Citat:
Ursprungligen postat av
adina
Ja fler killar stannar kvar i pojkrummet eftersom de redan när de är väldigt unga börjar hänga på nätet, den som 2008 var i gymnasieåldern var inte uppväxt med internet sedan de var riktigt små kring 1995 när de var 5-6 år hade familjer möjligtvis en familjedator i vardagsrummet med någon form av långsam uppkoppling
1) Vad pratar du om? Den som var 18 år 2008 hade antagligen haft Internet på rummet sen typ 2002.
2) Sen träffar killar tjejer i skolan varje dag 8 timmar om dagen. Så det är inte för att unga människor inte träffas.
3) Och du kan se att unga kvinnor har sex, bara inte med män i sin egen ålder.