2019-11-08, 08:21
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Du tror att rumänska prostituerade lever på sina enorma besparingar livet ut efter 40 år när de i själva verket istället ägnar sig åt att sitta och tigga. Prostituerade från alla de där fattiga länderna har gång på gång berättat att de tjänar lika mycket som ett låg betalt jobb i hemlandet om de har en bra månad med många kunder.

1) I Bukarest är medel-lönen 7000 kr i månaden. Det finns jobb som betalar runt 5000 kr som kvinnor kan få samma dag.

2) Dessutom finns det socialbidrag.

3) Det betyder att ingen behöver sitta och tigga för att klara sig.

4) Har du inte tänkt på männen i fattiga länder som måste jobba 160 timmar för att tjäna ihop samma eller mindre pengar som kvinnor kan tjäna ihop på kanske 10 timmar bara genom att ha sex?

5) Att kunna tjäna pengar på att sälja sex är ett privilegium som kvinnor har men inte män.

6) Ska vi ha jämställdhet måste kvinnor börja ställa upp gratis.
Senast redigerad av Babianen 2019-11-08 kl. 08:24.
Citera
2019-11-08, 08:27
Medlem
Babianens avatar
Citat:
En god middag med en meny tar tid allra helst om det är första dejten och man vet mycket lite om varandra.
Du själv serverar ju menyer och nog tar det lång tid att njuta av varje kulinariskt stordåd du servar inte är det någon man slafsar.i sig på 20;minuter

1) Det normala är att man knullar först och sen äter man middag om man gillar varandra.

2) Dessutom är "goda middagar" inget för kvinnor för då blir de feta.

3) Ditt inlägg bekräftar det jag säger om att kvinnor är mer intresserade av mat än av sex. Och gärna byter sex mot mat.
Citera
2019-11-08, 08:31
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Du förbluffar mig ibland. Det var ändå en hyfsat välskriven liten text, med ett språk som är vårdat.

Jaja, det var en trevlig liten historia, men det hade inte så hemskt mycket att göra med vad jag skrev angående dejting.
Jag anser som sagt inte att dejting är samma sak som prostitition.

1) Alla kvinnor vet att det är sex mot mat som gäller på dejter.

2) Att civila kvinnor föredrar att sälja sig för mat istället för cash ändrar inte att de är horor.

3) "Jag är ingen hora jag suger kuk för en hamburgare!"
Citera
2019-11-08, 08:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) I Bukarest är medel-lönen 7000 kr i månaden. Det finns jobb som betalar runt 5000 kr som kvinnor kan få samma dag.

2) Dessutom finns det socialbidrag.

3) Det betyder att ingen behöver sitta och tigga för att klara sig.

4) Har du inte tänkt på männen i fattiga länder som måste jobba 160 timmar för att tjäna ihop samma eller mindre pengar som kvinnor kan tjäna ihop på kanske 10 timmar bara genom att ha sex?

5) Att kunna tjäna pengar på att sälja sex är ett privilegium som kvinnor har men inte män.

6) Ska vi ha jämställdhet måste kvinnor börja ställa upp gratis.
Fast de rumänska kvinnorna som i Tyskland tjänar ihop vad som motsvarar en lön för arbete som kassörska i hemlandet tjänar inte en medellön utan mindre eftersom kassajobb innebär minimilön och inte medellön och de kan självfallet inte spara ihop en massa pengar eftersom det på en lön på 5000 kr i Tyskland inte räcker till något sparande
Citera
2019-11-08, 08:33
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Vad är jag då? Prostituerad?
Han kom trots allt med blommor. Betalade jag av dessa blommor då när jag låg med honom?

1) Grattis du sålde dig för en blombukett.

2) Men sure du är mycket bättre än tjejen som sålde sig för €50 på en bordell samma kväll.
Citera
2019-11-08, 08:39
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Fast de rumänska kvinnorna som i Tyskland tjänar ihop vad som motsvarar en lön för arbete som kassörska i hemlandet tjänar inte en medellön utan mindre eftersom kassajobb innebär minimilön och inte medellön och de kan självfallet inte spara ihop en massa pengar eftersom det på en lön på 5000 kr i Tyskland inte räcker till något sparande

1) Minimilönen i Rumänien ligger på runt 3000 kr netto. Det är vad du får som kassörska.

