Jo fast dom brukar vara ensamma och isolerade då, inte speciellt skickliga på att få med sig en cult under sig. Donald Trump gör och säger också helt sjuka saker,
men det funkar. Som han själv sagt skulle han kunna stå och skjuta någon på öppen gata inför publik och hans följare skulle ändå rösta på honom igen.
Hanif Bali kan säga nästan vad som helst utan att hans fans tar avstånd. Jag tror det handlar om att dessa människor inte vill ha vettiga och reflekterande människor i sin svans (vettiga och reflekterande människor har inte sådan utpräglad flockmentalitet och tänker själva/kritiskt).
Dom som Cissi behöver för sitt case skiter i rätt och fel, vad som är rimligt och inte. Dom ÄLSKAR när hon hänger ut någon som dom får kalasa på. Det ter sig sjukt för dig och mig men psykopater, narcissister och andra med dessa personligheter har en annan logik än oss och kommer undan med saker vi inte gör. Eftersom dom skiter totalt i hur du och jag och alla andra utanför ser på dom.
Citat:
Ursprungligen postat av
Ajara
Ok, jag medger att jag står och väger lite. Lyssnade på halva intervjun med henne i söndagsintervjun i p1 och tänkte att nog är hon narcissist alltid. Men det är svårbedömt. Väldigt psykiskt sjuka människor som inte har fått behandling kan nämligen också bete sig som riktigt självupptagna arslen. Sen tycks ju Cissis hysterikabeteende ha eskalerat väldigt. Förut kunde hon tas för en ganska vettig människa som förekom i public service, men nu är hon ju bara bindgalen och härjar i kommentarsfält i värsta Jonas Inde stil.