobbat som en period. Var oftast ganska underhållande.
Men vissa kunder gjorde att man tappade lusten tillslut.

Hade jag behövt göra det idag så hade jag kört med macro knappar på mus/tangentbord så att man verkligen optimerar allt, (ex: en knapp för att öppna rätt fält i loggboken osv)

1-2 tusen extra är inga problem.
https://jobba-hemifran.com/ obs! Vet ej om dom är dom bästa på marknaden, eller om dom är legit idag. Jag fick utbetalt av dom för 1-2 år sedan iaf. Dom betalar till payoneer.
Du får ett kontokort. Så du kan ta ut lönen direkt i bankomaten.

Extra tips: https://www.airbnb.se/help/article/4...-utbetalningar

Du kan få ett kort via airbnb. Så slipper du lite avgifter.

Det är grindigt jobb som fan, mkt dickpics. Men kommer du på bra tider att jobba på. Och du blir snabb på att komma in i konversationerna. Så kan det bli en ok extrainkomst. Enjoy
edit: Ett sista tips, kör med 2 skärmar, det kommer snabba upp arbetet. Är en del googlande + google maps.

Hallå, var inte på den där jobba-hemifrån-grejset. Verkar riktigt vettigt, men blev skrämd när jag läste avtalsvillkoren. En gäng paragrafer som bara jurister förstår, sen med en slutkläm på att om jag bryter mot någon paragraf blir jag skadeståndsskylldig minst 250 000 kronor. Är det värt risken?
Citera
2019-11-27, 01:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AreYouBack
Kan jag pm:a dig ? :-)

Gör så!
Citera
2019-11-27, 02:13
Medlem
Loamigads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stavrogin
Hallå, var inte på den där jobba-hemifrån-grejset. Verkar riktigt vettigt, men blev skrämd när jag läste avtalsvillkoren. En gäng paragrafer som bara jurister förstår, sen med en slutkläm på att om jag bryter mot någon paragraf blir jag skadeståndsskylldig minst 250 000 kronor. Är det värt risken?
Jag har liknande villkor som telefonförsäljare. Kom bara ihåg att aldrig säga till slutkund att du inte är riktig.
Så länge du inte gör något allvarligt (tex scamar folk via hemsidan). Så är det lugnt.

Dom kommer ge dig lite coaching, du får 1-2 pdfs med regler / hur du gör. Följ allt dom säger så kommer det gå kanon haha.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in