2) Är man två personer eller delar på hyran med andra går det självklart att leva på det.

3) De tjänar inte 5000 i Tyskland det tror jag att du förstår själv. Tjejer på FKK tar €60 per halvtimme. 10 killar = €600.

4) Tänk på alla män som också jobbar för minimilön men inte har möjligheten att ligga på rygg och tjäna pengar på att kvinnor har sex med dem. Är det rättvist?
Citera
2019-11-08, 09:30
Medlem
Citat:
1) Det normala är att man knullar först och sen äter man middag om man gillar varandra.

2) Dessutom är "goda middagar" inget för kvinnor för då blir de feta.

3) Ditt inlägg bekräftar det jag säger om att kvinnor är mer intresserade av mat än av sex. Och gärna byter sex mot mat.
Du skryter om dina trerätters du serverar din familj så uppenbarligen blir inte kvinnor feta av goda middagar.
Det normala vid första dejt är inte att man börjar med sex utan att man börjar med att under några timmar umgås för att se om man vill ha sex med varandra. Att du tror att människor har sex med varandra likt det sex som sker på bordeller utan att man känner varandra är bara något som ni i era kretsar sysslar med
Citera
2019-11-08, 09:36
Medlem
Citat:
1) Minimilönen i Rumänien ligger på runt 3000 kr netto. Det är vad du får som kassörska.

2) Är man två personer eller delar på hyran med andra går det självklart att leva på det.

3) De tjänar inte 5000 i Tyskland det tror jag att du förstår själv. Tjejer på FKK tar €60 per halvtimme. 10 killar = €600.

4) Tänk på alla män som också jobbar för minimilön men inte har möjligheten att ligga på rygg och tjäna pengar på att kvinnor har sex med dem. Är det rättvist?
De prostituerade har själva berättat att de tjänar kring 5000kr i månaden på att jobba på bordell.
Citera
2019-11-08, 10:08
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Du skryter om dina trerätters du serverar din familj så uppenbarligen blir inte kvinnor feta av goda middagar.

1) Jag spenderar ett par timmar i köket med att laga maten. Jag anstränger mig för att göra den väldigt kalorisnål. Sen äter jag små portioner.

2) Det är inte jämförbart med att sitta på en restaurang och vänta på att mat ska bäras fram som man sen trycker i sig.

Citat:
Det normala vid första dejt är inte att man börjar med sex utan att man börjar med att under några timmar umgås för att se om man vill ha sex med varandra.

1) Nope. Det är bara en ursäkt som kvinnor använder för att få gratis mat av män. "Tack för middagen men jag är inte intresserad av dig sexuellt. See ya sucker!"

2) Det har varit en trend in Anglo världen i flera år, https://www.youtube.com/watch?v=pw40nuQ3hg0

3) Så idag kräver många män att kvinnan ställer upp på sex först, för att visa att hon inte är ute efter gratis mat.

Citat:
Att du tror att människor har sex med varandra likt det sex som sker på bordeller utan att man känner varandra är bara något som ni i era kretsar sysslar med

Nope. Det finns en studie som visar att 30% av alla relationer mellan unga människor börjar med sex. Inga dejter eller uppvaktande från mannen.
Citera
2019-11-08, 10:08
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Nä, de tar nog bidraget istället, tror du inte det?

Kan män välja bidrag istället för lumpen?

Jag kan tycka så här:

Män måste göra lumpen för att få rösträtt.

Kvinnor måste tjänstgöra på bordell för att få rösträtt.
Citera
2019-11-08, 10:10
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
De prostituerade har själva berättat att de tjänar kring 5000kr i månaden på att jobba på bordell.

5000 kr per kväll*

Om hon är snygg.
Citera
2019-11-08, 10:10
Medlem
Babianens avatar
Citat:

1) Vem har berättat det?

2) Då kanske de tjejerna inte ska jobba i branschen utan skaffa ett vanligt jobb istället.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in