2019-10-18, 05:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Torrtkiss
Jag är i samma sits som dig. Trots att jag avinstallera appen och installera på nytt. Har vart så i 3 veckor .
Samma problem här. Har de tagit bort den funktionen kanske?
Citera
2019-10-21, 21:08
Medlem
Spyrrans avatar
De senaste dagarna har appen buggat. Kan knappt använda appen utan att den stängs ner. Kan jag använda appen i en minut så är det liksom ett mirakel. Har provat att avinstallera appen och installera om den på nytt, men det hjälper inte. Går det att lösa på annat sätt?
Citera
2019-10-23, 20:36
Medlem
Nihennas avatar
Min kompis har taggat mig på bilder jag har tagit av henne. Dessa dyker inte upp på min profil över huvud taget. Vad kan problemet vara?

Kollar jag under taggar på inställningar så är det påslaget.
Senast redigerad av Nihenna 2019-10-23 kl. 20:39.
Citera
2019-10-24, 05:57
Medlem
kan folk som inte är ens vän se vilka jag följer och mina följare?
Citera
2019-10-24, 06:53
Medlem
R4hu7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av backflasherr
kan folk som inte är ens vän se vilka jag följer och mina följare?
Om du har ett privatkonto så kan de som inte följer dig se dina följare samt vilka som följer dig.
Citera
2019-10-27, 00:37
Medlem
Spyrrans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R4hu7
Om du har ett privatkonto så kan de som inte följer dig se dina följare samt vilka som följer dig.

Det stämmer väl inte? Om jag går in på en instagramprofil som är privat, och jag inte följer den personen ifråga, så kan jag bara se hur många den personen följer och hur många följare det kontot har. Jag kan inte se vilka som kontot följer, eller vilka som följer det kontot.
Citera
2019-10-27, 02:42
Medlem
R4hu7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spyrran
Det stämmer väl inte? Om jag går in på en instagramprofil som är privat, och jag inte följer den personen ifråga, så kan jag bara se hur många den personen följer och hur många följare det kontot har. Jag kan inte se vilka som kontot följer, eller vilka som följer det kontot.
Ja helt korrekt, såg att jag glömde lägga till ett "inte". Det går alltså inte att se ett privatkontos följare.
Citera
2019-10-27, 05:52
Medlem
Kan jag spärra så att andra inte ser vilka jag följer?
Är det fler än jag som bara ser mitt eget aktivitetsflöde och inte andras, eller har de ändrat för alla?
Citera
2019-11-05, 14:30
Medlem
Blir galen! Har instagram installerat på både paddan och på telefonen men sökhistoriken synkar inte. buggen har varit i en dryg vecka nu. Förut kunde jag när jag inte hade paddan med mig se i telefon det jag behövde söka på igen men nu kommer det inte upp längre eller först efter ett par dagar. Har det med att versionerna är olika eller är det något nytt påhitt dom strulat till för en?
Citera
2019-11-11, 19:04
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teajay
Blir galen! Har instagram installerat på både paddan och på telefonen men sökhistoriken synkar inte. buggen har varit i en dryg vecka nu. Förut kunde jag när jag inte hade paddan med mig se i telefon det jag behövde söka på igen men nu kommer det inte upp längre eller först efter ett par dagar. Har det med att versionerna är olika eller är det något nytt påhitt dom strulat till för en?

Uppdatera Instagram då ?
Citera
2019-11-22, 14:04
Medlem
Birdman-74s avatar
Hur går jag ur Instagram? Hjälp mig nån!
Citera
2019-11-28, 15:44
Medlem
Wigilantes avatar
IG nere?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in