2019-11-08, 10:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Jag spenderar ett par timmar i köket med att laga maten. Jag anstränger mig för att göra den väldigt kalorisnål. Sen äter jag små portioner.

2) Det är inte jämförbart med att sitta på en restaurang och vänta på att mat ska bäras fram som man sen trycker i sig.

1) Nope. Det är bara en ursäkt som kvinnor använder för att få gratis mat av män. "Tack för middagen men jag är inte intresserad av dig sexuellt. See ya sucker!"

2) Det har varit en trend in Anglo världen i flera år, https://www.youtube.com/watch?v=pw40nuQ3hg0

3) Så idag kräver många män att kvinnan ställer upp på sex först, för att visa att hon inte är ute efter gratis mat.

Nope. Det finns en studie som visar att 30% av alla relationer mellan unga människor börjar med sex. Inga dejter eller uppvaktande från mannen.
Den statistiken visar att 70% av alla relationer mellan unga människor inte börjar med att de har sex, dessutom innebär det inte att de vid de 30% dyker upp en kille i tjejens lägenhet för sex utan att de aldrig träffat och umgåtts innan.
Att det relation inleds med sex i 30 % innebär bara att första dejten slutar med sex efter att de träffats och exempelvis fikat eller ätit middag
Citera
2019-11-08, 10:20
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
"Eskortprostitution" och liknande har jag inget emot.

Har jag redan nämnt ett par gånger i tråden.

Så du är för den otrygga formen av prostitution, och motståndare till den trygga?
Citera
2019-11-08, 10:26
Medlem
Allt Handlar Om Makt!!!
Citera
2019-11-08, 10:32
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Den statistiken visar att 70% av alla relationer mellan unga människor inte börjar med att de har sex,

1) Ja det är de killarna som tvingas betala för att få sex.

2) Det finns studier som visar att kvinnor börjar hora redan på universitetet även om de inte behöver pengar.

Citat:
dessutom innebär det inte att de vid de 30% dyker upp en kille i tjejens lägenhet för sex utan att de aldrig träffat och umgåtts innan.

Det betyder att tjejen måste sära innan mannen betalar för något.

Citat:
Att det relation inleds med sex i 30 % innebär bara att första dejten slutar med sex efter att de träffats och exempelvis fikat eller ätit middag

Nope. Det betyder att det bara är sex. Inget dejtande eller fikande.

Citat:
Data collected in 2014 for the “Relationships in America” project—a national survey of over 15,000 adults, ages 18 to 60, that I oversaw for the Austin Institute for the Study of Family and Culture—asked respondents when they first had sex in their current or most recent relationship. After six months of dating? After two? The most common experience—reported by 32% of men under 40—was having sex with their current partner before the relationship had begun. This is sooner than most women we interviewed would prefer.

Citat:
More than half of college relationships begin with a hookup, Bogle's research has found.[52][53] Freitas's study shows that when a relationship is born of a hookup, it is usually after months of engaging is a serial hookup.[54] Relationships that begin as a hookup, or as a "friends with benefits" situation, report lower levels of satisfaction.[11] Garcia says that hookup culture can lead to a lower incidence of dating among youth, but as people get a bit older they outgrow their desire for hookups and settle into traditional dating.[8]

1) Alltså kvinnan måste ha sex gratis i några månader innan mannen går med på att bli tillsammans med henne.

2) Det var så jag gjorde när jag blev tillsammans med min man för 20 år sen btw. Mitt erbjudade var "vi behöver inte vara tillsammans jag vill bara ha sex med dig"

3) Jag känner kvinnor som vägrade ligga som fortfarande är ensamma idag.
Senast redigerad av Babianen 2019-11-08 kl. 10:35.
Citera
2019-11-08, 10:35
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
"Eskortprostitution" och liknande har jag inget emot.

Har jag redan nämnt ett par gånger i tråden.

Men tänk om tjejen vill ha fler män? Hur roligt är det att bara knulla en kille per kväll?
Citera
2019-11-08, 10:37
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hardusettminapa
Hade hon varit på middag med mannen om han saknade resurser och/eller status?

Hade du varit på middag med kvinnan om hon saknade utseende?
Citera
2019-11-08, 10:39
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
1) Grattis du sålde dig för en blombukett.

2) Men sure du är mycket bättre än tjejen som sålde sig för €50 på en bordell samma kväll.

Jag hade inte bett om nån blommor och det var sannerligen inte anledning till att jag låg med honom. Och inte var det för min skull heller vill minnas att jag inte fick ut någonting av sexet överhuvudtaget.
Citera
2019-11-08, 10:43
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Jag hade inte bett om nån blommor och det var sannerligen inte anledning till att jag låg med honom. Och inte var det för min skull heller vill minnas att jag inte fick ut någonting av sexet överhuvudtaget.

1) Copity Cope. Du tog blommorna som att han var villig att betabuxa.

2) Att du var den som inte ville gå vidare är bara cope för att du blev pumpad & dumpad.
Citera
2019-11-08, 10:43
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Hade du varit på middag med kvinnan om hon saknade utseende?

Båda erbjuder något och båda får något, som i alla affärstransaktioner.
Senast redigerad av Svenne-i-Banan 2019-11-08 kl. 10:53.
Citera
2019-11-08, 10:55
Medlem
Citat:
1) Vem har berättat det?

2) Då kanske de tjejerna inte ska jobba i branschen utan skaffa ett vanligt jobb istället.
Mängder med intervjuer med kvinnor på bordeller i Tyskland dock tillhörde de minoriteter och kunde inte få några arbeten i affär i hemlandet inte minst pga den oerhört korta skolgång de hade 3 år grundskola
Citera
2019-11-08, 10:56
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Mängder med intervjuer med kvinnor på bordeller i Tyskland dock tillhörde de minoriteter och kunde inte få några arbeten i affär i hemlandet inte minst pga den oerhört korta skolgång de hade 3 år grundskola

1) Kan du länka till de här intervjuerna?

2) Vem hade 3 års grundskola?

3) Som jag sa tidigare: de tjejerna kanske inte passar i sexbranschen. De får gå tillbaka till skolan istället.
Citera
2019-11-08, 10:58
Medlem
Citat:
1) Vem har berättat det?

2) Då kanske de tjejerna inte ska jobba i branschen utan skaffa ett vanligt jobb istället.
400 000 romska barn i Rumänien går inte i skolan hur tror du de kan få ens ett enkelt jobb om de inte ens lärt sig läsa och skriva
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in