Citat:
Ursprungligen postat av
Lichtblick
Allt som är marvel, typ x-man, Avengers och sånt skräp. Så jävla överhypat att folk inte kan se igenom hypen hur jävla dåliga filmerna är. Till och med DCs Batman vs Superman sög hårt.
Kan hålla med där men det kan också vara för att jag inte är något fan av den genren...har aldrig gillat superhjältefilmer överhuvudtaget, ser det bara som skit.
Den enda jag tyckt var okej var The Dark Knight från 2008
Jokern 2019 var också jävligt bra men det var nog för att den skippad alla superhjälte element och mer kändes som en fristående film, man behöver inte känna till hela DC storyn för att tycka att den är bra.
Citat:
Ursprungligen postat av
Richenbacker
Hade rätt höga förväntningar på "Aniara" Ett rymdepos.. Filmen påminde om en resa på en Finlandskryss. Krystad och tråkig efter en stund drog jag i gång o snabbspolade. 1/5.
Såg den faktiskt häromdagen utan några som helst förväntningar, visste bara att det var en svensk rymdfilm och tyckte det lät intressant, men för i helvete vad seg den var...bara en idiotisk story också
Den är 1 tim 46 min men kändes som 3 timmar bara för att den var så seg
Citat:
Ursprungligen postat av
HuJintao
This.
Karln är så jävla genomusel att jag bara vill avsluta mitt liv varje gång jag ser honom. Hur fan lyckas han få medverka i film efter film efter film. Eller producerar han sitt eget skit därav anledning!?
Han har ju ett eget bolag som han grundade bara för att kunna göra alla filmer han vill göra, där har du svaret
Frågan kvarstår dock hur i helvete han lyckas få folk att sponsra hans filmer...