2019-10-26, 21:34
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Hur har du hunnit plugga om du är 36 år och har försörjt och passat upp på din man i 18 år och dessutom jobbat som kock

Min man var hemma medan jag gick på universitetet.

Citat:
Du vet att män som lever ute i verkliga livet träffar på mängder av snygga kvinnor varje dag på sina arbetsplatser, på lunchen eller bara när de rör sig i centrala delar av sin stad, de tom. pratar med en mängd snygga kvinnor ofta precis som kvinnor träffar en mängd attraktiva män dagligdags åtminstone om de arbetar där män bär kostym

1) Jag menar inte Average Annika. Jag menar en kvinna som är legit snygg. Det kommer att vara över för hans fru direkt.

2) Dessutom hänger alla män på Instagram idag. Så kraven går upp.
Citera
2019-10-26, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) I dunno. Han sa inget om det och jag tänker inte fråga. Det kanske inpirerar honom till att sparka ut mig.

2) Poängen är att min man aldrig skulle tolerera den sortens bullshit och jag tror att många andra män i hans ålder känner likadant. Kommer en femoid och kör med "det finns annat än sex..." då åker hon ut direkt.

1) Jag har gått på universitet både i Sverige och UK. Det var ingen som hade sex.

2) I UK läste jag juridik och trots stort överskott på kvinnor var det ingen som hade sex. Några få hade fast partner. Det var ingen som bytte partner under sin universitetstid.

3) Så det är klart att unga män köper sex när tjejer på universiteten vägrar ligga.

1) Nej jag gillar inte kvinnor. Duh.

2) Nope. Min mamma blev cuckad av min pappa många gånger.

Vad är det som påverkat dig mest till att ha dessa ideer om män och kvinnor ?

Har du alltid haft dem eller fick du dem vid någon speciell tidpunkt ?
Citera
2019-10-26, 21:47
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av over-unity

Jag vet ingenting om dina föräldrar men utifrån det du berättar så låter det som din farsa är i ett beroendeförhållande till din mamma. Tecknen är tydliga. Orolig och nervös så fort den man "älskar" reser bort.

Jag vet människor som är beroende av någon annan, de döljer sin osäkerhet och rädsla bakom en "kärleksfull" fasad.

Tragiskt.

Likt en hund som är beroende av husse tigger de kärlek.

När beroendet upphör, personen utvecklas, så upphör "kärleken". Sanningen är den att människor är hänsynslösa idioter, ju mer man vet om dem desto mer avskyr man dem och desto skönare är det att slippa dem när den dagen kommer.

Nejnejnej, min pappa är inte i beroendeställning till min mamma. Det har aldrig varit "jag måste fråga regeringen" eller någonting sånt i mina föräldrars hem. Är det nån som varit regeringen så är det pappa.
Citera
2019-10-26, 21:50
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
1) Lulz. Det är för att han inte har några alternativ. Presentera honom för en snygg tjej så får du se vad som händer.

2) Jag och min man har fyra barn och har varit tillsammans i 20 år. Om jag skulle hamna över 18% bf skulle han sparka ut mig direkt.

3) Dina föräldrar växte upp på tiden då världen var svart-vit. Det är andra bullar nu.

Idiot. Vad tror du? Min pappa som är 65 år, tror du att han skulle sluska runt med småtjejer?
Sinnessjuka människa som pratar om bf och barnkläder. Är du seriös med vad du skriver, så sök hjälp.
Citera
2019-10-26, 21:56
Medlem
Citat:

1) Jag menar inte Average Annika. Jag menar en kvinna som är legit snygg. Det kommer att vara över för hans fru direkt.

Vuxna män hänger inte på instagram och tittar på unga tjejer vuxna män är nämligen vana av att ha tonåringar runt sig om deras barn är tonåringar. Vuxna män är inte intresserade av att titta på tonårstramsande på instagram, de enda "vuxna" män som hänger på tonårstjejers instagram är incels.
Citera
2019-10-26, 22:00
Medlem
Citat:

Din man är inte representativ för vuxna män eftersom han inte lever i verkligheten utan som någon som bor på gruppboende
Citera
2019-10-26, 22:11
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Hur har du hunnit plugga om du är 36 år och har försörjt och passat upp på din man i 18 år och dessutom jobbat som kock

Haha, bra fråga. Det är nog så att fantasin skenar vilt därborta i mammas källare.
Citera
2019-10-26, 22:23
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prepper
Vad är det som påverkat dig mest till att ha dessa ideer om män och kvinnor ?

Har du alltid haft dem eller fick du dem vid någon speciell tidpunkt ?

Hmm... jag har alltid tyckt att kvinnor suger. Men the final straw kom efter att jag hade haft att göra med kvinnor under många år. Jag tröttnade på deras bullshit speciellt när det gick ut över mitt eget liv.

Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Idiot. Vad tror du? Min pappa som är 65 år, tror du att han skulle sluska runt med småtjejer?
Sinnessjuka människa som pratar om bf och barnkläder. Är du seriös med vad du skriver, så sök hjälp.

1) Nej absolut inte. När en man fyller 50 slutar han vara intresserad av sex med unga kvinnor och vill bara lösa korsord och ta långa skogspromenader med mogna kvinnor...

