2019-11-01, 07:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tremendously
För att det ska gå att fejka folks död utan att vanliga människor i myndigheterna ska börja ana något, så har man flera identiteter på personerna innan. Det är därför det typ alltid är folk från utlandet eller andra orter som dör.

Om jag har tre identiteter, en i Sverige, en i England och en i Frankrike. Så kan jag åka till Frankrike och dö på min Svenska identitet och till England och dö på min svenska identitet. Sen åka till Sverige och bo på min franska identitet. Då lever jag, men ssmtidigt dött två gånger. Ungefär så ser upplägget ut.
Mammor, pappor, syskon och kompisar(skådespelare inom NATO/militären) får betalt för att spela teater. Så hemskt är det inte. Ingen har ju dött precis. Kan människor städs toaletter för 105kr i timmen så kan man ljuga framför en kamera ett tag för en halv miljon. Det är ju ändå du som betalar för det.

Men ta o hitta dom då. Så svårt kan de inte vara. Du har bilder på dom. Så även om dom befinner sig på månen kan Du hitta dom.
Lägg ner med ditt Skitsnack nu.
Citera
2019-11-01, 07:58
Medlem
Tremendouslys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av El-Strutso
Men ta o hitta dom då. Så svårt kan de inte vara. Du har bilder på dom. Så även om dom befinner sig på månen kan Du hitta dom.
Lägg ner med ditt Skitsnack nu.

Är det ditt vassaste argument för att det inte är så man gör när man fejkar folks död, så att vanliga enskilda myndighetspersoner inte ska kunna avslöja det?

Tror du att Gladio aldrig genomfört en terrorattack i Europa?

Här är en liten lista jag gjorde som bara omfattar 2017.

Spring & Summer Tour in Europe 2017

22 March London Westminster Bridge
3 April Sankt Petersburg
7 April Stockholm Drottninggatan
20 April Paris Champs-Élysées
22 May Manchester Ariana Grande
3 June London Bridge
17 August Barcelona
Citera
2019-11-01, 08:08
Medlem
Tremendouslys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetarbroder
Ändock observant vilket är skönt att se, observationsförmågan överlag hos befolkning vid såna här fall känns generellt mycket låg.

Ja jag tror också de är en sluten grupp som ägnar sig åt utförandet av psykologiska opererationer, inom militär (NATO) och underättelsetjänst (Mossad, CIA, MI6, SÄPO) Försvarsmakten har en egen avdelningen för utförandet av psykologiska operationer och påverka allmänheten i önskad riktning.

Nya Dagbladet hade en artikel om dem, tror jag skapade en tråd här på Flashback också om Psyopsförbandet
Försvarsmakten rekryterar till Psyopsförband för att “påverka människors attityder”

Vet du om det var Solnas eller Stockholms tingsrätt Akilov dömdes i?

Ska försöka begära ut övervakningsfilmerna från Change Money och G-Star Raw(om den ens användes i FUPen)

Läste du teorin här ovan om hälen och vagnen?

Snacka om skitnödig teori.
Citera
2019-11-01, 18:00
Medlem
Tremendouslys avatar
Till alla denyers: https://www.dropbox.com/s/8ijsc6jbml...01_00.pdf?dl=0

Inte jag som gjort sammanställningen. Här är alla bevis för att den är orkestrerad framlagda. Njut av läsningen och känn er blåsta :-)

Min personliga favorit är ambulanserna som står med patienten kvar på Drottninggatan i 50 minuter. En vanlig term inom ambulansvården kallas "Scoop and run" som man tillämpar vid kritiska situationer. Men här gjorde man tvärt om. Lät "patienterna" dö på gatan.

Läs och besvara.
Citera
2019-11-02, 12:45
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Till alla denyers: https://www.dropbox.com/s/8ijsc6jbml...01_00.pdf?dl=0

Inte jag som gjort sammanställningen. Här är alla bevis för att den är orkestrerad framlagda. Njut av läsningen och känn er blåsta :-)

Min personliga favorit är ambulanserna som står med patienten kvar på Drottninggatan i 50 minuter. En vanlig term inom ambulansvården kallas "Scoop and run" som man tillämpar vid kritiska situationer. Men här gjorde man tvärt om. Lät "patienterna" dö på gatan.

Läs och besvara.

Skriv varför det är fake istället för att lägga upp en död länk.
Punkta upp dina bevis.
Citera
2019-11-02, 13:21
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Det är en sammanställning på ca 40 sidor, som du får läsa själv, som är genomarbetad under en längre tid under ett samarbete mellan flera olika personer.

Testa om denna länken funkar, blev nåt fel igår, beklagar.
https://www.dropbox.com/s/8ijsc6jbmloq1cm/Bedr%C3%A4geriet%20p%C3%A5%20Drottninggatan%20vers ion%201_00.pdf

Har du läst FUP från Drottninggatan?

Du får skriva upp dina "bevis" här. Tänker inte läsa 40 sidor och gissa vilka saker du anser vara viktiga att titta på.
Fem punkter kan du lyfta ut.
Citera
2019-11-02, 13:32
Medlem
Tremendouslys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Du får skriva upp dina "bevis" här. Tänker inte läsa 40 sidor och gissa vilka saker du anser vara viktiga att titta på.
Fem punkter kan du lyfta ut.

