2019-09-08, 18:16
Medlem
Skapade ett Instagram och när jag fyller i epost så säger det "Ett annat konto använder xxxx@xxxx.com"

När jag försöker få dom att skicka ett återställningsmeddelande till denna epost så säger dom "Det gick inte att hitta några användare"

Kan jag göra nåt eller måste jag skapa en ny epost?
Har Instagram nån support som hjälper till i såna här ärenden?

Funderar om jag nån gång för länge sedan skapat ett konto och loggat in via Facebook. Kan detta göra att åtkomst nekas till eposten (använder den på facebook)?
Jag har försökt logga in via Facebook men får felmeddelande då också.

Mina syskonbarn ville jag skulle följa dom och denna gamla tant tänkte försöka sig på att Instagramma.
Citera
2019-09-10, 10:47
Medlem
Tjena!
Har sedan en tid tillbaka inte kunnat se mina följares aktivitet, alltså om man klickar på hjärtat så kan man se sin egna aktivitet och även sina följares. Nu när jag trycker på hjärtat står det bara ”aktivitet” helt enkelt. Kollat med några polare och ingen annan har så, vad beror det på? Någon som har samma problem eller som kan hjälpa mig?
Är ju trots allt lite roligt att se vad vännerna sysslar med 😅
Citera
2019-09-11, 22:11
Medlem
Någon som vet hur man utnyttjar denna säkerhetshåll innan den åtgärdas ?
https://gizmodo.com/loophole-that-lets-people-share-your-private-instagram-1838001286
Vore trevligt att kolla upp bilder på vissa privata instagram profiler som leker för fina :-/
Citera
2019-09-13, 20:52
Medlem
Hackergirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustAUsername

Och i ditt fall skulle jag nog satsa på en ny mail och ett nytt IG-konto, det finns ingen support tyvärr, har själv försökt få kontakt och vet andra som försökt utan resultat... 😕
Citera
2019-09-14, 00:16
Medlem
Jag undrar om mina följare kan se om jag börjar följa någon med privat konto?
Citera
2019-09-20, 17:01
Medlem
sveningmars avatar
Tja. Jag behöver lite hjälp.

Det står att mitt konto är borttaget pga regelbrott när jag försöker logga in genom webbläsaren, genom appen så står det bara error.
Om insta har tagit bort mitt konto så ska det fortfarande gå att logga in i appen och överklaga det, men får bara error.

Jag har hört att folks konton blivit hackade och det kanske är vad som hänt mig?

Hur bär jag mig åt för att få tillbaka kontot?
Citera
2019-09-21, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sveningmar
Tja. Jag behöver lite hjälp.

Det står att mitt konto är borttaget pga regelbrott när jag försöker logga in genom webbläsaren, genom appen så står det bara error.
Om insta har tagit bort mitt konto så ska det fortfarande gå att logga in i appen och överklaga det, men får bara error.

Jag har hört att folks konton blivit hackade och det kanske är vad som hänt mig?

Hur bär jag mig åt för att få tillbaka kontot?

Testa med att begära nytt lösenord, alltså fejka att du har glömt det.
Då kan du kanske kringgå det om någon hackat kontot.
Citera
2019-09-24, 09:30
Medlem
Torrtkisss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alessandrini
Tjena!
Har sedan en tid tillbaka inte kunnat se mina följares aktivitet, alltså om man klickar på hjärtat så kan man se sin egna aktivitet och även sina följares. Nu när jag trycker på hjärtat står det bara ”aktivitet” helt enkelt. Kollat med några polare och ingen annan har så, vad beror det på? Någon som har samma problem eller som kan hjälpa mig?
Är ju trots allt lite roligt att se vad vännerna sysslar med 😅

Jag är i samma sits som dig. Trots att jag avinstallera appen och installera på nytt. Har vart så i 3 veckor .
Citera
2019-09-25, 17:20
Medlem
Okej, då är det inte BARA jag alltså. Fan va konstigt... och ingen verkar veta hur man åtgärdar det?
Citera
2019-09-29, 16:39
Medlem
R4hu7s avatar
Kan inte logga in på mitt Instagram-konto via appen (iOS). Funkar via webbläsare samt att logga in på andra konton via appen på samma telefon. Men mitt verkar inte gå. Står bara att ett problem inträffade.
Har även märkt att jag inte kan logga in på Facebook-appen samt Messenger-appen på min mobil. Har nollställt nätverksinställningar samt nollställt alla inställningar och startat om men problemet kvarstår.

Hur kan man lösa detta?
Citera
2019-10-09, 20:51
Medlem
Skullknights avatar
Någon annan vars aktivitetsflöde inte går att se?
Citera
2019-10-13, 21:28
Medlem
Wendztas avatar
Problem!
Jag kan inte lägga till musik på mitt Instagram , på det kontot jag huvudsakligen använder.
Dock ...har jag ett konto till , och när jag är inloggad där kan jag lägga till musik på mina storys?!
Är det någon som har en lösning på detta?!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in