2019-11-22, 11:23
Medlem
Nordelfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sommarmannen
Men alltså - är det inte Henrik som har bett någon suga hans kuk? Då lämnar det väl bara kvar Axel? Fattar inget???
Näh - det är inte Henko. Kolla den delen av profilbilden som syns och jämför med gamla fb-bilder.

Blanda inte ihop med en annan "skandal" från en mycket äldre dump - att Henko och Myra bonkat (nähä?), vilket mest torde vara skandal för Myra som måste varit desperat och hutlöst otillfredsställd.
Citera
2019-11-22, 11:26
Moderator
Tinuviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
För att det är budskapet och informationen som är det relevanta, inte vem som är budbärare.
Exakt. Att det ska vara så svårt att skilja på detta.
Citera
2019-11-22, 11:36
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tinuviel
Jag är i ärlighetens namn inte jätteimponerad av någon av Haveristerna, även om Myra får lite bonuspoäng för sin kärlek till råttor. Men dom tar upp vettiga saker mellan varven och dessutom är dom bra på det här med källor.
Citera
2019-11-22, 11:44
Avslutad
Citat:

När SD sa att det här landet går åt helvete på grund av invasion av MENA folk så var det inte så viktigt att det var just SD som sa det för IRM Henko och Myra?
Citera
2019-11-22, 11:49
Moderator
Tinuviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Polissmurf
När SD sa att det här landet går åt helvete på grund av invasion av MENA folk så var det inte så viktigt att det var just SD som sa det för IRM Henko och Myra?
Vad är din poäng?

Man kan tycka vad man vill om deras aktiviteter inom IRM och politiska övertygelser. Men jag anser att man kan värdera och ibland uppskatta deras granskningar oberoende av detta. Vad gäller Linnea Claesson har de gjort ett jättejobb - de har granskat en makthavare, en tongivande debattör som drar in hundratusentals kronor i talararvoden varje år. De har gjort det jobb avlönade journalister borde gjort för länge sedan.

Jag förstår faktiskt inte varför man behöver blanda in "invasionen av MENA" vad gäller det.
Citera
2019-11-22, 11:53
Avslutad
Citat:
Vad är din poäng?

Man kan tycka vad man vill om deras aktiviteter inom IRM och politiska övertygelser. Men jag anser att man kan värdera och ibland uppskatta deras granskningar oberoende av detta. Vad gäller Linnea Claesson har de gjort ett jättejobb - de har granskat en makthavare, en tongivande debattör som drar in hundratusentals kronor i talararvoden varje år. De har gjort det jobb avlönade journalister borde gjort för länge sedan.

Jag förstår faktiskt inte varför man behöver blanda in "invasionen av MENA" vad gäller det.

Så det där du skrev gäller ibland men inte alltid? Man ska vara bra vänstervriden i skallen för att uppfatta LC som en makthavare. Jag klagar inte eftersom feminister är cp men du hycklar
Citera
2019-11-22, 12:00
Moderator
Tinuviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Polissmurf
Så det där du skrev gäller ibland men inte alltid? Man ska vara bra vänstervriden i skallen för att uppfatta LC som en makthavare. Jag klagar inte eftersom feminister är cp men du hycklar
Vad menar du med det fetade?

LC är en makthavare i meningen att hon bjuds in till föreningar, internationella sammankomster, fackförbund, kommuner och skolor och får där oemotsagd och ogranskad sprida sitt budskap. Hon är vidare krönikör i Sveriges största tidning, varit sommarpratare och är goodwill ambassadör för Kvinna till Kvinna. Hon har blivit utsedd till till Framtidens Mäktigaste inom samhälle, politik och näringsliv av TCO för några år sedan och vunnit en rad andra utmärkelser och priser. Listan kan göras längre. Om du INTE anser att detta sammantaget gör henne till en makthavare eller någon som bör granskas så får vi nöja oss med att vara oeniga.
Citera
2019-11-22, 12:04
Avslutad
Citat:
Vad menar du med det fetade?

LC är en makthavare i meningen att hon bjuds in till föreningar, internationella sammankomster, fackförbund, kommuner och skolor och får där oemotsagd och ogranskad sprida sitt budskap. Hon är vidare krönikör i Sveriges största tidning, varit sommarpratare och är goodwill ambassadör för Kvinna till Kvinna. Hon har blivit utsedd till till Framtidens Mäktigaste inom samhälle, politik och näringsliv av TCO för några år sedan och vunnit en rad andra utmärkelser och priser. Listan kan göras längre. Om du INTE anser att detta sammantaget gör henne till en makthavare eller någon som bör granskas så får vi nöja oss med att vara oeniga.

Vem bestämmer hon över? Hon är en instagramhora.

Din fråga : det spelade stor roll för IRM fittorna att det var SD som sa att invandringen är skit. OK vi slutar snacka.
Citera
2019-11-22, 13:23
Medlem
Arsenikarsles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sommarmannen
Men alltså - är det inte Henrik som har bett någon suga hans kuk? Då lämnar det väl bara kvar Axel? Fattar inget???

Cissi gick ut med skärmdumpar där en tjej hade skrivit till Henrik om att det inte kändes ok när de sågs osv. Då hade han tidigare skrivit "när du kommer hit vill jag att du suger min kuk".
Skriver bara vad jag minns av skärmdumparna nu och jag minns tyvärr inte var jag såg dem men det var Cissi som lade upp dem iallafall för att bevisa en poäng.
(Mot tjejens vilja, efter vad jag förstått).

Kolla bloggbevakning så kanske du hittar mer info
Citera
2019-11-22, 15:00
Medlem
den där jävla bruden alltså, jag lyssnade i ett par minuter men hon är ju varken snygg eller smart. en helt genomsnittlig svensk ragata med andra ord. snacka om värdelöst slöseri på luft som vi übermensch hade kunnat dra nytta av i stället.

blattar lyssnar jag inte på, och svennar som umgås med blattar är, om möjligt, än mer paria.

vänstern förnekar sig inte
Citera
2019-11-22, 17:41
Medlem
Mikkkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arsenikarsle
Cissi gick ut med skärmdumpar där en tjej hade skrivit till Henrik om att det inte kändes ok när de sågs osv. Då hade han tidigare skrivit "när du kommer hit vill jag att du suger min kuk".
Skriver bara vad jag minns av skärmdumparna nu och jag minns tyvärr inte var jag såg dem men det var Cissi som lade upp dem iallafall för att bevisa en poäng.
(Mot tjejens vilja, efter vad jag förstått).

Kolla bloggbevakning så kanske du hittar mer info

Det var Axel dessa screens rörde sig om.

Ja cissi använde den sen för egen vinning. Alltså ett ev. offers berättelse på sin Insta, utan godkännande, för att vinna ryggdunk i fajten mot haveristerna. Säger endel om den i dubbel bemärkelse genomskinliga CW.
Senast redigerad av Mikkka 2019-11-22 kl. 17:45.
Citera
2019-11-22, 18:07
Medlem
Arsenikarsles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikkka
Det var Axel dessa screens rörde sig om.

Ja cissi använde den sen för egen vinning. Alltså ett ev. offers berättelse på sin Insta, utan godkännande, för att vinna ryggdunk i fajten mot haveristerna. Säger endel om den i dubbel bemärkelse genomskinliga CW.

Ah, tyckte det var Henrik det pratades om men ok.

Ja det är inget vidare, håller helt med om att det är klandervärt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in