Citat:
Ursprungligen postat av
Ipsi
Jo, kvinnor dresserar män till att ge dem både sex och pengar förstår du. Kvinnor får sex när de vill av väldresserade män och pengar när de vill av andra väldresserade män.
Se bara på dig som väldresserat jobbar ihop pengar som du sedan snällt tar med dig till Tyskland. Tänk vad vilsen du skulle vara om du inte hade denna ledning från kvinnor, du skulle bara flyta omkring i tillvaron helt utan styrning.
Skillnaden mellan mig och en man som lever i en relation är att jag själv kan välja när och med vem jag har sex med och ger mina pengar till. Och till skillnad från en man som lever i en relation får jag sex varje gång för pengarna, medan mannen som lever i en relation både måste betala på något sätt OCH vänta på att kvinnan är på rätt humör.
Ni vill förstås att ingen man gör som jag gör, utan ni vill att alla män ska göra som mannen i relationen.
Ni får helt enkelt försöka dressera mig lite bättre, se om ni kan få mig att bli relationsmannen som inte kan få sex när han vill, så får du ser hur "lättdresserad" jag är.
Hade alla män gjort som jag hade civila kvinnor varit körda.
Såhär, visst man hade kunnat våldta kvinnor istället men när allt som behövs är att vifta med en femhundring för att de ska ställa sig på alla fyra så finns det liksom ingen anledning. Inte direkt så att man går under för sådana summor.