2019-11-12, 17:40
  #10045
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Jag skulle inte skada en man som våldtog mig. Jag tycker att du har en dålig inställning till män.

Varför ska män ha frikort?
Vem som än ger sig på en annan människa får räkna med däng.
Citera
2019-11-12, 18:40
  #10046
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
De träffar inte tjejer i skolan de bara finns inom samma lokaler att träffa innebär att man umgås .
De flesta av de sexlösa är inte socialt fungerande syns inte sällan när människor ger dem råd om hur de ska hitta en flickvän saker som att gå på fester med sina vänner besvaras med antingen att de inte har några vänner eller bara har några få de umgås med som inte gillar att festa

1) Jag träffade min man i skolan. Är man intresserad av män då skaffar man sig en man på gymnasiet. Vem går 3 år i skolan utan att ligga?

2) Jag gick på fester och det var inga problem att träffa en pojke om man ville.

Citat:
Ursprungligen postat av adina
De hade lika mycket sex för att de killarna ännu inte hade fastnat i datorspelande sedan de var i ung ålder, senare kullar barn har använt datorn som leksak sedan tidig ålder och inte ens behövt umgås med vänner på fritiden för vännerna finns oneline .

De som fungerar lite dåligt socialt har blivit ännu sämre på det sociala när de inte som förr mer eller mindre blev tvingade att anstränga sig och umgås med andra för att ha något att göra

1) Menar du att 30% av unga män fungerar dåligt socialt?

2) Vi kan säga att det är så. Skulle det inte vara bra om de killarna kunde köpa sig ett ligg så att de blev normala?

3) Eller så kan tjejer ta lite ansvar och ta initiativet till att ligga med killarna. Vi lever i ett feministiskt samhälle.

Citat:
Ursprungligen postat av adina
Du liksom jag lär ju ha gått i skolan med ett antal osynliga som aldrig märktes som aldrig var med på aktiviteter de som man inte visste mycket mer om än deras namn trots att man i åratal gick i samma klass.

På min skola förväntades alla delta på aktiviteter.

Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Varför ska män ha frikort?
Vem som än ger sig på en annan människa får räkna med däng.

För att det är synd om en man som tvingas våldta bara för att få sex. Då tycker jag att man vara snäll och ställa upp. Det kostar inget.
Citera
2019-11-12, 18:46
  #10047
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Jag träffade min man i skolan. Är man intresserad av män då skaffar man sig en man på gymnasiet. Vem går 3 år i skolan utan att ligga?

2) Jag gick på fester och det var inga problem att träffa en pojke om man ville.



1) Menar du att 30% av unga män fungerar dåligt socialt?

2) Vi kan säga att det är så. Skulle det inte vara bra om de killarna kunde köpa sig ett ligg så att de blev normala?

3) Eller så kan tjejer ta lite ansvar och ta initiativet till att ligga med killarna. Vi lever i ett feministiskt samhälle.



På min skola förväntades alla delta på aktiviteter.



För att det är synd om en man som tvingas våldta bara för att få sex. Då tycker jag att man vara snäll och ställa upp. Det kostar inget.
Din skola höll reda på elevernas fritid och förväntade sig att alla skulle umgås med alla
Citera
2019-11-12, 18:53
  #10048
Medlem
over-unitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Varför ska män ha frikort?
Vem som än ger sig på en annan människa får räkna med däng.

Jag har funderat igenom saken lite grann och insett att jag hade nog också kört en yxa i huvudet på någon som försökt sno mina prylar. Lätt.

Ibland fantiserar jag faktiskt om att jaga folk i skogen med yxa som jag tycker illa om. Bättre terapi än att gå till psykologen faktiskt. Ipsi har rätt, det borde bli den nya folksporten. Ipsi är vis.

Men när det gäller våldtäkt så finns det mycket pengar att få ut på försäkringen + skadestånd om gärningsmannen grips så det kanske är värt att bli påsatt en stund i skogen även om du inte gillar det. Och om du hade en dotter i våldtagbar ålder så kan du ta med henne ut på skogsrundan också så blir det ännu mera pengar.

För det lär väl dröja ett tag till innan bordeller blir lagliga i Sverige så våldtäktsmän lär nog fortsätta smyga i buskarna ett tag till.

Om du vill bättra på dina skills att ta livet av folk så rekommenderar jag jaktpilar och pilbåge i den styrka du kan hantera. Då kan du sätta en dödlig pil i en våldtäktsman på lite längre avstånd.

Fast då blir det ju inget skadestånd förstås...
Citera
2019-11-12, 18:55
  #10049
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Jag träffade min man i skolan. Är man intresserad av män då skaffar man sig en man på gymnasiet. Vem går 3 år i skolan utan att ligga?

2) Jag gick på fester och det var inga problem att träffa en pojke om man ville.



1) Menar du att 30% av unga män fungerar dåligt socialt?

2) Vi kan säga att det är så. Skulle det inte vara bra om de killarna kunde köpa sig ett ligg så att de blev normala?

3) Eller så kan tjejer ta lite ansvar och ta initiativet till att ligga med killarna. Vi lever i ett feministiskt samhälle.



På min skola förväntades alla delta på aktiviteter.



