Citat:
Ursprungligen postat av
typ108
Eller ganska normalt beteende. Han lämnade henne och drog till Paradise hotel, vem fan som helst hade väl varit rätt trasig. Mest sjuka är att ni har noll empati för en tjej som uppenbarligen är rätt så trasig 🙃 Icke att förglömma att hennes beteende inte är okej ändå!
Fast mja. Har absolut förståelse för att hon är trasig och jag tycker det är tragiskt. Produktionen skulle aldrig bjudit med henne, men de är också ett gäng as som tar in trasiga människor för att det blir bra tv. Men nu gjorde dom det och hon tackade ja. Nånstans har hon ett eget ansvar i det hela också. Som jag skrev i ett tidigare inlägg har hon fått så jäääävla många chanser att inse att Marcelo faktiskt är ett as, men istället fortsatt att låta honom trampa ner henne fullständigt.
Jag tycker synd om henne, det gör jag. Men hennes beteende är bisarrt och redan efter hur Marcelo betedde sig i BB och förra säsongen av PH borde hon ratat honom. Men nej, hon väljer ju honom igen och igen trots att han trampar ner henne varje gång. Inte ens när han dumpar henne för att åka tillbaka till PH inser hon att han är ett jävla kräk, nej då ska hon åka efter till Mexico och försöka vinna tillbaka hans hjärta - eller vad fan hennes plan nu var.