Manipulerade övervakningsbilder.

Ambulanser kvar med patienter i 50 min.

Polisen kör lika dan lastbil som en galning på trottoarkanter nära folk på trottoaren och rekonstruerar bara timmar efter samma eftermiddag.

Vittnens berättelser som är motsägelsefulla varandras och kamerabilders berättelser.

Höjd terrorhotnivå 1 minut innan första larmsamtalet.

Terrorövning "dagen innan", enligt dom, enligt mig så hade övningen aldrig avslutats.

Avsaknaden av motorolja på Drottninggatan trots att oljetråg under lastbilen var helt trasigt och tomt på olja.

Betonlejon på 900kg kan inte glida mot sten/betong så som påstås.

Högerdäcket på lastbilen pekar åt höger, medans vänsterdäcket går rakt fram, på övervakningsfilmer. I polisens garage så pekar båda däcken framåt. Skadan på styrstaget bevisar att däckena inte kunnat peka åt olika håll.

Citera
2019-11-02, 13:44
Medlem
Tremendouslys avatar
Precis som alla andra brottslingar så misslyckas även NATO/GLADIO/SÄPO/MSB etc på små detaljer. Trots att det är dom själva som kontrollerar det mesta i utredningsväg. Men enligt förnekare så har aldrig statlig terror funnits, trots att det är bevisat 100 gånger om i andra fall.

Men herregud, inte i Sverige, brukar det låta.

Jo, sånt sker även i Sverige i modern tid.
Citera
2019-11-02, 13:45
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Manipulerade övervakningsbilder.

Ambulanser kvar med patienter i 50 min.

Polisen kör lika dan lastbil som en galning på trottoarkanter nära folk på trottoaren och rekonstruerar bara timmar efter samma eftermiddag.

Vittnens berättelser som är motsägelsefulla varandras och kamerabilders berättelser.

Höjd terrorhotnivå 1 minut innan första larmsamtalet.

Terrorövning "dagen innan", enligt dom, enligt mig så hade övningen aldrig avslutats.

Avsaknaden av motorolja på Drottninggatan trots att oljetråg under lastbilen var helt trasigt och tomt på olja.

Betonlejon på 900kg kan inte glida mot sten/betong så som påstås.

Högerdäcket på lastbilen pekar åt höger, medans vänsterdäcket går rakt fram, på övervakningsfilmer. I polisens garage så pekar båda däcken framåt. Skadan på styrstaget bevisar att däckena inte kunnat peka åt olika håll.

Inte läst FUP. Varför skulle jag det? Bor i Stockholm, känner folk som såg det hända. Finns ett par vittnen vettu.
Citera
2019-11-02, 13:46
Medlem
Tremendouslys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Inte läst FUP. Varför skulle jag det? Bor i Stockholm, känner folk som såg det hända. Finns ett par vittnen vettu.

När jag såg Markoolio spela Karlsson på taket så såg jag med egna ögon att Markoolio kan flyga utan vajjer också. Såg ju själv att han hade propeller på ryggen.

En anledning till att läsa FUP är om man är intresserad av fallet, vilket du verkar vara, annars hade du väl inte befunnit dig i denna tråd i guess.

Roligt ändå hur du klagar över en icke-fungerande länk, när du ändå avfärdar den när jag fixar till den så den fungerar. Du avslöjar din urusla debatteknik. Du är här för att debattera. Inte för att bry dig om fakta som man presenterar.

Som sagt: tycker alla borde läsa denna:
https://www.dropbox.com/s/8ijsc6jbmloq1cm/Bedr%C3%A4geriet%20p%C3%A5%20Drottninggatan%20vers ion%201_00.pdf
Senast redigerad av Tremendously 2019-11-02 kl. 13:54.
Citera
2019-11-02, 13:55
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
När jag såg Markoolio spela Karlsson på taket så såg jag med egna ögon att Markoolio kan flyga utan vajjer också. Såg ju själv att han hade propeller på ryggen.

Men sen förstod du hur orimligt det var.
Vad såg de tusental med människor som bevittnade lastbilen köra Drottninggatan fram egentligen? Tittade alla åt ett annat håll medans de rullade in lastbilen i Åhléns, placerade ut de skadade och flyttade på betonglejonen? Vad fick alla att titta bort i denna kvart eller halvtimme?

Är inte särskilt intresserad av Drottninggatan, är intresserad av konspirationteoretiker. Ni fascinerar mig.

Edit: Visste inte att det var 40 sidor när jag frågade efter den döda länken. Nu vet jag det och känner att det har jag varken ork eller intresse av att läsa.
Senast redigerad av Dofterna 2019-11-02 kl. 13:59.
Citera
2019-11-02, 13:58
Medlem
Tremendouslys avatar
Tycker alla som är intresserade av fallet och dess obestridbara fakta borde läsa denna. En noga och seriöst genomarbetad sammanställning framtagen under en längre tid av ett flertalet personer.

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in