För att det är synd om en man som tvingas våldta bara för att få sex. Då tycker jag att man vara snäll och ställa upp. Det kostar inget.
Tjejerna vill inte ligga med Jonas som tittar i golvet och mumlar när han pratar tjejerna är fullt upptagna med Adam som är rolig att umgås med.
Är liksom inget krav på att tjejer ska ha sex med de som de inte gillar
Citera
2019-11-12, 19:12
  #10050
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen

För att det är synd om en man som tvingas våldta bara för att få sex. Då tycker jag att man vara snäll och ställa upp. Det kostar inget.

Okej, jag har noterat din ståndpunkt i frågan.
Citera
2019-11-12, 19:29
  #10051
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Din skola höll reda på elevernas fritid och förväntade sig att alla skulle umgås med alla

Socialt förväntas det att blir man bjuden måste man gå.

Citat:
Ursprungligen postat av adina
Tjejerna vill inte ligga med Jonas som tittar i golvet och mumlar när han pratar tjejerna är fullt upptagna med Adam som är rolig att umgås med.
Är liksom inget krav på att tjejer ska ha sex med de som de inte gillar

1) Så vad ska de 30%+ av killarna som tjejerna inte gillar göra?

2) Varför kan inte de killarna få köpa sex?
Citera
2019-11-12, 19:37
  #10052
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Socialt förväntas det att blir man bjuden måste man gå.



1) Så vad ska de 30%+ av killarna som tjejerna inte gillar göra?

2) Varför kan inte de killarna få köpa sex?
Klart att det i din skola bara umgicks på fritiden genom formella inbjudningar

De 30 % kommer inte bli nöjda om de kan köpa sex i grannstaden de kommer att klaga på att det är för dyrt för i andra länder kan man minsann köp sex för några hundra kr eller på att de som säljer sex inte fejkar tillräckligt bra
Citera
2019-11-12, 19:47
  #10053
Medlem
RedXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina

De 30 % kommer inte bli nöjda om de kan köpa sex i grannstaden de kommer att klaga på att det är för dyrt för i andra länder kan man minsann köp sex för några hundra kr eller på att de som säljer sex inte fejkar tillräckligt bra

Så det ska förbjudas eftersom konsumenterna riskerar bli besvikna på produkten?
Citera
2019-11-12, 19:56
  #10054
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Klart att det i din skola bara umgicks på fritiden genom formella inbjudningar

De 30 % kommer inte bli nöjda om de kan köpa sex i grannstaden de kommer att klaga på att det är för dyrt för i andra länder kan man minsann köp sex för några hundra kr eller på att de som säljer sex inte fejkar tillräckligt bra

1) Nej det var väldigt informellt. Men om nån höll en fest förväntades alla komma.

2) Det är bättre än att sitta hemma och vara oskuld. Varför vill du inte unna de killarna det?
Citera
2019-11-12, 20:01
  #10055
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pungtering
Nu förenklar du en hel del.

Det finns gott om orter i norr där det länge varit dennas obalansen utan att det blivit en massa problem av den här arten...


Jag tror att det är för stor konkurrens om kvinnor så kommer det bli mer våld mellan män.

Dessutom blir fler män utslagna , så fler män blir konstiga och ger upp.

Så den enklaste lösningen politiker skulle kunna göra vore att se till att det vart fler kvinnor som är villiga att ha relationer med män , så att så många män inte tycker de måste ta till desperata åtgärder för att lyckas.

Ju vissa män som de i norr har bättre förutsättningar att lyckas eftersom de har mycket som kompenserar brist på kvinnor , fast även de skulle vara lyckligare ifall de var fler kvinnor i Norrland.

Sen när man har så mycket män blir det ett ökat tryck på kvinnor.

Vilken även en feminist tycker

https://www.aftonbladet.se/debatt/a/jdxbRb/gor-pressen-pa-flickor-att-de-vill-byta-kon

Flickor vill inte vara flickor och det beror alla fall delvis på att det är för mycket kritik mot unga kvinnor.

Om flickor ska vilja vara flickor och bli kvinnor måste det vara vinster med det. De måste känna att kvinnor blir älskade och uppskattade.
Citera
2019-11-12, 20:08
  #10056
Medlem
Pungterings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prepper
Jag tror att det är för stor konkurrens om kvinnor så kommer det bli mer våld mellan män.

Dessutom blir fler män utslagna , så fler män blir konstiga och ger upp.

Så den enklaste lösningen politiker skulle kunna göra vore att se till att det vart fler kvinnor som är villiga att ha relationer med män , så att så många män inte tycker de måste ta till desperata åtgärder för att lyckas.

Ju vissa män som de i norr har bättre förutsättningar att lyckas eftersom de har mycket som kompenserar brist på kvinnor , fast även de skulle vara lyckligare ifall de var fler kvinnor i Norrland.

Sen när man har så mycket män blir det ett ökat tryck på kvinnor.

Vilken även en feminist tycker

https://www.aftonbladet.se/debatt/a/jdxbRb/gor-pressen-pa-flickor-att-de-vill-byta-kon

Flickor vill inte vara flickor och det beror alla fall delvis på att det är för mycket kritik mot unga kvinnor.

Om flickor ska vilja vara flickor och bli kvinnor måste det vara vinster med det. De måste känna att kvinnor blir älskade och uppskattade.

Kritik mot kvinnor?

Är du galen?

Kvinnor har inte kritiserats på den här sidan millennieskiftet.
I övrigt har du helt fel. Det är inte kvinnobristen, utan intelligensbristen som är roten till det onda.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in