Citat:
Ursprungligen postat av
adina
47 kg är tecken på vaddå
Att jag håller mig i form för att vara attraktiv för män.
Citat:
Ursprungligen postat av
adina
Om man cirklar runt dig när du släpar runt på 4 barn så lär du rasta dina barn där gruppboende för inga friska män kan tro att någon med mängder med barn är tillgänglig.
När män har gått utan sex tillräckligt länge då raggar de på
allt. Många av de här männen ser ut som att de inte har haft sex sen de gjorde sina fruar gravida.
Citat:
Ursprungligen postat av
adina
Självklart hänger inte normala vuxna män på instagram eftersom normala vuxna män vet att 17-åringar inte är intresserade av medelåldersmän, incels däremot verkar tillbringa en stor del på instagram.
Självklart tror medelåldersmän att de kan få ligga med unga Instagram-tjejer.
Citat:
Ursprungligen postat av
adina
Min man ägnar så mycket tid han vill åt sina intressen nu på hösten när båten tagits upp och det börjat bli för kallt gör tvåhjulingen så blir det mest lugna aktiviteter, vi gör lite weekendresor .
Om du älskade honom hade du tagit honom till en bordell och sett till att han hade sex med andra kvinnor.
Citat:
Ursprungligen postat av
Moment22x22
Och jag låg på 65 kg igår. 170 cm!
Tänk vilket äckligt fetto jag är
1) Jag är 166 cm. Du har kanske 15 kilo mer fett på kroppen än mig proportionellt räknat.
2) Ja du är fet och ingen gillar feta kvinnor.
Citat:
Ursprungligen postat av
Moment22x22
Mm, tror jag ska ta några chokladpraliner till här...
Go ahead. Själv ska jag gå och träna lite.
Citat:
Ursprungligen postat av
Moment22x22
Men vet du? Trots mina otroligt tunga 65 kg och lite halvdallriga bakdel så har män varit fullkomligt besatta av den, bakdelen alltså. Jag skulle faktiskt tippa på att de hade valt den framför en bakdel på en 47 kgs kropp.
Maximum Cope. Det är nåt som män säger för att få tjockisar att ha sex med dem.
Citat:
Ursprungligen postat av
Moment22x22
Gör mig en tjänst...gå och ät en bakelse innan läggdags så din stackars utsvultna hjärna får lite bränsle 🥰
1) Jag har just kommit ner på 12% så inga bakelser för mig,
https://images2.imagebam.com/09/6f/75/b2f2261323974400.JPG
2) Ja jag har också hört om "socker är bra för hjärnan" trenden. Låter som en ursäkt för tjockisar att trycka i sig mat.
Citat:
Ursprungligen postat av
Moment22x22
Litet tillägg. Det kan vara så att männen på lekplatsen cirkulerar runt dig för att de tror att du är ett litet flickebarn som kommit på vift
Ja de tror att jag är ung det gör dem ännu mer frustrerade.
Citat:
Ursprungligen postat av
Moment22x22
Samt en som hade en granne som var deppig pga fruns övervikt. Är man deppig på grund av någon annans övervikt så har man nog andra bekymmer också.
Det är legit. Att en kvinnas fertilitet minskar triggar mäns medelålderskris. Det finns minst en studie på det.
Citat:
Ursprungligen postat av
Moment22x22
Sedan har vi Babianen som är en anorektisk flickstackare på 47 kg...
Vad har vi mer?
Jag är nästan 40 for the record.
Citat:
Ursprungligen postat av
adina
Så ett av din mans intresse är att titta på tonårstjejers instagram, kanske vore bra om han fick ett lättare arbete några dagar i veckan kanske pyssla lite hos Myrorna
Min man har inte ens Instagram. Vad ska han se där? Kvinnor som är fetare och har sämre definition än mig? En man som har vant sig vid lågt bf kan inte gå tillbaka till fläskisar.
Citat:
Ursprungligen postat av
adina
Vi har blivit upplysta om att medeleålders och äldre män har som intresse att titta på tonårstjejers instagram
Om du inte kunde räkna ut det själv måste du vara väldigt naiv.
Citat:
Ursprungligen postat av
Moment22x22
Just det ja. Känner du någon sådan man?
När jag nämner Instagram eller Flashback till min pappa vet han knappt vad det är för något. Dessutom finns en tendens att män blir mer ödmjuka med åldern, alltså när de kommer upp mot 60 strecket. Män i den åldern lär inte vara huvudmålgruppen varesig för sexköp eller Instagram och porrgluttande.
1) Inser du att det finns män 70 års åldern som köper sex?
2) Jag umgicks en man i sena 70 års åldern för ett tag sen, han är en bekant till en bekant. Han var med sin fru. Nu skriver han till mig på whatsapp.
a) Funny story: han tog tom en bild på mig brevid sin fru. Så han kunde jämföra.
Citat:
Ursprungligen postat av
Moment22x22
Nej det är inte alls fakta. Då får du presentera källor för den faktan.
Tvärtom så har man stora problem i Tyskland och Nederländerna där prostitition är lagligt.
Det har man inte alls. Det är nåt som feminister hittar på.
Citat:
Ursprungligen postat av
adina
Ägare till storbordeller i Tyskland uppskattar att hälften av de prostituerade har en hallick vilket inte är olagligt så länge de inte tar för stor del av vad kvinnan drar in. Först vid kund nummer 6-7 så blir det +-0 för kvinnan på bordellen efter att de betalat sin dagsavgift och skatten till kommunen sedan tar hallicken sin andel ...
1) Du menar en torsk är butthurt för att tjejerna har pojkvänner?
2) Du inser att tjejerna inte behöver en hallick om de jobbar på FKK? Det är hela poängen med systemet.