2019-11-18, 23:08
Medlem
Mangelinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noningra
Kan ju ha att göra med att en betydande del av polisens resurser är i Malmö nu. Det är lite stökigt där.
Den var bra Inte så att alla poliser från Stockholm åker till Malmö bara för att...
Citera
2019-11-18, 23:13
Medlem
Mangelinas avatar
Som Leif GW-fan måste jag säga att det är högst anmärkningsvärt att vapnet låg i duggregnet i minst 1,5 timmar. Tänker så klart på DNA-spår, blod etc. De hade kunnat täcka vapnet med tält såsom de gör med kroppar som ligger öppet också. Detta hände precis mellan två skolor; ett gymnasium och ett högstadium med förskola och en ICA-affär. Ungarna hängde nyfiket längs grindarna...det väcker många frågor i så små barn. Dåligt och helt onödigt!
Senast redigerad av Mangelina 2019-11-18 kl. 23:20.
Citera
2019-11-18, 23:15
Medlem
RAMMVOGELs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av last1
Ja att hämnas en småbarnsmammas mördare är något vi blattar är stolta över att göra. Men ni "renrasiga ariska vikingar" är för fega och patetiska för att göra det. Skulle någon röra någon kvinna i min familj så skulle jag med glädje och entusiasm gjort sushi med denne på öppen gata efter avtjänat hen avtjänat sitt straff. Så det faktum att du försöker göra det till ännu en dålig grej som du kan beskylla blattar för säger ju faktiakt bara en hel del om dig!! Patetiska tönt.. jag tycker synd om kvinnorna i din familj..

Hela ditt inlägg tillför inget till tråden men det förklarar ändå varför du inte har något i detta landet att göra. Go home!
Citera
2019-11-18, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vit-Brandbil
Låter som V:s förslag att avkriminalisera droger kanske inte är så bra iallafall då. Igår var det en rackare som slog en kvinna med en bräda och idag en som hugger någon med machete.

Känns bra detta....

Med avkriminalisering så betyder det per automatik inte att mer droger kommer flöda fritt!
Tvärtom, med avkriminalisering så kan dessa "rackare" söka vård utan att farbror polis står och flåsar en i nacken!
Med avkriminalisering så kan dessa "rackare" med andra ord få hjälp!
Men det är inget du tänkte på?
Citera
2019-11-18, 23:18
Medlem
DirtyJobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elva9tolv
A pluggade inte till polis, han har aldrig ens haft ett jobb. Dessutom kom han ut för flera år sen.

Det var väl Se*fi som pluggade till polis?
Citera
2019-11-18, 23:20
Medlem
elva9tolvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DirtyJob
Det var väl Se*fi som pluggade till polis?

Ja exakt, S var poliselev.
Citera
2019-11-18, 23:20
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JokerM
Med avkriminalisering så betyder det per automatik inte att mer droger kommer flöda fritt!
Tvärtom, med avkriminalisering så kan dessa "rackare" söka vård utan att farbror polis står och flåsar en i nacken!
Med avkriminalisering så kan dessa "rackare" med andra ord få hjälp!
Men det är inget du tänkte på?

Killen som var ute och slogs med brädan hade suttit på psyket men blivit utsläppt. Hade då säkert fått hjälp för sitt drogberoende under den tiden.
Killen med macheten har jag inte läst så mycket om utan förmodligen bara jävligt sur på personen som mördat en släkting, av förståeliga skäl.
Citera
2019-11-18, 23:24
Medlem
Mangelinas avatar
Citat:
A pluggade inte till polis, han har aldrig ens haft ett jobb. Dessutom kom han ut för flera år sen.
Är inte det intressant...vad blir man då? Jo, plattsättare! Känner jag lukten av Timell???
Citera
2019-11-18, 23:33
Medlem
elva9tolvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mangelina
Är inte det intressant...vad blir man då? Jo, plattsättare! Känner jag lukten av Timell???

Okej jag kanske är trött och har läst fel här i tråden. Tyckte någon skrev att BO skulle varit polispluggande när han utförde mordet på sin tid. Men det kanske bara var ett konstaterande att just S var polispluggande?
Men oavsett om jag läst fel eller inte så kom A ut på andra sidan gallret 2015. BO ska ju varit utsläppt typ nyss.
Senast redigerad av elva9tolv 2019-11-18 kl. 23:40.
Citera
2019-11-18, 23:34
Avstängd
Summer24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobertoSaviano
Det är redan fastställt i tråden vem BO är. Varför fortsätter du spekulera?

Var är det fastställt? Hittar ej
Hittade!
Senast redigerad av Summer24 2019-11-18 kl. 23:36. Anledning: Tillägg
Citera
2019-11-18, 23:41
Medlem
firebird1974s avatar
Citat:
Okej jag kanske är trött och har läst fel här i tråden. Tyckte någon skrev att BO skulle varit polispluggande när han utförde mordet på sin tid. Men det kanske bara var ett konstaterande att just S var polispluggande?
Men oavsett om jag läst fel eller inte så kom A ut på andra sidan gallret 2015. BO ska ju varit utsläppt typ nyss.

Mannen mördade en småbarnsmamma – och hade nyss fått jobb som hantverkare efter avtjänat straff.

När han i morse arbetade med plattsättning i centrala Stockholm attackerades han plötsligt med machete.

Enligt Aftonbladets uppgifter misstänker polisen ett hämndmotiv bakom dådet.

Mannen dömdes för flera år sedan för ett uppmärksammat mord på en småbarnsmamma. Han dömdes mot sitt nekande men domen fastslogs i högre instans.

Nyligen släpptes han ut från fängelse efter att ha fått sitt livstidsstraff omvandlat till ett tidsbegränsat straff.
Citera
2019-11-18, 23:41
Medlem
Mangelinas avatar
Citat:
Poliseleven Seyfi Özdemir sparkade och slog ihjäl tvåbarnsmamman Gülay Karagöz 2006
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in