2019-11-10, 22:06
Medlem
Hunden007s avatar
alltså beta om han dära pappan eller vad han var förra säsong överlevde att bli nedskjuten och är tillbaka. WTF liksom

Blonde tjejen får känslor för christian och går med på sammarbeta nu.
Citera
2019-11-10, 22:08
Medlem
Davor tillbaka.. jaha?
Citera
2019-11-10, 22:09
Medlem
AndersM79s avatar
Det är säkert Jan (Sauk) som ligger bakom den nya gruppen.
Citera
2019-11-10, 22:29
Medlem
Man har verkligen dragit upp dramaturgin till max för att skapa ren underhållning.
Resultatet är fantastiskt, en bergodalbana i allt mer skruvade och farsartade invecklingar.
Senast redigerad av Storbob 2019-11-10 kl. 22:43.
Citera
2019-11-10, 22:40
Avslutad
På ett eller annat sätt, är alla ute efter Christian.
Citera
2019-11-10, 22:42
Medlem
S. Sauk måste vara den 'skådespelare' som åldrats med minst behag.

K. Petri: regi. Bode väl snarare anges 'ingen regi'.
Citera
2019-11-10, 23:28
Medlem
mjukmjukares avatar
Vilken sjuk miss i dagens avsnitt (10nov)
Eller, har jag missat något själv totalt?

Unge killen Memica ligger på en bergknalle och spanar in i en lght med ett kikarsikte (trol Björn alt Christians lght)
Gröna träd och barmark.

Scenen efter blir Christian skjutsad av sin mamma till ett helt öppet garage, skjul, där Björn väntar i en SAAB 9-5 och nu ska Christian få träffa Blanca för första gången sen Costa Rica. Detta vet han inte om först.
MEN ...
Nu är det fett med snö plötsligt ..!!!???
Snö på marken ”inne” i skjulet, på gatan där bilarna står, upp mot husen, på biltaken och vägar. Dessutom vinterkallt!!!

Är jag knäpp, missat nåt eller var detta det sämsta?

För scenen därefter och Vidare hela avsnittet ut lyser snö och vintern totalt med sin frånvaro precis som avsnittet gjort hela tiden innan denna enda scen när Blanca och Christian träffas i Björns SAAB.

Detta kan inte vara en miss..!!! Jag har missat något ..??

Citera
2019-11-11, 00:43
Medlem
Grittys avatar
Haha reagerade också på snön. Tänkte de ens på det själva eller gjorde de hela scenografin med flit?

Vilket uselt avsnitt.
Citera
2019-11-11, 01:27
Medlem
I förra avsnittet störde jag mig på att den unga spanartjejen, som blev vän med Bianca, hade snören i sin huvtröja i varannan scen, och inget snöre i den i varannan scen.
Kanske inte samma tröja, men det var ju nästan samma färg.
Citera
2019-11-11, 10:10
Medlem
mjukmjukares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gritty
Haha reagerade också på snön. Tänkte de ens på det själva eller gjorde de hela scenografin med flit?

Vilket uselt avsnitt.

OM detta är en miss så är det den grövsta miss jag har sett på en så relativt hög nivå som en SVT Produktion måste anses vara.
Både film o serier inräknat ...!!!

Herregud

Tycker annars att serien är ok förströelse en söndag. Men nu har jag ”snöat in” på en grej som är svår att släppa.

,
Senast redigerad av mjukmjukare 2019-11-11 kl. 10:13.
Citera
2019-11-11, 11:14
Medlem
RobertoSavianos avatar
Katastrofmanus i säsong 2. Ettan tyckte jag ändå var okej, men detta är i stil med Desperate Housewifes eller våra bästa år. Helt otroligt, överdrivna saker som händer och man blåser verkligen på.

Kristian som varit infiltratör tidigare och sen flytt, ska alltså komma tillbaka några månader efter och vara infilitratör i samma stad igen? Haha, asså.... Really? De månader han har varit borta har han då också gått med i ett Costa Ricanskt gäng som alltså vill ta in en random svenne turist. Där har han alltså, trots att han ser ut att verkligen inte vilja vara i sådana situationer, varit med och avrättat folk för att få pengar? Vad är hans motivation? Vad driver honom till detta? Det är ju inte pengarna han eftersöker som de flesta kriminella.

Sen bestämmer han sig alltså för att komma hem eftersom "han är trött på att gömma sig"? okej....

Han går sen "för djupt" i sin roll som infiltratör. Han verkar drivas av det kriminella, men samtidigt mår han sjukt dåligt av det också. Makes no sense at all.

Det här med att presentera "farligare" och "Farligare" gäng är ju också sjukt löjligt. Först mimicas, sen kretsen och sen nu visar det sig att det finns ett "ännu farligare" gäng nu, alltså... Va?

Att Sauken ska vara kristians pappa helt plötsligt, där han trots att han jobbat på samma jobb som mamman inte haft en aning om att hon behållit barnet. Herregud alltså.

Måste ju varit nån gammal manusförfattare från Rederiet som skrivit detta.
Citera
2019-11-11, 13:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av RobertoSaviano
Katastrofmanus i säsong 2. Ettan tyckte jag ändå var okej, men detta är i stil med Desperate Housewifes eller våra bästa år. Helt otroligt, överdrivna saker som händer och man blåser verkligen på.

Kristian som varit infiltratör tidigare och sen flytt, ska alltså komma tillbaka några månader efter och vara infilitratör i samma stad igen? Haha, asså.... Really? De månader han har varit borta har han då också gått med i ett Costa Ricanskt gäng som alltså vill ta in en random svenne turist. Där har han alltså, trots att han ser ut att verkligen inte vilja vara i sådana situationer, varit med och avrättat folk för att få pengar? Vad är hans motivation? Vad driver honom till detta? Det är ju inte pengarna han eftersöker som de flesta kriminella.

Sen bestämmer han sig alltså för att komma hem eftersom "han är trött på att gömma sig"? okej....

Han går sen "för djupt" i sin roll som infiltratör. Han verkar drivas av det kriminella, men samtidigt mår han sjukt dåligt av det också. Makes no sense at all.

Det här med att presentera "farligare" och "Farligare" gäng är ju också sjukt löjligt. Först mimicas, sen kretsen och sen nu visar det sig att det finns ett "ännu farligare" gäng nu, alltså... Va?

Att Sauken ska vara kristians pappa helt plötsligt, där han trots att han jobbat på samma jobb som mamman inte haft en aning om att hon behållit barnet. Herregud alltså.

Måste ju varit nån gammal manusförfattare från Rederiet som skrivit detta.

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in