Citat:
Ursprungligen postat av
Azerty
Haveristerna är helt underbara!
För det första så granskar de så kallade "favvo-kändisar" som normal media ständigt ska stötta. Sen visar det sig att med FAKTA så slaktas dessa idioter. Cissi Wallin samt Linnea Claesson exempelvis. Och om och om igen ljuger CW och LC om och om igen. LC skickade in sitt svar till GP som publicerade hennes cherry pickade svar. Helt otroligt. Folk tror på denna person.. är helt otroligt.
Haveristerna är underbara, råa, kalla och håller sig till fakta. Älskar deras hårda ton.
Förstår inte någon kommentar om att de är kassa på poddar. Ni lyssnar bevisligen inte på poddar.
Jag lyssnar på rejält många poddar *egen ryggdunk*, mestadels amerikanska men jag följer också slaviskt 5st svenska (inte så många här i Sverige tyvärr). Vissa jag följer kostar pengar per "säsong", vissa är gratis. Vissa förstör upplevelsen med reklam (radio play, usch!).
Här är det bra ljud, bra redigerat och bra innehåll. Säg en sak som är dålig så kan jag se om det går att bemöta.
Fortsätt granska personer som ni gjort. Från hela politiska skalan. Älskar det!
Du är här för att White Knighta. Vad gulligt.
Är det inte ganska marginella saker och personer den här podden handlar om?
Axel och Henrik verkar ha fått nog av sociala media av nån anledning det är bara malliga Myra som sitter och spyr ur sig sina dagliga sanningar på Twitter kvar. Hon är 34 år ser jag på ratsit, precis jämnårig med Cissi Wallin, de har kommit ganska olika långt i sina liv men Cissi tänker enligt sina senaste inlägg i alla fall utbilda sig till socionom sent om sider.
Har Myra nån utbildning ens eller är hon den senaste och förhoppningsvis sista generationen av olika internetyckare som svamlar om vad som helst för att få in pengar till pizza, varför ska jag lyssna på henne och läsa hennes dumheter?