2019-11-12, 16:20
  #10033
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Ja fler killar stannar kvar i pojkrummet eftersom de redan när de är väldigt unga börjar hänga på nätet, den som 2008 var i gymnasieåldern var inte uppväxt med internet sedan de var riktigt små kring 1995 när de var 5-6 år hade familjer möjligtvis en familjedator i vardagsrummet med någon form av långsam uppkoppling

1) Vad pratar du om? Den som var 18 år 2008 hade antagligen haft Internet på rummet sen typ 2002.

2) Sen träffar killar tjejer i skolan varje dag 8 timmar om dagen. Så det är inte för att unga människor inte träffas.

3) Och du kan se att unga kvinnor har sex, bara inte med män i sin egen ålder.
Citera
2019-11-12, 16:25
  #10034
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Fast du har ju ingen aning om hur mycket de anstränger sig, eller hur?
Du vet vad dina besök med dem innebär, du får tänka på att det finns fler kunder och fler besök.
De måste vara till lags, hålla god min, vara den perfekta personen. Därtill leverera en god upplevelse rent sexuellt.
Jag skulle i varje fall inte tro att det är "ingenting", och jag bör ju ha lite bättre bild av det än vad du har med tanke på att du är man och jag motsatsen. Jag tänker mig ungefär som en teaterföreställning, de går in i en roll och håller skådespelet uppe. Klart att det är ansträngande. Jag tycker det verkar mindre ansträngande att sitta i kassan på ICA faktiskt.

Har överhuvudtaget haft sex med flera killar på samma dag?
Citera
2019-11-12, 16:26
  #10035
Medlem
over-unitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Nähä, nyss tyckte du de var psycho som högg först och frågade sen.

Det är bara psychon som hugger kniven i folk. Normala människor klarar inte det.
https://www.youtube.com/watch?v=h5wgyRw4gWE

Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Detta handlar om rent och skärt självförsvar. Bryter du dig in hos nån kan du inte böla när du får en kniv i ryggen. Försöker du råna någon kan du inte böla när du får en kniv i ryggen.
Försöker du våldta någon gäller samma sak, du gav dig på en annan människa och får ta konsekvenserna av detta.

Hugga kniven i en inbrottstjuv eller rånare?? Visst att man är rädd om sina grejor men hugga kniven i någon som vill ha din mobiltelefon...

Det låter som att du kanske skulle behöva ha lite psykiatrisk vård?

Titta här, här du en kvinna som försvarar sig utan nämnvärt våld. det kanske vore något för dig? Får du träffa lite karlar också.
https://www.youtube.com/watch?v=mf6SGfLs9cY
Citera
2019-11-12, 16:27
  #10036
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antialles
Ponera att feministerna med ärkeidioten Merapi hade ordnat en gruppresa ner till kontinenten för att besöka en mängd prostituerade. Hade dårarna då verkligen inbillat sig att kvinnorna skulle tacka dem för deras stöd och engagemang?

Och vad hade hänt när dessa feminister skulle få en hård reality check när alla kvinnor skulle endera skaka på huvudet eller gapskratta, kryddat med ett och annat "dra åt helvete" och kanske till och med en smäll på käften? Skulle det bli total syntax error hos häxorna eller skulle de tolka det att kvinnorna inte vet sitt eget bästa eller är rädda för hallicken som häxorna säkert skulle tro finns i garderoben?

Häxor hatar horor. Att de låtsas bry sig om hur tjejerna har det (lol) är ugly girl game "jag kan hjälpa dig att lämna din pojkvän..." typ.
Citera
2019-11-12, 16:28
  #10037
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av over-unity
Det är bara psychon som hugger kniven i folk. Normala människor klarar inte det.
https://www.youtube.com/watch?v=h5wgyRw4gWE

Hugga kniven i en inbrottstjuv eller rånare?? Visst att man är rädd om sina grejor men hugga kniven i någon som vill ha din mobiltelefon...

