2019-11-08, 00:45
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Djupfrys
Horan och madonnan. Så är det säkert mer eller mindre för de flesta män. För en man som mig, som själv sålt min kropp för en skidsemester så har jag väl inga moraliska aspekter i saken.

Nu var ju iof damen i fråga rätt så snäll och söt, men hon babblade något så gudinihelve. Jämnt, ibland även när vi knullade.
Men det var såklart kul att åka skidor och hon var faktiskt rätt gosig när hon väl höll käften.
Men du har en definitivt en poäng att en del män bör se sig i spegeln innan de dömer kvinnor.
Kvinnor kan vara både horor och madonnor, liksom män kan ha olika sidor-
Att fördöma kvinnor för deras sexuella begär är nära till hands för många män, men jag tänker på dessa män som likt munkar självspäkar sig i tron att de är bättre än andra.
Så våldtar de småpojkar, låter riset få deras syltryggar att blöda en stund, biktar sig, gör tre ave Maria och sedan börjar allt om igen

Så tänker jag mig dem också. Barnknullare.
Citera
2019-11-08, 01:01
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Oookeej du.

Och ja, 7K röstade jag på. Innebär ditt resonemang att alla som inte röstade på SD röstade fel och borde bli av med rösträtten?

Ja om du står fast vid din argumentation att du som individ inte ska få avgöra vad som är bäst för dig då borde du bli av med rösträtten.
Citera
2019-11-08, 01:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Svenne-i-Banan
Ja om du står fast vid din argumentation att du som individ inte ska få avgöra vad som är bäst för dig då borde du bli av med rösträtten.

Gött då bör jag inte bli av med rösträtten, planerar inte att skada mig själv eller någon annan fysiskt någonsin nämligen. Vilket var mitt argument hela tiden.
Senast redigerad av Jenny9 2019-11-08 kl. 01:40.
Citera
2019-11-08, 01:28
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Gött då bör jag inte att bli av med rösträtten, planerar inte att skada mig själv eller någon annan fysiskt någonsin nämligen. Vilket var mitt argument hela tiden.

Om sexsäljaren inte själv får avgöra om det skadar henne att sälja sex får heller inte du avgöra om din röst på 7K skadar dig själv, sorry din rösträtt är indragen.
Citera
2019-11-08, 01:36
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Du ser alltså inget som helst problem i att svenska män som inte har haft ett ekonomiskt bekymmer i sitt liv ägnar sig åt att skamlöst utnyttja fattigare människor från andra länder, här i Sverige, stöttat av staten?
Jag tycker att det ä rätt så problematiskt faktiskt.

Va? Så män ska inte få ha sex med kvinnor som inte har lika mycket pengar som de själva? Vi kanske ska förbjuda alla relationer där mannen tjänar mer än kvinnan, för han utnyttjar ju bara fattigare kvinnor? Vilket vansinnigt resonemang.

Nej, det finns inget alls problematiskt med det. Kvinnor har bytt sex mot resurser i alla tider. Det är så det fungerar. Hade inte män haft resurser hade sex knappt förekommit alls. Kvinnor är nämligen inte sexuellt attraherade av män. Visst, du är det av någon enstaka men det faktum att du har massor av hyggliga män som vill ligga med dig men som inte får visar att du saknar sexuell attraktion för de allra allra flesta män. Detta medan de flesta män gärna skulle ha sex med kanske 30-40%, åtminstone av kvinnorna i fertil ålder. Det enda sättet för de allra flesta män att få sex är med andra ord genom att byta till sig det mot resurser. Så har människor fungerat i alla tider, och så har djur fungerat i alla tider. För guds skull, säg åt kvinnor att sluta hora (på ALLA nivåer) om du tycker det är så problematiskt. Sluta klaga på männen.

"Skamlöst" - Vad menas ens med det?

