2019-11-14, 18:40
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nytorgsprinsessa
Normalt funtade män i mogen ålder har inte strypsex med tonåringar de raggat upp på krogen.

Och, ja, vid strypsex är det fan i mig viktigt med safeword och samtycke. Har du prövat på det själv?

Hade de verkligen strypsex? Jag ställer mig frågande till din definition av termen.
Citera
2019-11-14, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Signaturen "Nytorgsprinsessa" påstår att det är någon som kallas Henko. Men jag begriper ganska lite av det här persongalleriet, så jag kan ha fel.

Nytorgsprinsessan och en annan på Cecilias Instagram försöker utmåla Henrik Johansson till den skyldiga när det förefaller vara Axel Öhman. Passar ju Cecilias vendetta mycket bättre.
Flera hävdar att kvinnan i inlägget inte alls ville att Cecilia skulle gå ut med det. Cecilia menar att hon i en halvtimma pratat med just henne. Kan det ha varit en charlatan hon egentligen pratat med? Blev CW lurad?
Senast redigerad av ElegantElefant 2019-11-14 kl. 18:45. Anledning: Svenska språket trumfar engelska.
Citera
2019-11-14, 18:44
Jag antog fel, trodde det var Henko som tänkt med kuken igen. Men det var tydligen Axel som var den fula gubben. Det ser man om man jämför hans nya och gamla profilbilder på Facebook med det lilla som syns i skärmdumparna.
Citera
2019-11-14, 18:47
Medlem
Sven-Gustafs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farfar
Jag antog fel, trodde det var Henko som tänkt med kuken igen. Men det var tydligen Axel som var den fula gubben. Det ser man om man jämför hans nya och gamla profilbilder på Facebook med det lilla som syns i skärmdumparna.
Tack. Äntligen en som inte talar i gåtor.
Citera
2019-11-14, 18:53
Medlem
Sven-Gustafs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av langaocb
Det här är bland det sjukaste i soppan. Helt jävla uppenbart har hon ljugit om att en person , en kvinna , en feminist har stulit "metoo-pengar".
Ingen ursäkt, noll ånger , utan hon passar på att svärta ner kvinnans rykte ytterligare.
CWs fangirls i tråden hade gärna fått säga vad de tycker om detta.
Ja, trägna massposterskan Nytorgsprinsessa kanske kunde "nyansera" det här beteendet (om hon inte fortfarande är upptagen med att kokettera med sin erfarenhet av sadomasochistiska lekar).
Citera
2019-11-14, 19:04
Medlem
Glitterfeminists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av muminfjant
Hon sa att deras sex inte kändes ok, han höll henne i håret och över halsen. Starkt av henne att ta upp det med honom. Det är allt. Du behöver inte sitta här fantisera ihop massa sadomasochistiska scenarion där vuxna män våldtar tonåringar.

Min första tanke när jag läste skärmdumpen, att det var starkt av henne. Vet med mig att jag själv inte hade vågat stå upp för mig själv och min integritet på det sättet ens för 10 år sedan.
Cred till henne, och Cissi kan dra åt helvete som publicerar och sprider det här för egen vinning. Fy helvete vilket övertramp.
Citera
2019-11-14, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Glitterfeminist
Min första tanke när jag läste skärmdumpen, att det var starkt av henne. Vet med mig att jag själv inte hade vågat stå upp för mig själv och min integritet på det sättet ens för 10 år sedan.
Cred till henne, och Cissi kan dra åt helvete som publicerar och sprider det här för egen vinning. Fy helvete vilket övertramp.

Och eftersom kvinnan sannolikt inte har givit sitt medgivande att få det publicerat har hon ännu en gång blivit utsatt för ett övergrepp, av Cirkus Wallin.
Citera
2019-11-14, 20:05
Medlem
RayOfLights avatar
Finns det inte nån i den här soppan med lite vett och moral? Cissi, Virre, Haveristerna (Axel?) och Bloggbevaknings-Camilla har ju alla skitit i det blå skåpet mer eller mindre. Börjar få svårt att hänga med i alla turer kring de här gökarna.
Citera
2019-11-14, 20:09
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RayOfLight
Finns det inte nån i den här soppan med lite vett och moral? Cissi, Virre, Haveristerna (Axel?) och Bloggbevaknings-Camilla har ju alla skitit i det blå skåpet mer eller mindre. Börjar få svårt att hänga med i alla turer kring de här gökarna.

Myra från Haveristerna kanske? Men det kommer väl snart visa sig att hon trollar efter minderårig fitta på någon lesbisk sajt antar jag. "Annika" kanske kan bekräfta detta.
Citera
2019-11-14, 20:10
Medlem
Glitterfeminists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ElegantElefant
Och eftersom kvinnan sannolikt inte har givit sitt medgivande att få det publicerat har hon ännu en gång blivit utsatt för ett övergrepp, av Cirkus Wallin.

Fruktansvärt, jag finner inga ord.

Citat:
Ursprungligen postat av Nytorgsprinsessa
Och, ja, vid strypsex är det fan i mig viktigt med safeword och samtycke. Har du prövat på det själv?

Missade den här pärlan.

Jag är intresserad av hur du överhuvudtaget har lyckats yttra ett safe-word när du har ägnat dig åt strypsex, och hur du kan tycka att just det är en bra metod för att säkra upp så att saker och ting inte går över styr? Oavsett vilken roll du har i leken

Du är så dum
Citera
2019-11-14, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Glitterfeminist
Fruktansvärt, jag finner inga ord.

Missade den här pärlan.

Jag är intresserad av hur du överhuvudtaget har lyckats yttra ett safe-word när du har ägnat dig åt strypsex, och hur du kan tycka att just det är en bra metod för att säkra upp så att saker och ting inte går över styr? Oavsett vilken roll du har i leken

Du är så dum

Strypsex betyder ju inte nödvändigtvis att man totalt blockerar luftvägarna på den andra personen, så att den är 100% oförmögen att tala eller andas. Det är alltså inte omöjligt att yttra ett stoppord under strypsex. Man kan även kommunicera icke-verbalt, t ex genom att klappa som man gör i kampsport.
Citera
2019-11-14, 20:50
Medlem
Nytorgsprinsessa, lägg korten på borden istället. Du mörkar och ändrar din historia hela tiden om hur du egentligen känner Cissi Wallin och hennes sockerpappa. Vad har ni för relation? Du kan knappast ursäkta ditt blinda försvar av henne med att du är en balanserad röst längre. Masken är av och de flesta som inte står i nära relation till henne har förstått vad hon är för människa, de flesta forna vänner och kollegor dessutom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in