Personligen tycker jag att vi väl kan respektera varandras åsikter i den här tråden oavsett om vi är för eller emot Cissi Wallin eller om vi är någonstans mittemellan. Jag gillar trådar där det finns lite olika åsikter där inte alla drar åt samma håll. Är man av diametralt olika åsikt så kanske man inte nödvändigtvis behöver sitta och idiotförklara varandra i inlägg efter inlägg.
Den kommande veckan börjar rättegången och det finns goda möjligheter att den här tråden hålls vid liv. Vissa här kommer att anse att det var rätt av Cissi att hänga ut Virtanen medan andra kommer att tycka att det inte är rätt med så kallad
"lynchjustis" och det får vi finna oss i. Det kommer att hända så mycket kring Cissi den här veckan att det finns plats för oss alla i tråden. Och ärligt, vem vill sitta och diskutera bara med ryggdunkare som tycker precis som jag?
Kommer Cissis följare att stå där vid rätten? Kommer rättegången få så mycket uppmärksamhet att det blir vändningen för Gardet? Kommer media att ge Cissi fritt spelrum där hon oemotsagd kommer att hävda att ingen kvinna kommer att våga anmäla våldtäkter längre om hon blir fälld för förtal?