2019-11-18, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mangelina
Mer troligt att det är Seyfi Özdemir som tydligen huserar i Södertälje. Något närmare Sthlm än Linköping tänker jag, men inte helt osannolikt så klart. Dessa kvinnomördare finns nästan i varje stad...
dock var det en uppmärksam F-backare som såg att det var "blonda hårstrån" på macheten (zoomade bilden) och SÖ är gråhårig.

Ja men han Ari har bytt identitet och skulle aldrig visa sig i Linköping igen så han kan mycket väl flyttat till sthlm där ingen känner han. Men aja vi får nog svar snart vem det är.
Citera
2019-11-18, 22:34
Medlem
TasteMyGlocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoF8
Kan vi släppa att prata om egna familjers eventuella jättehäftiga blodshämnd, svennegrejer och blattegrejer hit och dit.

Diskutera brottet, GM, BO mm. Mät er ”enorma tuffhet” någon annanstans för ni framstår som riktigt slut i huvudet bara.

GM högg BO med en machete. Tydligen hämnd för något. Klart? Då kan du lämna tråden nu då för det finns inte så mycket mer att diskutera i din PK-värld.
Citera
2019-11-18, 22:35
Medlem
Pandalina4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av submariner
Hej,

Med tanke på utpekad GM och BOs etniska bakgrund känns väl en nära alt. avlägsen familjemedlem som en sannolik misstänkt - särskilt med tanke på det amatörmässiga genomförandet med en machete
Exakt. Hämnd å stolthet.
Inte en etablerad kriminell som begår detta brott med effektivt vapen. Kniven macheten är valet av vapen, lite gammaldags typ. Liten marginal reservation för psykisk sjuk, men nej tror detta var planerat.
Citera
2019-11-18, 22:36
Medlem
don tonys avatar
Sök Seyfi Özdemir på Facebook. Där står det att han jobbar på Aremera AB.. Håller på med plattsättning. Case closed.
Citera
2019-11-18, 22:38
Medlem
Tryckkokarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mikaels
Ni är stolta över att hugga ned en människa på gatan? En människa som avtjänat sitt straff? En annan blatte som 'löste' sina relationsproblem genom ett mord? Ni accepterar alltså inte vårt gällande rättsväsen? OK, varför inte åka tillbaka till ett blatteland där det ålderdomliga 'öga för öga' fortfarande gäller? Jo, för att dessa shithole countries inte lyckas generera nåt välstånd ni kan leva av, så ni kommer heller hit och leechar på oss riktiga människor.
Integrerad, much? Eller bara bidragstagare?
Nu vill inte jag försvara MENA alls, men jag förstår poängen.
Hade någon haft ihjäl min fru så hade jag hämnats 13 år senare, utan tvekan.
Citera
2019-11-18, 22:45
Medlem
Mangelinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av don tony
Sök Seyfi Özdemir på Facebook. Där står det att han jobbar på Aremera AB.. Håller på med plattsättning. Case closed.
💪🏼 Något som förvånar mig dock är att detta upptäcktes kring 7.45, men fortfarande vid 9.20 är vapnet kvar på marken?!? Vi pratar 1,5 timmar!!! Fattar att det tar tid att ta dit tekniker, men 1,5 timmar utanför två skolor med hundratals elever och lika många spekulationer. Helt sjukt!
Senast redigerad av Mangelina 2019-11-18 kl. 22:55.
Citera
2019-11-18, 22:50
Medlem
MijailovicFanClubs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pandalina4
Exakt. Hämnd å stolthet.
Inte en etablerad kriminell som begår detta brott med effektivt vapen. Kniven macheten är valet av vapen, lite gammaldags typ. Liten marginal reservation för psykisk sjuk, men nej tror detta var planerat.
Du har ju noll koll. Machete är tvärtom ett rätt så trendigt vapen. Att hugga ihjäl någon med en liten kniv på 100 g är inte så lätt. Ett välplacerat machetehugg i skallen på offret är dock mer än nog för att döda. Machete är väldigt trendigt just nu. Både niggers och mexikanare använder vapnet.
Citera
2019-11-18, 22:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Tryckkokaren
Nu vill inte jag försvara MENA alls, men jag förstår poängen.
Hade någon haft ihjäl min fru så hade jag hämnats 13 år senare, utan tvekan.

Tids nog kanske du står inför det valet.
Sossar och kommunister måste bort,
en accelererande våldsspiral leder fram till krig inom landets gränser.
Citera
2019-11-18, 22:54
Medlem
Tryckkokarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deloso
Tids nog kanske du står inför det valet.
Sossar och kommunister måste bort,
en accelererande våldsspiral leder fram till krig inom landets gränser.
Är medveten om det.

Våra politiker har skapat detta, även om vi får landet på rätt köl så kommer efterdyningarna ta episka proportioner. Stackars Sverige.
Citera
2019-11-18, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mangelina
💪🏼 Något som förvånar mig dock är att detta hände kring 7.45, men fortfarande vid 9.20 är vapnet kvar på marken?!? Vi pratar 1,5 timmar!!! Fattar att det tar tid att ta dit tekniker, men 1,5 timmar utanför två skolor med hundratals elever och lika många spekulationer. Helt sjukt!

Kan ju ha att göra med att en betydande del av polisens resurser är i Malmö nu. Det är lite stökigt där.
Citera
2019-11-18, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av last1
Ja att hämnas en småbarnsmammas mördare är något vi blattar är stolta över att göra. Men ni "renrasiga ariska vikingar" är för fega och patetiska för att göra det. Skulle någon röra någon kvinna i min familj så skulle jag med glädje och entusiasm gjort sushi med denne på öppen gata efter avtjänat hen avtjänat sitt straff. Så det faktum att du försöker göra det till ännu en dålig grej som du kan beskylla blattar för säger ju faktiakt bara en hel del om dig!! Patetiska tönt.. jag tycker synd om kvinnorna i din familj..

Det är inte särskilt smart om man har barn som då blir utan båda sina föräldrar. Men det kunde du inte räkna ut innan du skrev för att verkar vara en cool blatte som "knollar din morsa". Smart är att betala någon annan att göra det utan att lämna spår. Och få det se ut som en olycka eller sjukdom. Där har du skillnad mellan en dum blatte och en smart svensk.
Citera
2019-11-18, 23:05
Medlem
elva9tolvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fentahorsen
Ja men han Ari har bytt identitet och skulle aldrig visa sig i Linköping igen så han kan mycket väl flyttat till sthlm där ingen känner han. Men aja vi får nog svar snart vem det är.

A pluggade inte till polis, han har aldrig ens haft ett jobb. Dessutom kom han ut för flera år sen.
Senast redigerad av elva9tolv 2019-11-18 kl. 23:08.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in