2019-11-05, 13:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flashskid
Du är efterbliven...

Du är en ariba-dvärg.
Citera
2019-11-05, 13:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -SchmergliN-
Jag har svårt att se några som helst positiva egenskaper hos Nina och Josie. Sjukt att man kan bete sig så där när man är 30+.
Nina är 25, Josie är 32. Marcelo är mellan de båda, 29.
Citera
2019-11-05, 13:44
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fejkit
Allt var ju cencurerat i norska säsongen. Var ju gula fjärilar så fort någon hade en bikini på sig

De visade inte könsorgan, men de visade rumpor och bröst. Könsorgan är det antagligen inskrivet i deltagarnas kontrakt att de måste censurera.
Citera
2019-11-05, 13:54
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashskid
Ni som tycker allt är riggat till Jeppe o Marcelo’s fördel, håller med till en viss del.

Att skicka in båda tillsammans kanske är klokt i underhållningsyfte men pisstråkigt spelmässigt.

Två tajta polare som varit med innan och fått B-kändisstatus samt har lätt med tjejer. För enkelt.

Sedan har vi då ett gäng viljelösa våp kvinnliga deltagare (förutom kanske Jennifer och Erica) som gör ALLT grabbarna säger och saknar självbevarelsedrift. Vill de stanna hade de hoppat av tåget och hittat en stabil partner för 1-2 veckor sedan.

Finns inga manliga deltagare som har vad som krävs för att leda en andra pakt. Adam har det grundläggande men saknar bollar eller viljan att köra hela vägen, synd.

Hade en manlig deltagare á la Adrian Montin spelat mot Marcelo och Jesper skulle inte allt gå deras väg.

Ingen förutom Theo har försökt på riktigt påverka tjejerna genom säsongen! Adam ber snällt och Paulo sa väl i princip nada o ställde sig bredvid sin polare för att åka ut med ”stil”.

Klaga inte på att själva spelet är riggat. Det är castingen som varit värdelös om man skall se till spelet. Nog har det varit mkt underhållande drama.

Fast produktionen gör också allt för att underlätta för dem, t.ex nu senast där det inte fick några som helst konsekvenser att bli bortrövade fast Sheriffen misslyckades. Hade det varit två andra hade åtminstone en av dem fått lämna.
Citera
2019-11-05, 14:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Fast produktionen gör också allt för att underlätta för dem, t.ex nu senast där det inte fick några som helst konsekvenser att bli bortrövade fast Sheriffen misslyckades. Hade det varit två andra hade åtminstone en av dem fått lämna.

Det hade varit en sådan sjuk makt att ge till en helt random (Amin) när han inte gjorde något annat än att åka ut. Det om något hade förstört spelet.

Nu minns jag inte hela den veckan men kidnappningen fyllde andra funktioner. ( tex vem hade anledning att välja just M och J).

Kan inte tänka mig någon vettig anledning att ta ut någon som tagit sig igenom hela spelet för att bli utskickad av en random person som varit inne i en vecka.

Det hade varit tråkigt Om han fått en så stor makt att ta ut två pers utan någon möda.
Citera
2019-11-05, 14:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheClaw
Ditt försök till försvar och berättigande är minst sagt löjeväckande 😂😂 try again ditt stolpskott

Vad gör du i detta forum egentligen? Här bara för att håna folk som ser på programmet? Vad vinner du i så fall på det?

Kanske finns andra forum som passar dig bättre?
Citera
2019-11-05, 14:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av egenvilja
Och det är din ursäkt till att titta på programmet? Du tror att resten av oss ser deltagarna som förebilder?

Jisses, här har vi komplex..

1. Stolpskott som du själv tittar på programmet, inte jag.

2. Att ni ser dem som förebilder? Hmm, en majoritet av er absolut!

3. Vi vet både du och jag att är det någon här med komplex så är det inte jag. Väljer inte med min fria vilja att diskutera hjärndöd underhållning med andra likasinnade hjärndöda.

Själv hamnade jag i tråden pga nyfikenhet, att få en chans att studera miserabla får😂😂
Citera
2019-11-05, 15:36
Medlem
-SchmergliN-s avatar
Josie lyckas gräva sin grop djupare för varje avsnitt, imponerande. Nathalie verkar för övrigt vara en genomsnäll tjej.
Citera
2019-11-05, 16:04
Medlem
Mommis avatar
Jepsen ser bara tröttare och tröttare ut. har han tappat det? långe sen man hörde något om wolfpack
Citera
2019-11-05, 16:16
Medlem
ollepolle90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheClaw
1. Stolpskott som du själv tittar på programmet, inte jag.

2. Att ni ser dem som förebilder? Hmm, en majoritet av er absolut!

3. Vi vet både du och jag att är det någon här med komplex så är det inte jag. Väljer inte med min fria vilja att diskutera hjärndöd underhållning med andra likasinnade hjärndöda.

Själv hamnade jag i tråden pga nyfikenhet, att få en chans att studera miserabla får😂😂

Okej!
Citera
2019-11-05, 16:27
Medlem
kevindurants avatar
Josie Man undrar om hon hamnade i koma när hon var 14 och vaknade en månad innan Mexiko.

Att en människa på 30+ har tagit så små kliv i sin egna personliga utveckling är helt vansinnigt
Citera
2019-11-05, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -SchmergliN-
Josie lyckas gräva sin grop djupare för varje avsnitt, imponerande. Nathalie verkar för övrigt vara en genomsnäll tjej.

Som inte gör något åt mobbning ens när det sker framför ögonen på henne...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in