2) Jag garanterar att din pappa skulle creepa på mig. Och jag skulle creepa tillbaka.

3) Jag kom ner på 47 kilo idag, https://images2.imagebam.com/a9/23/db/9d2ea11323942435.jpg

Citat:
Vuxna män hänger inte på instagram och tittar på unga tjejer vuxna män är nämligen vana av att ha tonåringar runt sig om deras barn är tonåringar. Vuxna män är inte intresserade av att titta på tonårstramsande på instagram, de enda "vuxna" män som hänger på tonårstjejers instagram är incels.

1) Män med barn är den mest sexuellt frustrerade gruppen män jag nånsin har träffat. De raggar på allt som kommer i deras väg.

a) Varje gång jag går till lekplatsen med mina barn börjar de cirkulera runt mig.

b) Det händer att de raggar på andra mammor också.

2) Du kan räkna med att din man runkar till dina barns tonårskompisar.

3) Självklart hänger de på Instagram och raggar på tjejer. Det skulle vara konstigt att inte göra det.

Citat:
Din man är inte representativ för vuxna män eftersom han inte lever i verkligheten utan som någon som bor på gruppboende

Copity Cope. Min man har tid att ägna sig åt sina intressen. Din man lever med en feminist.
Citera
2019-10-26, 22:37
Medlem
Citat:
Hmm... jag har alltid tyckt att kvinnor suger. Men the final straw kom efter att jag hade haft att göra med kvinnor under många år. Jag tröttnade på deras bullshit speciellt när det gick ut över mitt eget liv.

1) Nej absolut inte. När en man fyller 50 slutar han vara intresserad av sex med unga kvinnor och vill bara lösa korsord och ta långa skogspromenader med mogna kvinnor...

2) Jag garanterar att din pappa skulle creepa på mig. Och jag skulle creepa tillbaka.

3) Jag kom ner på 47 kilo idag, https://images2.imagebam.com/a9/23/db/9d2ea11323942435.jpg

1) Män med barn är den mest sexuellt frustrerade gruppen män jag nånsin har träffat. De raggar på allt som kommer i deras väg.

a) Varje gång jag går till lekplatsen med mina barn börjar de cirkulera runt mig.

3) Självklart hänger de på Instagram och raggar på tjejer. Det skulle vara konstigt att inte göra det.

Copity Cope. Min man har tid att ägna sig åt sina intressen. Din man lever med en feminist.
47 kg är tecken på vaddå

Om man cirklar runt dig när du släpar runt på 4 barn så lär du rasta dina barn där gruppboende för inga friska män kan tro att någon med mängder med barn är tillgänglig.

Självklart hänger inte normala vuxna män på instagram eftersom normala vuxna män vet att 17-åringar inte är intresserade av medelåldersmän, incels däremot verkar tillbringa en stor del på instagram.

Min man ägnar så mycket tid han vill åt sina intressen nu på hösten när båten tagits upp och det börjat bli för kallt gör tvåhjulingen så blir det mest lugna aktiviteter, vi gör lite weekendresor .
Citera
2019-10-26, 22:51
Medlem
Citat:

Så ett av din mans intresse är att titta på tonårstjejers instagram, kanske vore bra om han fick ett lättare arbete några dagar i veckan kanske pyssla lite hos Myrorna
Citera
2019-10-26, 23:53
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:

Och jag låg på 65 kg igår. 170 cm!
Tänk vilket äckligt fetto jag är
Mm, tror jag ska ta några chokladpraliner till här...
Men vet du? Trots mina otroligt tunga 65 kg och lite halvdallriga bakdel så har män varit fullkomligt besatta av den, bakdelen alltså. Jag skulle faktiskt tippa på att de hade valt den framför en bakdel på en 47 kgs kropp.

Gör mig en tjänst...gå och ät en bakelse innan läggdags så din stackars utsvultna hjärna får lite bränsle 🥰

Litet tillägg. Det kan vara så att männen på lekplatsen cirkulerar runt dig för att de tror att du är ett litet flickebarn som kommit på vift
Senast redigerad av Moment22x22 2019-10-26 kl. 23:55.
Citera
2019-10-26, 23:55
Medlem
over-unitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Min pappa som är 65 år, tror du att han skulle sluska runt med småtjejer?

Jag vet en äldre släkting som pensionerade sig vid 50 år. Sedan satt han han i sin fåtölj i 40 år och löste korsord tills han dog..
Han såg inte ut att ha så där jättekul.

Inte undra på att många män blir alkoholiserade.
Vet en granne som hade en fru som såg ut som ett överviktigt troll. Han söp ihjäl sig.

Läkare kanske borde skriva ut bordellbesök på recept, som bot mot depression och förebyggande mot alkoholism..

Citat:
Så ett av din mans intresse är att titta på tonårstjejers instagram, kanske vore bra om han fick ett lättare arbete några dagar i veckan kanske pyssla lite hos Myrorna

Mänskligheten hade inte överlevt om inte män varit intresserade att sätta på unga kvinnor.
Ändå är det beteendet det mest fördömda i hela samhället..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in