Citat:
Ursprungligen postat av
Babianen
Hur många vuxna män har krigs-lekar som hobby?
Nope. Det råder överskott på kvinnor evolutionärt. 10 män kan dela på 1 kvinna både för sex och barn. 90% av kvinnorna är överskott.
1) Hur ska 3 män försörja 10 kvinnor + 30 barn = 40 personer?
2) Vem producerar mest: 3 män och 10 kvinnor vs 10 män och 3 kvinnor?
3) Det är klart bättre för männen att dela på kvinnorna är att ensamma försörja flera kvinnor.
4) Tänk efter nu,
a) Anders har 2 fruar. Då måste Anders försörja 3 personer.
b) Bert och Carl har 1 fru som de delar på. De måste försörja 1.5 personer.
c) Alla männen får lika mycket sex.
d) Anders måste jobba dubbelt så hårt som Bert och Carl för samma mängd sex.
Det är bara nåt som White Knights säger för att övertala män att dö i krig.
Vad vill en man helst ha,
a) en kvinna som stannar hemma med barnen medan han skickas ut att dö i krig?
b) en kvinna som åker och krigar så att han kan stanna hemma och knulla pigan?
Jag föredrar korta killar. Min man är 160 cm.
Kvinnor gillar inte långa män. Det är bara nåt som kvinnor säger för att mobba män.
Du kan ju själv göra research gå runt och fråga 100 män och 100 kvinnor vad dom tycker om tex vapen, om du ser något intresse.
Har du sett rapartister ifrån förorten? Det poseras med ak47or hej vilt, män har ett behov av att kriga, slåss, tävla, sport, fotboll. Det är en form av civilt krig.
Kolla hockey tex. Det är en instinkt hos män som inte finns där hos kvinnor på samma sätt.
Ja män kan dela på en kvinna men hon kan inte bli gravid med alla män samtidigt. Det är därför det råder brist på kvinnor evolutionärt.
En man kan göra hela byn gravid samtidigt. Kvinnor kan inte bli gravid med hela byn samtidigt. Hon kan knulla alla men det hjälper inte mycket om vi talar om evolutionärt föra vidare sina gener som är vad evolutionen går ut på.
Jag är ju inte en kvinna så jag kan ju inte veta men min fasta ståndpunkt är endå att kvinnor föredrar stora starka män på samma sätt som vi män föredrar små nätta kvinnor. Jag hade varit förvånad om inte kvinnor kände på samma sätt som oss män fast omvänt.
En liten söt tjej, tex om en tjej har små söta händer, det är jättegulligt. Många kvinnor gillar män som har stora händer, dom tycker det är sexigt. Fast vill du sticka huvudet i sanden så får det stå för dig...
För att svara på din sista fråga vad föredrar män? Kvinna som sticker iväg så dom kan knulla pigan?
Nej, vi föredrar att vår kvinna är i trygghet medans vi försvarar henne, vi vill inte att hon ska offra sig för oss så vi kan knulla med pigan.