Citat:
Ursprungligen postat av
adina
Strängt bibeltrogna är det som gäller för 7% alltså de där kvinnor aldrig bär byxor för kjolarna ska täcka knäna och där nyckelben inte får synas i ringningen
Att det är färre kvinnor som inte har sex i damma ålder beror på att inte behöver kunna försörja sig medan killarna inte kan gifta sig förrän de förutom att försörja sig själv även måste kunna försörja en fru och det barn som föds under första året som gift.
Tjejerna i dessa kretsar gifter sig mycket tidigt killarna betydligt senare eftersom de måste komma upp i lön som räcker för 2
1) Så varför är det 28% incels idag jämfört med 11% för 10 år sen?
2) Har det blivit mer populärt att vara extremt religiös och vägra sex före äktenskapet för unga män?
a) Om jag förstår dig rätt kan de här männen ha sex om de vill men de vägrar av religiösa skäl. 30% av unga män i USA?
3) Det finns 0 bevis för nåt av det här, det är dina egna påhitt.
Citat:
Ursprungligen postat av
adina
Det handlar om att unga män inte lämnar sitt pojkrum längre de har suttit där sedan de vuxit i från att vara ute och spela fotboll med vänner.
Se på någon dokumentär som visar något litet torg någonstans i Sverige på 60-70-80-90-talet så ser du sysslolösa unga som till synes meningslöst driver omkring, i själva verket var de fullt upptagna med att umgås med motsatta könet.
1) Så unga män lämnar pojkrummet mindre idag än 2008?
2) Du kan se att fler unga kvinnor har sex än unga män. Det betyder att unga kvinnor har sex med äldre män som har resurser.
Citat:
Ursprungligen postat av
Moment22x22
Jag vet inte om du ligger som en dö sill när du har sex, men för en annan hade det varit ansträngande att ha sex med några kunder per kväll.
Som sagt, man är en försäljare också, gäller att hålla god min och visa sig från sin bästa sida.
Om du kommer i bättre form kommer du se att du orkar mer.