Citat:
Ursprungligen postat av
Zer0Shit
Förstår. Bli sjukskriven om det funkar. Bara skylla på att du mår dåligt psykiskt över hur du blir behandlad på jobbet. Dra gärna in facket. Var en riktig fitta så kommer dom vilja köpa ut dig. Spela in alla samtal och när dom behandlar dig illa.
z
Är det verkligen så lätt att bli sjukskriver. Folk blir utskriva hela tiden ifrån FK när dom inte ens kan gå eller är förlamad mm. Vet inte riktigt om jag vill kämpa emot, när dom kan hitta på vad som helst. Papperet som jag skrev under var ju fullt med lögner men jag skrev under ändå då jag känner att det spelar ingen roll eftersom jag ändå inte vill jobb hos någon som beter sig så här.
Hade vart en annan sak om jag förtjäna det men deras anledningar är så sjuka så det måste beror på något annat.
Utöver dessa varningar så kommer jag faktiskt överens med dom märkligt nog, den ena chefen kan vara lite gnällig men vi har annars bra kommunikation konstigt nog. Visligen har det gått neråt dom senaste månaderna från att varit väldigt nice men vi hela tiden haft bra kommunikation tycker jag.
Det är därför det hela är väldigt märkligt, speciellt när jag och denna har pratat mycket vikten om att prata med varandra, öppen kommunikation och teamwork. Så istället för att diskutera med mig som vuxna gör så gör dom så här.