2019-11-20, 20:12
Medlem
Precis börjat kolla, är alltså på säsong 1 så sorry för en jävligt sen fråga.

Men är jag den enda som får pedofilvibbar av Henrik, Petra medes kollega. Varför är han så sjukligt besatt av hennes son?
Citera
2019-11-21, 13:40
Medlem
fearreapers avatar
Helt enkelt längtar han efter eget. Se fortsättningen så förstår du,
Citat:
Ursprungligen postat av Akcamallis
Precis börjat kolla, är alltså på säsong 1 så sorry för en jävligt sen fråga.

Men är jag den enda som får pedofilvibbar av Henrik, Petra medes kollega. Varför är han så sjukligt besatt av hennes son?
Citera
2019-11-24, 20:22
Medlem
Northstand169s avatar
https://www.expressen.se/noje/blogg/tvbloggen/2019/11/18/bonusfamiljen-svt-sasong-4-bekraftat/
Yes! Nu är det klart att dom ska spela in en säsong 4, så jävla nice! Älskar den här serien
Citera
2019-11-24, 20:27
Medlem
Northstand169s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jiiiberish
Ah, så pass! Hur kommer det sig att säsong 3 är så svår att få tag på? Dom första 2 finns ju på Netflix och lite överallt.
EDIT: Jag hittade den på nyafilmer.com

Sent svar, men säsong 3 finns på netflix nu
Citera
2019-11-24, 20:32
Medlem
ProfessorAnuss avatar
Erik Johansson är en stor fitta privat. Tror att han är över alla andra o basunerar alltid ut sitt hat mot SD. Hoppas han snart får smaka på multikultiSverige.
Citera
2019-11-25, 18:34
Medlem
fearreapers avatar
Redan lagt ut detta. Kolla en sida bakåt.
Citat:
Ursprungligen postat av Northstand169
https://www.expressen.se/noje/blogg/tvbloggen/2019/11/18/bonusfamiljen-svt-sasong-4-bekraftat/
Yes! Nu är det klart att dom ska spela in en säsong 4, så jävla nice! Älskar den här serien
Citera
2020-01-28, 00:00
Medlem
Man-o-Hasts avatar
Väldigt vad Kristian Luuk ser konstig ut. Det set ut som att han fått något tungt på huvudet så att det har plattats till lite. Har han varit i delo med Lena P innan han spelade in denna tv-serie?
Citera
2020-01-28, 08:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Man-o-Hast
Väldigt vad Kristian Luuk ser konstig ut. Det set ut som att han fått något tungt på huvudet så att det har plattats till lite. Har han varit i delo med Lena P innan han spelade in denna tv-serie?

Kristian Luuk, är han verkligen med i nya säsongen?

Tänker du inte på hans bror Martin Luuk som arbetar
på samma skola som Erik Johansson (Patrik i serien)?
Citera
2020-01-28, 10:22
Medlem
Man-o-Hasts avatar
Luuk som Luuk. Men det kanske är Martin som har ett konstigt huvud. Och kanske Lena Ph ändå dängade honom därför att han komenterade hennes rumpa eller något.
Citera
2020-02-13, 18:24
Medlem
Man-o-Hasts avatar
Det var rätt kul när Patrik kommer till Katjas jobb för att snacka med henne om veckoschemat och när hon inte är där vill han snacka med Henrik och blir då hänvisad till den fula negerapan. Men det måste även vara jäkligt jobbigt att leva med en person som Patrik.

Jag har lagt märke till att Patrik aldrig tar Lisa på brösten. Och när jag tänker efter har jag nog aldrig sett en man ta en kvinna på brösten i denna tv-serie. I alla fall inte i de två första serieomgångarna jag har glott på. Kan det ha något att göra med "me too"-kampanjen tro? Kanske det blir annorlunda i den tredje serien.
Citera
2020-06-08, 17:37
Medlem
avsmakens avatar
Karaktären "Bianca" Amanda Lindh dök upp på Dan Bilzerian´s twitterkonto idag utklädd till hora. Hon har alltså börjat extraknäcka med att sälja fittan till högst bjudande, som många andra vackra svenskor på instagram.
Citera
2020-06-18, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av avsmaken
Karaktären "Bianca" Amanda Lindh dök upp på Dan Bilzerian´s twitterkonto idag utklädd till hora. Hon har alltså börjat extraknäcka med att sälja fittan till högst bjudande, som många andra vackra svenskor på instagram.
Är du säker på att det är hon? Visst ser det ut som hon men ditt inlägg är det enda jag kan hitta om detta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in