"Utnyttja" - Så horor är alltså små utsatta stackars offer? Du tror inte att de är vuxna människor som kan välja själva om de vill sälja sex eller jobba på café/matbutik/städa toaletter?

Och det ska inte STÖTTAS av staten, staten ska bara låta bli att aktivt förbjuda det.

Förresten, är det ok när jag var student för ett par år sedan och knappt hade några pengar alls, åkte och köpte sex av en rumänsk tjej som hade 200 000 kr på banken? Hon var bokstavligt talat 20 ggr rikare än vad jag var. Var det ok då? Men nu när jag har jobb och pengar så är det inte ok? När jag inte har pengar får jag köpa sex, men när jag har pengar får jag inte köpa sex? Snacka om moment22
Citera
2019-11-08, 01:39
Medlem
over-unitys avatar
Citat:
Gött då bör jag inte att bli av med rösträtten, planerar inte att skada mig själv eller någon annan fysiskt någonsin nämligen. Vilket var mitt argument hela tiden.

Fast du tycker ju att man inte ska köpa sex av knarkare vilket betyder att de kommer hota till sig pengar till knark.

Och då, om knarkaren hotar någon, då tycker du att man ska ha ihjäl knarkaren på plats. Så mycket var den medkänslan med knarkarna värd.

Du är fin du..
Citera
2019-11-08, 01:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Svenne-i-Banan
Om sexsäljaren inte själv får avgöra om det skadar henne att sälja sex får heller inte du avgöra om din röst på 7K skadar dig själv, sorry din rösträtt är indragen.

Det har jag inte påstått heller.
Citera
2019-11-08, 01:45
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av over-unity
Fast du tycker ju att man inte ska köpa sex av knarkare vilket betyder att de kommer hota till sig pengar till knark.

Och då, om knarkaren hotar någon, då tycker du att man ska ha ihjäl knarkaren på plats. Så mycket var den medkänslan med knarkarna värd.

Du är fin du..

I vilket inlägg har jag skrivit att jag tycker att man inte ska köpa sex av knarkare?

I vilket inlägg har jag skrivit att man ska ha ihjäl knarkaren på plats?

Du är väldigt förvirrad du.....
Citera
2019-11-08, 01:50
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Därför att det är en enorm skillnad på att vara ute och käka middag med en man som man är intresserad av och att få kontanter i handen för att ha sex med en främling.
Det ena kallas för umgänge, sånt som människor sysslar med i allmänhet.
Det andra kallas försäljning av sex.

Hade hon varit på middag med mannen om han saknade resurser och/eller status?

Citera
2019-11-08, 01:51
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Det har jag inte påstått heller.

Vad är det du inte har påstått? Anser du att sexsäljaren har rätt att avgöra vad som är bäst för henne/honom och att det därmed inte är något du eller någon annan ska lägga sig i? Motsvarande fråga gäller även sexköparen.
Citera
2019-11-08, 01:55
Medlem
over-unitys avatar
Citat:
Låt säga att en heroinist får ett utbrott och sticker sin använda spruta i dig och ett par stycken till. Låt säga att en psykiskt sjuk människa smetar sitt bajs på dig och ett par stycken till.

Då går du vidare för du respekterar missbrukarens beslut att sticka sin spruta i dig och andra.

Du går vidare med bajs på kläderna för det är den psykiskt sjuka människas beslut om hen vill smeta bajs på dig och andra. Du respekterar detta och vidtar inga som helst åtgärder. Allt är i sin ordning enligt dig.

Grundfrågan var om det är rätt eller fel att omyndigförklara människor som skadar sig själva eller andra. I grundfallet togs heroinist som exempel, alltså i originalexemplet.

Så här svarade djupfrys dig:

Citat:
Nu målar du väl lite in dig i ett hörn. Såklart jag inte frivilligt skulle låta någon komma undan med att allvarligt hota mig eller min familj. De skall dö eller åtminstone inkapaciteras för resten av deras liv.

