2019-11-11, 20:23
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
Inte alls.

jag skiter i vad människor går igång på sexuellt som individer.
jag prioriterar att människor inte ska ges "rätten" att tvinga, hota etc, eller att människor ska ge sig själva rätten att köpa andra för sex, vilektär en så gott osm garant för att sexet sker mot någons sexuella vilja.

Viss skillnad.

Man ger inte sig själv rätten din idiot, det är sexsäljaren som ger en rätten.

Och jaha, nu var det visst inte sexuell vilja längre att ligga med någon för pengar. Antar att vi måste förbjuda sex mellan fula men rika idrottsstjärnor/kändisar och deras fruar också, eftersom det garanterat går emot dessa fruars sexuella vilja.

Eller kanske kvinnor skulle få bestämma själva om de vill ha sex av "sexuell vilja" eller av annan vilja? Vad sägs om den idén?

Citat:
Sexköpslagen gäller enkom köparen, inte säljaren, så ja, vill du sälja sex på den öppna marknaden, för att du tycker de tär sååå sexigt, så det alltså fullt lagligt, bara sätt igång.

Ja, det faktumet att det är förbjudet för människor att köpa det du säljer ställer säkert inte till några problem för dig...

Citera
2019-11-11, 20:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Svenne-i-Banan
Haha du har verkligen ingen koll på vare sig lagen eller vad polisen har koll på, vilken stolle du är.

Du hallucinerar igen nu, de där svamparna är inte bra för dig.
Såja, gå nu och gör din anmälan istället så du får reda på hur det ligger till.
Citera
2019-11-11, 20:28
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Såja, gå nu och gör din anmälan istället så du får reda på hur det ligger till.

Jag väntar på PM från dig, men det har inte kommit än, vad är du rädd för?
Citera
2019-11-11, 20:32
Avslutad
Citat:
Jag väntar på PM från dig, men det har inte kommit än, vad är du rädd för?
Du behöver bara anmäla ett begånget brott, ven som är brottslingen är polisens sak att utreda.

Så börja du med att anmäla själva brottet och komma tillbaka och berätta vad de sa, vad är du rädd för?
Citera
2019-11-11, 20:36
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Du behöver bara anmäla ett begånget brott, ven som är brottslingen är polisens sak att utreda.

Så börja du med att anmäla själva brottet och komma tillbaka och berätta vad de sa, vad är du rädd för?

Känner du inte ens till att polisen inte kommer utreda en sådan sak utan bevis på vem du är, du är verkligen totalt okunnig om svenskt rättsväsende. I Sverige begås det våldtäkter som inte prioriteras eftersom polisen inte har tid. Men om jag kan styrka din identitet kommer saken i ett annat läge. Men tror du inte mig har du inget att vara rädd för, då kan du skicka det där PM'et utan risk stumpan.
Citera
2019-11-11, 20:40
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Att kräva, även av män, att de faktiskt bara ska ge sig själva rätten ha sex, när andra också vill ha det med just dem verkar vara en oerhört kränkande krav för vissa.

Att kräva, även av feminister, att de faktiskt bara ska ha rätten att bestämma över sig själva och sitt eget liv, och inte över andras, verkar vara ett oerhört kränkande krav för vissa.

Citat:
prostitution = sexsäljare och sexköpare.

De tär endast sexköpare man förbjuder iom sexköpslagen.

Den lilla klick som nu på något sätt går igång just sexuellt på att sälja sig, kan alltså fortsätta med detta.
Nyhet! eller hur? har du aldrig kunnat tänka ut eller skaffa kunskap om själv.

Nej, de kan inte fortsätta med det för det finns inga kunder som kan utnyttja tjänsten utan att bryta mot lagen.
Senast redigerad av hardusettminapa 2019-11-11 kl. 20:44.
Citera
2019-11-11, 20:43
Avslutad
Citat:
Känner du inte ens till att polisen inte kommer utreda en sådan sak utan bevis på vem du är, du är verkligen totalt okunnig om svenskt rättsväsende. I Sverige begås det våldtäkter som inte prioriteras eftersom polisen inte har tid. Men om jag kan styrka din identitet kommer saken i ett annat läge. Men tror du inte mig har du inget att vara rädd för, då kan du skicka det där PM'et utan risk stumpan.
Men din dumma fan.

Du ska återkomma när du fått bekräftat av polisen att användare Ipsi på Flashback i lagens mening skadat användare over-unitys anseende när hon upprepade vad användare over-unity sagt tidigare i tråden och att detta var ett brott.

Du hävdar att så är fallet, så gå då och få det bekräftat av polisen och återkom sen.
Citera
2019-11-11, 20:44
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Men din dumma fan.

Du ska återkomma när du fått bekräftats att användare Ipsi på Flashback skadat användare over-unitys anseende när hon upprepade vad användare over-unity sagt tidigare i tråden och att detta var ett brott.

Du hävdar att så är fallet, så gå då och få det bekräftat av polisen och återkom sen.

Det är bara att läsa lagboken stumpan,
Citera
2019-11-11, 20:47
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Män tjänar på att vara gift eftersom de kan bo i en bostad som kostar 11 000 kr i månaden men bara behöver betala 5 500 kr de får alltså möjlighet till att bo bättre om de har någon som delar på kostnaderna. En man som är sambo får betydligt mer pengar för eget bruk om hand har någon som delar på kostnaderna för de olika saker som ingår i ett hushåll tom. inredningen betalar han bara hälften av och kan välja bort möbler man skruvar ihop med insticksnycklar

Men män bryr sig inte om pengar de bryr sig om sex med unga snygga tjejer.
Citera
2019-11-11, 20:47
Avslutad
Citat:
Det är bara att läsa lagboken stumpan,
Ja, så återkom när du kollat med nån som faktiskt kan läsa lagboken också.
Citera
2019-11-11, 20:53
Medlem
over-unitys avatar
Citat:
Men din dumma fan.

Du ska återkomma när du fått bekräftat av polisen att användare Ipsi på Flashback i lagens mening skadat användare over-unitys anseende när hon upprepade vad användare over-unity sagt tidigare i tråden och att detta var ett brott.

Jo, när jag tänker efter så har du nog misskrediterat mig litegrann. Det är synd om mig.

Här sitter du och utmålar mig som en galning som vill köra ut med en tjej i skogen och göra vad jag vill med henne.

Det är givetvis inget lagbrott men borde du inte be mig om ursäkt, din lilla häxa?
Citera
2019-11-11, 20:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av over-unity
Jo, när jag tänker efter så har du nog misskrediterat mig litegrann. Det är synd om mig.

Här sitter du och utmålar mig som en galning som vill köra ut med en tjej i skogen och göra vad jag vill med henne.

Det är givetvis inget lagbrott men borde du inte be mig om ursäkt, din lilla häxa?
Jo, det är fruktansvärt synd om dig, din lilla stackare där.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in