Det låter som att du kanske skulle behöva ha lite psykiatrisk vård?

Titta här, här du en kvinna som försvarar sig utan nämnvärt våld. det kanske vore något för dig? Får du träffa lite karlar också.
https://www.youtube.com/watch?v=mf6SGfLs9cY
Jodå, det blir den nya folksporten.
Citera
2019-11-12, 16:35
  #10038
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Vad pratar du om? Den som var 18 år 2008 hade antagligen haft Internet på rummet sen typ 2002.

2) Sen träffar killar tjejer i skolan varje dag 8 timmar om dagen. Så det är inte för att unga människor inte träffas.

3) Och du kan se att unga kvinnor har sex, bara inte med män i sin egen ålder.
De var få 12-åringar som hade någon egen dator på rummet 2002 det har massor sedan början på 2000-talet avseende datorer och priser på dessa
Citera
2019-11-12, 16:40
  #10039
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Vad pratar du om? Den som var 18 år 2008 hade antagligen haft Internet på rummet sen typ 2002.

2) Sen träffar killar tjejer i skolan varje dag 8 timmar om dagen. Så det är inte för att unga människor inte träffas.

3) Och du kan se att unga kvinnor har sex, bara inte med män i sin egen ålder.
År 2000 hade endast 50% internet i hemmet så några 12-åringar med internet på rummet var ytterst sällsynt
Citera
2019-11-12, 16:40
  #10040
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
De var få 12-åringar som hade någon egen dator på rummet 2002 det har massor sedan början på 2000-talet avseende datorer och priser på dessa

1) Så anledningen till att unga män inte har sex är för att de sitter vid datorn och inte träffar tjejer?

2) De flesta träffar tjejer i skolan varje dag.

3) Vem har tjejer sex med? För du kan se att fler tjejer än killar rapporterar sex.
Citera
2019-11-12, 16:42
  #10041
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
År 2000 hade endast 50% internet i hemmet så några 12-åringar med internet på rummet var ytterst sällsynt

Men år 2008 hade alla Internet och unga män det året hade lika mycket sex som unga kvinnor.
Citera
2019-11-12, 16:55
  #10042
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Så anledningen till att unga män inte har sex är för att de sitter vid datorn och inte träffar tjejer?

2) De flesta träffar tjejer i skolan varje dag.

3) Vem har tjejer sex med? För du kan se att fler tjejer än killar rapporterar sex.
De träffar inte tjejer i skolan de bara finns inom samma lokaler att träffa innebär att man umgås .
De flesta av de sexlösa är inte socialt fungerande syns inte sällan när människor ger dem råd om hur de ska hitta en flickvän saker som att gå på fester med sina vänner besvaras med antingen att de inte har några vänner eller bara har några få de umgås med som inte gillar att festa
Citera
2019-11-12, 17:08
  #10043
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Men år 2008 hade alla Internet och unga män det året hade lika mycket sex som unga kvinnor.
De hade lika mycket sex för att de killarna ännu inte hade fastnat i datorspelande sedan de var i ung ålder, senare kullar barn har använt datorn som leksak sedan tidig ålder och inte ens behövt umgås med vänner på fritiden för vännerna finns oneline .

De som fungerar lite dåligt socialt har blivit ännu sämre på det sociala när de inte som förr mer eller mindre blev tvingade att anstränga sig och umgås med andra för att ha något att göra
Citera
2019-11-12, 17:19
  #10044
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Så anledningen till att unga män inte har sex är för att de sitter vid datorn och inte träffar tjejer?

2) De flesta träffar tjejer i skolan varje dag.

3) Vem har tjejer sex med? För du kan se att fler tjejer än killar rapporterar sex.
Du liksom jag lär ju ha gått i skolan med ett antal osynliga som aldrig märktes som aldrig var med på aktiviteter de som man inte visste mycket mer om än deras namn trots att man i åratal gick i samma klass.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in