2019-10-29, 21:04
Medlem
over-unitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Så i omröstningen så röstar du för att LavezziLrey får stanna och så skyller du på folkviljan för att han är här? SMART!

Är du hjärnskadad på något sätt?

Självklart ska etniskt svenska män stanna i Sverige. Är det svårt att fatta på något vis?
Citera
2019-10-29, 21:05
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Så i omröstningen så röstar du för att LavezziLrey får stanna och så skyller du på folkviljan för att han är här? SMART!

Någon folkomröstning om det har det inte varit så du är förvirrad igen. Däremot har du röstat för detta i våra riksdagsval och jag har röstat emot det. Du borde alltså vara nöjd med att du fått som du har önskat! (Om han nu är MENA vilket inte jag vet)
Citera
2019-10-29, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Ja det är jag säker på. Så varför stanna kvar istället för att dumpa femoiden och köpa sex istället?

1) Varför skulle de inte vilja köpa sex? De får möjligheten att välja sexpartners på samma sätt som kvinnor kan göra.

a) Alla män betalar för sex. Även i civila relationer förväntar sig kvinnorna betalning.

2) Om du tycker att det är förnedrande att både få sex + få betalt för det borde du prata med en psykolog.

1) Oavsett ändrar det inte att kvinnor sitter och väntar på att män ska ragga på dem för att sedan brutalt dissa och förnedra männen som gör det.

2) Ingen kvinna skulle nånsin sätta sig i den situationen.

3) Med tanke på det här är det mycket mindre förnedrande för män att köpa sex av horor än av civila kvinnor.

a) För att hororna accepterar pengarna och särar på benen.

b) Civila kvinnor tar pengarna, förnedrar mannen, och vägrar ligga med honom.
Är kvinnor passiva så är de inte intresserade av mannen som raggar på dem. Varför förväntar sig män att okända kvinnor ska vara intresserade av att de kommer fram till dem, mannen kan ju rimligtvis inte veta om kvinnan är i relation är nygravid eller väntar på sin flickvän
Citera
2019-10-29, 21:10
Medlem
over-unitys avatar
Citat:
Jo, kvinnor dresserar män till att ge dem både sex och pengar förstår du. Kvinnor får sex när de vill av väldresserade män och pengar när de vill av andra väldresserade män.

Se bara på dig som väldresserat jobbar ihop pengar som du sedan snällt tar med dig till Tyskland. Tänk vad vilsen du skulle vara om du inte hade denna ledning från kvinnor, du skulle bara flyta omkring i tillvaron helt utan styrning.

Kvinnor som ger män sexuell njutning bör belönas med pengar.

Och ja, sex är ett grundläggande behov så man blir vilsen om inte detta behov uppfylls.
Citera
2019-10-29, 21:10
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av over-unity
Men om en söt tjej beter sig fittigt och nobbar en man bara för att han är en slacker så är det kanske inte så konstigt att denne man vill köpa sex och anser att det borde finnas bordeller i närmsta stad?

Eller vad säger du?

Jag ser inte bordeller som ett ändamål för att män ska må bra. Jag tror att bordeller påverkar samhällen negativt. Både gällande kriminalitet och mäns och kvinnors syn på varandra.
Citera
2019-10-29, 21:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Svenne-i-Banan
Någon folkomröstning om det har det inte varit så du är förvirrad igen. Däremot har du röstat för detta i våra riksdagsval och jag har röstat emot det. Du borde alltså vara nöjd med att du fått som du har önskat! (Om han nu är MENA vilket inte jag vet)
Jag pratar om en kommande folkomröstning i vilken du alltså inte kommer att rösta i enlighet med vad du tycker utan i enlighet med vad du tror är folkviljan.

Och sen frånsäger du dig allt ansvar för resultatet utan skyller på att det var andra som röstade och anklagar dem för att ha röstat fel.
Citera
2019-10-29, 21:12
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Jag ser inte bordeller som ett ändamål för att män ska må bra. Jag tror att bordeller påverkar samhällen negativt. Både gällande kriminalitet och mäns och kvinnors syn på varandra.

