Rocky Balboa - Jag ville ärligt talat gå fram till Stallone och spotta han i huvudet för han gör den sämsta rocky filmen någonsin. Skitkass upplägg, otroligt förutsägbar. när han ska träna inför matchen (som alltid) så gör han det i typ 2 minuter film tid och snacka om att boxnings scenen var den sämsta någonsin. fy fan.
Såg fram emot en rolig zombie-rulle men dessa zombies var inte ens scary, såg ut som vanligt folk med lite smuts i ansiktet.
Handlingen lät ok, kunde ha varit en bra film om den var lite snyggare gjord.
Jag kastar mig ut bland alla dessa mästerverk och jag misstänker att filmen jag tänker på redan omnämnts av någon eller några debattörer. Filmen jag tänker på är "Blå måndag" där spelare som Eva Röse och Göran Gillinger drar sina namn i smutsen (nu kanske inte Göran har så mycket att förlora förvisso....). Har någon sett filmen??? Den är så ofattbart dålig att jag har svårt att tro att den är gjord så sent som 2001. Ja, det finns fakiskt inte så mycket mer att säga om den filmen, men det vore skoj att höra om någon annan har sett den.
The Curse of El Charro.
skulle visst vara nån slags rysare men efter 20-25 min eller nåt stängde jag av. helt värdelösa skådespelare å värdelös dialog. sen står Lemmy och håller nån dialog... suck, nä fy fan
Såg fram emot en rolig zombie-rulle men dessa zombies var inte ens scary, såg ut som vanligt folk med lite smuts i ansiktet.
Handlingen lät ok, kunde ha varit en bra film om den var lite snyggare gjord.
Haha... same here! Älskar zombie filmer, men det här?
Pallade typ 5 minuter sen blev det HEJ DÅÅÅ och ner i papperskorgen och dö!
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!