Fast bara för att man inte vill hångla med en kille under snurra flaskan behöver ju inte betyda att man inte är intresserad. Kan ju handla om att man är osäker på sin egna läggning. Finns ju många osäkra i det här forumet som kallar Armin bögjävel till exempel.
Gillar man inte bögar så är det självklart att man är bög själv. Exakt som att Hitler var Jude och Lenin miljardär. Folk är alltid exakt det de är emot, det vet alla.
Självklart inte sant, gör bara narr av ointelligenta svennar.
1. De spelar med tjejer. Tjejerna i sin tur styrs av Marcelo och Jesper. Du kan inte stå med en av samma kön i en parceremoni.
2. Kolla om säsongen, både Paulo och Adam har varit motvilliga att ta taktiska beslut för att behålla sitt ansikte. Jesper och Marcelo skiter i sitt anseende och spelar hårt, därav framgången. Hur tänker du att produktionen säger åt alla brudar att ligga med Marcelo? I dagens feministsvergie? Knappast.
4. Tror klyftiga kvinnor avstår med att söka till PH. De få som gör det har svårt att manipulera alla ”machograbbar”. (Ett ord jag avskyr men använder för att du skall förstå.)
Någon har väl lyckats i PH’s historia men svårt att minnas någon.
Nina alltså.. Är hon på riktigt? Hon känns som tagen ur en hollywoodfilm som skolans mean girl. Hon mobbar sönder varenda tjej därinne för att de gillar Marcelo när hon själv betedde sig lika patetiskt hela förra säsongen och låg med honom igen så fort hon kom in i huset. Ae fy fan
Det flesta av ni som hänger här inne är omänskliga psykon. Uppenbart att Nina inte är över Marcelo, skulle vilja se er hänga med erat ex som ni inte kommit över och se andra tjejer/killar svansa efter h*n. Tror dom flesta hade tappat det då. Så Ninas beteende tycker jag ändå är rätt förståeligt dock inte okej men Ericas beteende förra säsongen var fan så jävla mycket värre.
Det flesta av ni som hänger här inne är omänskliga psykon. Uppenbart att Nina inte är över Marcelo, skulle vilja se er hänga med erat ex som ni inte kommit över och se andra tjejer/killar svansa efter h*n. Tror dom flesta hade tappat det då. Så Ninas beteende tycker jag ändå är rätt förståeligt dock inte okej men Ericas beteende förra säsongen var fan så jävla mycket värre.
Jag skulle då inte följa efter mitt ex ner till Mexico, för att vara med denna. Jag skulle inte bli sur om mitt ex höll på med andra i ett program där alla håller på med alla. Jag skulle aldrig svansa efter ett ex när den uppenbarligen är över en och behandlar en som skräp. Det är ganska sjukt beteende.
Jag skulle då inte följa efter mitt ex ner till Mexico, för att vara med denna. Jag skulle inte bli sur om mitt ex höll på med andra i ett program där alla håller på med alla. Jag skulle aldrig svansa efter ett ex när den uppenbarligen är över en och behandlar en som skräp. Det är ganska sjukt beteende.
Eller ganska normalt beteende. Han lämnade henne och drog till Paradise hotel, vem fan som helst hade väl varit rätt trasig. Mest sjuka är att ni har noll empati för en tjej som uppenbarligen är rätt så trasig 🙃 Icke att förglömma att hennes beteende inte är okej ändå!
Men nej, det är det inte för i helvete lägg ihop två och två.
Din dumme idiot!! För ett par veckor sedan i studion hade Adam sitt gamla vanliga hår trots att han flera dagar tidigare hade skaffat dreads.. Helt sjukt att man kan vara så säker på en sak som man tydligen inte har någon insyn i. Håll bara flabben pls
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!