2019-11-19, 01:19
Medlem
firebird1974s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sebastiano
Dem som inte gör det har nog ingen koll på hur det är att sitta

Nej så roligt är det inte att sitta i fängelse
Citera
2019-11-19, 01:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av firebird1974

Nej men värt det för att återupprätta din familjeheder, med råge
Citera
2019-11-19, 01:48
Medlem
Jirens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stora.Fridolf
Jag tror det är många som tror och önskar de var ”hämnare” men när det väl händer. Säg t.ex. att din tolvåriga dotter blir våldtagen och du slår ihjäl gm, du får fängelse och måste alltså lämna din familj i lång tid när de behöver dig som mest. Säga vad man vill men det finns en viss logik i det.

Med det sagt har jag motvillig respekt för de som hämnas. Det känns liksom rätt.
JAG skulle hämnas men så är jag ju galen av allt videovåld på åttiotalet

Citat:
Ursprungligen postat av Sebastiano
Dem som inte gör det har nog ingen koll på hur det är att sitta

Citat:
Ursprungligen postat av firebird1974
Jag förstår hur ni resonerar.

Men jag känner mig själv mycket väl. Personligen skulle jag aldrig kunna motstå begäret att planera och utföra den perfekta hämnden. Annars skulle jag aldrig kunna gå vidare.

Om t.ex min frus mördare gick fri så skulle hela mitt väsen och tillvaro kännas så jävla mycket värre än om jag hamnade i fängelse för hämnd. Jag skulle spendera resten av mitt liv i hat, vrede, sorg och en ständig blodtörst.
Senast redigerad av Jiren 2019-11-19 kl. 01:59.
Citera
2019-11-19, 01:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jiren

Men jag känner mig själv mycket väl. Personligen skulle jag aldrig kunna motstå begäret att planera och utföra den perfekta hämnden. Annars skulle jag aldrig kunna gå vidare.

Om t.ex min frus mördare fick gå fri så skulle hela mitt väsen och tillvaro kännas så jävla mycket värre än om jag hamnade i fängelse för hämnd. En livstid med evigt hat, vrede och sorg.

Ja men...om ni har barn tillsammans blir de ju då i princip föräldralösa. Så det är ett jävligt dilemma.
Nu är det iofs billigt att få beställningsmord tror jag så det vore ju ett alternativ...rent teoretiskt.
Citera
2019-11-19, 01:59
Medlem
Ogres avatar
Citat:

Om t.ex min frus mördare fick gå fri så skulle hela mitt väsen och tillvaro kännas så jävla mycket värre än om jag hamnade i fängelse för hämnd. En livstid med evigt hat, vrede och sorg.
Varför förutsätter ni att man skulle åka fast? Är man någorlunda smart borde man kunna hämnas utan att lämna alltför många spår.
Citera
2019-11-19, 02:17
Medlem
Bild på SÖ från mars 2019: https://imgur.com/a/MCSHMeX
Citat:
Ursprungligen postat av 70D
Om BO är född runt 1970 så tror jag också att det handlar Seyfi Özdemir...
Citat:
Ursprungligen postat av RobertoSaviano
Lär ju vara Seyfi Özdemir gråa hårstrån.
Citat:
Ursprungligen postat av Mangelina
Mer troligt att det är Seyfi Özdemir som tydligen huserar i Södertälje.
Citat:
Ursprungligen postat av don tony
Sök Seyfi Özdemir på Facebook. Där står det att han jobbar på Aremera AB.. Håller på med plattsättning. Case closed.
Citat:
Poliseleven Seyfi Özdemir sparkade och slog ihjäl tvåbarnsmamman Gülay Karagöz 2006
Citat:
Som Don Tony skrev här tidigare: "Sök Seyfi Özdemir på Facebook. Där står det att han jobbar på Aremera AB.. Håller på med plattsättning. Case closed."
Citera
2019-11-19, 02:46
Avslutad
Citat:

Om t.ex min frus mördare gick fri så skulle hela mitt väsen och tillvaro kännas så jävla mycket värre än om jag hamnade i fängelse för hämnd. Jag skulle spendera resten av mitt liv i hat, vrede, sorg och en ständig blodtörst.

Helt rätt, inte värt ett liv som en ynklig ryggradslösa självömkande parasit på omgivningen, hellre ett mord och 20 år inne
Citera
2019-11-19, 03:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av last1
Ja att hämnas en småbarnsmammas mördare är något vi blattar är stolta över att göra. Men ni "renrasiga ariska vikingar" är för fega och patetiska för att göra det. Skulle någon röra någon kvinna i min familj så skulle jag med glädje och entusiasm gjort sushi med denne på öppen gata efter avtjänat hen avtjänat sitt straff. Så det faktum att du försöker göra det till ännu en dålig grej som du kan beskylla blattar för säger ju faktiakt bara en hel del om dig!! Patetiska tönt.. jag tycker synd om kvinnorna i din familj..

Haha typexemplet på en rasistblatte, jag har inga problem med er blattar som är rassar, men då får ni fan sluta gråta när andra är rasister mot er.

Vilken machokuk.
Citera
2019-11-19, 03:59
Medlem
Citat:

Lätt att förstå om mördaren inte åker in eller får ett löjligt straff på några år.

Samtidigt blir inget bättre av hämnd även om det är lätt att tro det. Förutom att man fått sin fru dödad har man dödat någon själv och hamnar kanske i fängelse på livstid. Inget gott någonstans och alltför gott om tid att ångra sig. Har man dessutom barn har man gjort något värre än den som mördade frun och ens föräldrar får också leva med ångesten och sorgen.

Det vore nog bättre att ägna resten av livet åt terapi, för det lär man behöva.

Blodshämnd skapar överjävliga samhällen överallt där det är vanligt. Finns skäl till att den svenska klanen valt att bannlysa sådant. Sedan har politikerna svikit på senare decennier med löjligt låga straff.

Jag hoppas de får tag på den skyldige och att han får minst 10 år. Det blir nog inte alltför svårt att hitta honom, han är rökt.
Senast redigerad av Refraktor 2019-11-19 kl. 04:01.
Citera
2019-11-19, 06:01
Medlem
Happysmurfs avatar
Citat:
Ja att hämnas en småbarnsmammas mördare är något vi blattar är stolta över att göra. Men ni "renrasiga ariska vikingar" är för fega och patetiska för att göra det. Skulle någon röra någon kvinna i min familj så skulle jag med glädje och entusiasm gjort sushi med denne på öppen gata efter avtjänat hen avtjänat sitt straff. Så det faktum att du försöker göra det till ännu en dålig grej som du kan beskylla blattar för säger ju faktiakt bara en hel del om dig!! Patetiska tönt.. jag tycker synd om kvinnorna i din familj..

Nej, det har inget med feghet att göra. Vi är utvecklade till mer civiliserade individer. Därför har vårat samhälle varit det bäst fungerade i världen, tills det att vi släppte in horder med icke-civiliserade ”savages”.
Citera
2019-11-19, 06:24
Medlem
Citat:

Och här har vi anledningen till att era skitländer förblir skitländer..
Ni ska helt enkelt inte få vistas i vita länder. Någonsin. Repatriering nu.
Citera
2019-11-19, 06:56
Medlem
Tjejen som vart mördad och dumpad va inte om delägare i nån resturang i ÖREGRUND???
Tillsammans men någon ökänd krögare
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in