QUOTE=Yerro|69380172]Fan va tråkigt, dom såg ju riktigt fräna ut

[/quote]
Citat:
Ursprungligen postat av
pyro860
Konceptet att höja priserna och hålla priserna lika överallt tänkte jag
Fortfarande kanske inte lika saftigt, men priserna har allt smugit sig mer och mer uppåt så kanske är man helt där snart. Låter nästan som jag dissar Extreme mycket nu för tiden, vilket inte är rätt då dom har bra grejor. Men man kunde gott låtit återförsäljare ta vilka priser man ville
Trist med dina screamers, dom var ju jättefeta
Saken är det att Sven hade inte behövt höja sina priser. Han hade bara behövt plocka bort dom ifrån sin hemsida. Saken var ju att återförsäljare runt om Sven blev ju förbannade att han kunde hålla så låga priser. Sen samtidigt tror jag Sven får en hel container ifrån Extreme, och då är det inte konstigt att man får bättre rabatter. Sven valde att köra ordenarie priser istället för att plocka bort dom ifrån sin hemsida.
Ja det är tråkigt skulle ju göra ett litet visselprojekt, då jag älskar visslor. 2× Iron Man --》3× Sky Screamers--》 3" kedja med bla en visslande mine. Hade ju redan Iron Man hemma, så dom fick jag sälja vidare.
Något som har några andra tips på lite kombos av tårtor. Eller ska man köra en Compound till och slipa mecket med att bygga en egen compound?