2019-11-18, 23:43
Medlem
Mangelinas avatar
Som Don Tony skrev här tidigare: "Sök Seyfi Özdemir på Facebook. Där står det att han jobbar på Aremera AB.. Håller på med plattsättning. Case closed."
Citera
2019-11-18, 23:43
Medlem
elva9tolvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av firebird1974
Mannen mördade en småbarnsmamma – och hade nyss fått jobb som hantverkare efter avtjänat straff.

När han i morse arbetade med plattsättning i centrala Stockholm attackerades han plötsligt med machete.

Enligt Aftonbladets uppgifter misstänker polisen ett hämndmotiv bakom dådet.

Mannen dömdes för flera år sedan för ett uppmärksammat mord på en småbarnsmamma. Han dömdes mot sitt nekande men domen fastslogs i högre instans.

Nyligen släpptes han ut från fängelse efter att ha fått sitt livstidsstraff omvandlat till ett tidsbegränsat straff.

Ja det där har jag läst. Vad ville du säga?
Citera
2019-11-18, 23:45
Medlem
elva9tolvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mangelina
Som Don Tony skrev här tidigare: "Sök Seyfi Özdemir på Facebook. Där står det att han jobbar på Aremera AB.. Håller på med plattsättning. Case closed."

Ja det är rätt så tydligt att det är han.
Citera
2019-11-19, 00:11
Medlem
Pandalina4s avatar
[quote=MijailovicFanClub|69338580]Du har ju noll koll. Machete är tvärtom ett rätt så trendigt vapen. Att hugga ihjäl någon med en liten kniv på 100 g är inte så lätt. Ett välplacerat machetehugg i skallen på offret är dock mer än nog för att döda. Machete är väldigt trendigt just nu. Både niggers och mexikanare använder vapnet.[/QUOTE

Du menar D på broder Tuck. Eller senare med annan mgm DT på Solvalla camping? Ja det var så kallade machetes.
Kan inga nigger*. Sorry
Citera
2019-11-19, 00:17
Medlem
Jag tycker han ska sitta i finkan. En mördare ska inte ut på våra gator. Tycker absolut inte synd om han!
Citera
2019-11-19, 00:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TasteMyGlock
GM högg BO med en machete. Tydligen hämnd för något. Klart? Då kan du lämna tråden nu då för det finns inte så mycket mer att diskutera i din PK-värld.

Hahaha du är rolig du med ditt pk snack. Att du inte klarar av att hålla en vettig diskussion om ärendet utan tydligen hellre håller höjden som du gör är bara fjantigt. Det blir tröttsamt att höra på politik eller annat skit i trådar som ska handla om just ett specifikt brott.
Citera
2019-11-19, 00:24
Medlem
Jirens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tryckkokaren
Nu vill inte jag försvara MENA alls, men jag förstår poängen.
Hade någon haft ihjäl min fru så hade jag hämnats 13 år senare, utan tvekan.
Citat:
Ursprungligen postat av Regnflingan
Jag med! Hade lätt väntat ut rätt tillfälle!
Instämmer.

Det förvånar mig enormt mycket att den här typen av hämndattacker inte inträffar oftare. Särskilt med tanke på hur många mördare och våldtäktsmän som går lösa på våra gator.

Allvarligt talat nu alla ni som hänger i tråden. Om er fru eller era barn (eller syskon, föräldrar) blev mördade eller våldtagna, skulle ni då lämna GM ifred bara för att han avtjänat sitt löjligt låga straff?? Bara gå vidare och försöka låtsas som om allt är frid och fröjd? I så fall är ni ju sjuka i huvudet.
Senast redigerad av Jiren 2019-11-19 kl. 00:30.
Citera
2019-11-19, 00:24
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mangelina

Det var som fan. I filmen i Expressens kunde man se reg.numret på bilen som macheten låg bredvid (de verkar ha klippt bort det nu) och den var skriven på just det företaget. Sket i att skriva om det för jag trodde inte att det hade någon relevans.
Citera
2019-11-19, 00:28
Medlem
Pandalina4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elva9tolv
Okej jag kanske är trött och har läst fel här i tråden. Tyckte någon skrev att BO skulle varit polispluggande när han utförde mordet på sin tid. Men det kanske bara var ett konstaterande att just S var polispluggande?
Men oavsett om jag läst fel eller inte så kom A ut på andra sidan gallret 2015. BO ska ju varit utsläppt typ nyss.
Yes han gick på Polishögskolan. Ska jag vara riktigt dryg så kvoterades väll han in. Bra slut i alla fall. Nu var han på utsluss. Fått praktik. Dömd för mord på sin älskarinna. Hon var gift han var gift. Det framkommer i tråden.
Citera
2019-11-19, 00:50
Medlem
elva9tolvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pandalina4
Yes han gick på Polishögskolan. Ska jag vara riktigt dryg så kvoterades väll han in. Bra slut i alla fall. Nu var han på utsluss. Fått praktik. Dömd för mord på sin älskarinna. Hon var gift han var gift. Det framkommer i tråden.

Jo alltså jag vet det där om S. Jag frågade inte om S pluggade till polis. Jag undrade om jag hade fattat fel när jag tyckte jag läste här att det bekräftats i media att BO varit polispluggande.
Citera
2019-11-19, 01:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jiren
Instämmer.

Det förvånar mig enormt mycket att den här typen av hämndattacker inte inträffar oftare. Särskilt med tanke på hur många mördare och våldtäktsmän som går lösa på våra gator.

Allvarligt talat nu alla ni som hänger i tråden. Om er fru eller era barn (eller syskon, föräldrar) blev mördade eller våldtagna, skulle ni då lämna GM ifred bara för att han avtjänat sitt löjligt låga straff?? Bara gå vidare och försöka låtsas som om allt är frid och fröjd? I så fall är ni ju sjuka i huvudet.

Jag tror det är många som tror och önskar de var ”hämnare” men när det väl händer. Säg t.ex. att din tolvåriga dotter blir våldtagen och du slår ihjäl gm, du får fängelse och måste alltså lämna din familj i lång tid när de behöver dig som mest. Säga vad man vill men det finns en viss logik i det.

Med det sagt har jag motvillig respekt för de som hämnas. Det känns liksom rätt.
JAG skulle hämnas men så är jag ju galen av allt videovåld på åttiotalet
Senast redigerad av Stora.Fridolf 2019-11-19 kl. 01:09. Anledning: Stavfel, som alltid...
Citera
2019-11-19, 01:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Stora.Fridolf
Jag tror det är många som tror och önskar de var ”hämnare” men när det väl händer. Säg t.ex. att din tolvåriga dotter blir våldtagen och du slår ihjäl gm, du får fängelse och måste alltså lämna din familj i lång tid när de behöver dig som mest. Säga vad man vill men det finns en viss logik i det.

Med det sagt har jag motvillig respekt för de som hämnas. Det känns liksom rätt.
JAG skulle hämnas men så är jag ju galen av allt videovåld på åttiotalet

Dem som inte gör det har nog ingen koll på hur det är att sitta
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in