Och du svarade:

Citat:
Du börjar prata om något helt annat nu.

Som jag visserligen håller med om.

Citat:
I vilket inlägg har jag skrivit att jag tycker att man inte ska köpa sex av knarkare?

I vilket inlägg har jag skrivit att man ska ha ihjäl knarkaren på plats?

Du är väldigt förvirrad du.....

Du sitter alltså och håller med om att en förvirrad knarkare som hotar någon med spruta ska dödas..

Du menar också att knarkare ska omyndigförklaras så att de inte får sälja sex vilket leder till att de måste hota till sig pengar.
Citera
2019-11-08, 02:18
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Det kan inte du veta, för du står inte i en mans kängor.

Du kan inte fatta det enorma begär som vi testosteronstinna hannar känner efter unga snygga tjejer. Idag på gymmet såg jag en tjej som var så perfekt att det gjorde fysiskt ont i kroppen på mig. Kunde inte låta bli att titta på henne nerifrån och upp flera gånger. Hon såg det i ögonvrån och smålog. Nog visste hon vad jag tänkte alltid. Alla fantasier om henne, som en film som spelas upp i det inre om och om igen.

Att få förverkliga den här starka åtrån är en otroligt viktig drivkraft. Det känns som om man kan gå genom skärselden får att nå dit. Du lär inte förstå känslan. Att få känna på den där perfekta kroppen och tungkyssa henne djupt. Se på hennes smala långa ben, perfekta lår och putiga rumpa.

Se när hon sitter på knä under mig och sluter sina glansiga läppar om min kraftfulla lem. Att få smaka hennes våta sköte, att få ta henne hårt i alla ställningar. Se henne kvinnligt undergiven och mottagande. Att sedan se henne liggande med händerna undergivet uppsträckta ovanför huvudet, med vackra smäckra händer vilande på lakanen. Att sedan höra henne andas tungt, för att själv komma i en stark orgasm och pumpa in sin säd i hennes underliv. Då LEVER man! Då snurrar stjärnorna på himlavalvet! Inte fan vill man leva utan detta, inte en chans! Hellre döden.

https://images-cdn.9gag.com/photo/a5ovoyg_700b.jpg

https://everipedia-storage.s3.amazonaws.com/NewlinkFiles/16940433/f50a5___jess-southern/in-a-field-of-flowers.jfif

Hoppsan nu blev det en cheesig porrnovell, men jag försöker bara förmedla känslan en man kan ha.

Jag fantiserar hellre om dessa. Långa, muskulösa, fräscha, virila och så jävla sexiga. Tänk att det är dessa tjejerna på bordellen fantiserar om när de tar på ditt slappa gammelkött. Eller när de ler mot dig

https://cdn2-img.pressreader.com/pressdisplay/docserver/getimage.aspx?regionKey=%2F1O%2BSkujQNLqO%2FLrVrko xg%3D%3D

https://thenypost.files.wordpress.com/2019/02/chris_hemsworth.jpg?quality=90&strip=all&w=618&h=4 10&crop=1

https://i.pinimg.com/originals/50/7f/ed/507fed6c52c05302a6bf8c912d955baf.jpg

https://i.pinimg.com/236x/c4/71/42/c471424da1e07f95415d8f52e93bf3c8--hot-surfers-sexy-guys.jpg

Jag har börjat läsa kapitel 11 i rapporten om Nya Zealands avkriminalisering. Nya Zealand ligger ute i Stilla havet, Tyskland ligger mitt i Europa. Jag kan tänka mig att utifrån ren geografisk placering så möttes länderna av olika problem vid avkriminaliseringen och framåt.

Hur tänker du kring detta? Att Nya Zealand skulle "svämmas över" av tjejer från tex Rumänien och Bulgarien var ju knappast troligt och säkert inget de befarade heller. Tar de upp något om detta? (Jag kommer att läsa hela så småningom, men på datorn, det är lite väl smått på mobilen).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in