Citat:
Ursprungligen postat av
adina
Den statistiken visar att 70% av alla relationer mellan unga människor inte börjar med att de har sex,
1) Ja det är de killarna som tvingas betala för att få sex.
2) Det finns studier som visar att kvinnor börjar hora redan på universitetet även om de inte behöver pengar.
Citat:
Ursprungligen postat av
adina
dessutom innebär det inte att de vid de 30% dyker upp en kille i tjejens lägenhet för sex utan att de aldrig träffat och umgåtts innan.
Det betyder att tjejen måste sära innan mannen betalar för något.
Citat:
Ursprungligen postat av
adina
Att det relation inleds med sex i 30 % innebär bara att första dejten slutar med sex efter att de träffats och exempelvis fikat eller ätit middag
Nope. Det betyder att det
bara är sex. Inget dejtande eller fikande.
Citat:
Data collected in 2014 for the “Relationships in America” project—a national survey of over 15,000 adults, ages 18 to 60, that I oversaw for the Austin Institute for the Study of Family and Culture—asked respondents when they first had sex in their current or most recent relationship. After six months of dating? After two? The most common experience—reported by 32% of men under 40—was having sex with their current partner before the relationship had begun. This is sooner than most women we interviewed would prefer.
Citat:
More than half of college relationships begin with a hookup, Bogle's research has found.[52][53] Freitas's study shows that when a relationship is born of a hookup, it is usually after months of engaging is a serial hookup.[54] Relationships that begin as a hookup, or as a "friends with benefits" situation, report lower levels of satisfaction.[11] Garcia says that hookup culture can lead to a lower incidence of dating among youth, but as people get a bit older they outgrow their desire for hookups and settle into traditional dating.[8]
1) Alltså kvinnan måste ha sex gratis i några månader innan mannen går med på att bli tillsammans med henne.
2) Det var så jag gjorde när jag blev tillsammans med min man för 20 år sen btw. Mitt erbjudade var "vi behöver inte vara tillsammans jag vill bara ha sex med dig"
3) Jag känner kvinnor som vägrade ligga som fortfarande är ensamma idag.