Ingen har föreslagit att någon ska tvingas gå dit tror jag, frivillighet är bra eller hur?
Citera
2019-10-29, 21:14
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ingen har föreslagit att någon ska tvingas gå dit tror jag, frivillighet är bra eller hur?

Du missade ju hela poängen med mitt inlägg.
Citera
2019-10-29, 21:14
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Jag pratar om en kommande folkomröstning i vilken du alltså inte kommer att rösta i enlighet med vad du tycker utan i enlighet med vad du tror är folkviljan.

Och sen frånsäger du dig allt ansvar för resultatet utan skyller på att det var andra som röstade och anklagar dem för att ha röstat fel.

När jag röstar gör jag det förstås efter min vilja men sedan respekterar jag folkviljan som uttrycks i detta val. I de senaste valen har du röstat för massimport och jag emot, du vann så var glad!
Citera
2019-10-29, 21:20
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Jo, kvinnor dresserar män till att ge dem både sex och pengar förstår du. Kvinnor får sex när de vill av väldresserade män och pengar när de vill av andra väldresserade män.

Se bara på dig som väldresserat jobbar ihop pengar som du sedan snällt tar med dig till Tyskland. Tänk vad vilsen du skulle vara om du inte hade denna ledning från kvinnor, du skulle bara flyta omkring i tillvaron helt utan styrning.

Skillnaden mellan mig och en man som lever i en relation är att jag själv kan välja när och med vem jag har sex med och ger mina pengar till. Och till skillnad från en man som lever i en relation får jag sex varje gång för pengarna, medan mannen som lever i en relation både måste betala på något sätt OCH vänta på att kvinnan är på rätt humör.

Ni vill förstås att ingen man gör som jag gör, utan ni vill att alla män ska göra som mannen i relationen.

Ni får helt enkelt försöka dressera mig lite bättre, se om ni kan få mig att bli relationsmannen som inte kan få sex när han vill, så får du ser hur "lättdresserad" jag är.

Hade alla män gjort som jag hade civila kvinnor varit körda.

Såhär, visst man hade kunnat våldta kvinnor istället men när allt som behövs är att vifta med en femhundring för att de ska ställa sig på alla fyra så finns det liksom ingen anledning. Inte direkt så att man går under för sådana summor.
Senast redigerad av hardusettminapa 2019-10-29 kl. 21:25.
Citera
2019-10-29, 21:22
Avslutad
Citat:
När jag röstar gör jag det förstås efter min vilja men sedan respekterar jag folkviljan som uttrycks i detta val. I de senaste valen har du röstat för massimport och jag emot, du vann så var glad!
Vad bra att du respekterar folkviljan, det är vi många som gör, men då konstaterar jag att du håller med mig om att män som LavezziLrey INTE hör hemma här i landet utan gör sig bättre i Mellanöstern.

Törs du inte säga det rakt ut så bär du lika mycket ansvar för att den kvinnosynen finns i landet som de kvinnor som du beskyller det för.
Citera
2019-10-29, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hardusettminapa
Skillnaden mellan mig och en man som lever i en relation är att jag själv kan välja när och med vem jag har sex med och ger mina pengar till. Och till skillnad från en man som lever i en relation får jag sex varje gång för pengarna, medan mannen som lever i en relation både måste betala på något sätt OCH vänta på att kvinnan är på rätt humör.

Ni vill förstås att ingen man gör som jag gör, utan ni vill att alla män ska göra som mannen i relationen.

Ni får helt enkelt försöka dressera mig lite bättre, se om ni kan få mig att bli relationsmannen som inte kan få sex när han vill, så får du ser hur "lättdresserad" jag är.

Hade alla män gjort som jag hade civila kvinnor varit körda.
Hade alla män gjort som du hade ingen av kvinnorna haft sex med dig eftersom alla kvinnorna hade sålt sex men bara till de som de attraherats av dvs
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in