Citat:
Ursprungligen postat av
Prepper
Vad är det som påverkat dig mest till att ha dessa ideer om män och kvinnor ?
Har du alltid haft dem eller fick du dem vid någon speciell tidpunkt ?
Hmm... jag har alltid tyckt att kvinnor suger. Men the final straw kom efter att jag hade haft att göra med kvinnor under många år. Jag tröttnade på deras bullshit speciellt när det gick ut över mitt eget liv.
Citat:
Ursprungligen postat av
Moment22x22
Idiot. Vad tror du? Min pappa som är 65 år, tror du att han skulle sluska runt med småtjejer?
Sinnessjuka människa som pratar om bf och barnkläder. Är du seriös med vad du skriver, så sök hjälp.
1) Nej absolut inte. När en man fyller 50 slutar han vara intresserad av sex med unga kvinnor och vill bara lösa korsord och ta långa skogspromenader med mogna kvinnor...
2) Jag garanterar att din pappa skulle creepa på mig. Och jag skulle creepa tillbaka.
3) Jag kom ner på 47 kilo idag,
https://images2.imagebam.com/a9/23/db/9d2ea11323942435.jpg
Citat:
Ursprungligen postat av
adina
Vuxna män hänger inte på instagram och tittar på unga tjejer vuxna män är nämligen vana av att ha tonåringar runt sig om deras barn är tonåringar. Vuxna män är inte intresserade av att titta på tonårstramsande på instagram, de enda "vuxna" män som hänger på tonårstjejers instagram är incels.
1) Män med barn är den mest sexuellt frustrerade gruppen män jag nånsin har träffat. De raggar på
allt som kommer i deras väg.
a) Varje gång jag går till lekplatsen med mina barn börjar de cirkulera runt mig.
b) Det händer att de raggar på andra mammor också.
2) Du kan räkna med att din man runkar till dina barns tonårskompisar.
3) Självklart hänger de på Instagram och raggar på tjejer. Det skulle vara konstigt att inte göra det.
Citat:
Ursprungligen postat av
adina
Din man är inte representativ för vuxna män eftersom han inte lever i verkligheten utan som någon som bor på gruppboende
Copity Cope. Min man har tid att ägna sig åt sina intressen. Din man lever med en feminist.