Citat:
Ursprungligen postat av
adina
Nu är det ju inga män som försörjer dig utan en kvinna.
Det ändrar inte faktumet att de kvinnor som jobbar gör det för att ingen man vill betala för dem.
Citat:
Ursprungligen postat av
adina
Ge bevis på att alla eller åtminstone 1000 kvinnor som skulle vilja byta bort sitt jobb och sina kollegor mot din tillvaro med IKEA -möbler och X-box spelande man när de istället för sin lön kan köpa möbler från Svenska Tenn, Ihre eller andra trevliga ställen.
Alla undersökningar jag nånsin har sett visar att kvinnor hellre är hemma än jobbar. Självklart skulle de byta mot mitt liv om de slapp jobba.
Citat:
Ursprungligen postat av
adina
Civila lever hellre ensamma än med en man de inte gillar dessutom lever kvinnor längre om de lever ensamma än om de lever i ett förhållande och håller sig friskare.
Det stämmer inte. Titta på sexfrekvensen: är man attraherad av sin man då har man sex varje dag, inte en gång i månaden.
Citat:
Ursprungligen postat av
adina
Kvinnor har inget behov av att leva med en man för att försörja sig så självfallet finns det inget skäl att leva med en man som man inte gillar.
1) Det har inget att göra med att försörja sig, det har att göra med att få saker gratis. I det här fallet mannens inkomst.
2) I princip
alla civila kvinnor lever med män som de inte gillar för att mannen betalar för saker som de vill ha.
Citat:
Ursprungligen postat av
over-unity
Men om hannen är kåt spelar det kanske ingen roll att kvinnan är med på det eller ej, så länge hon är ung och har en fin kropp.
Om hon innerst inne inte vill så blir det ju våldtäkt och det kan ju också vara roligt, kanske..

1) Nej inte när han är kåt men efteråt.
2) Våldtäkt är mycket roligare för kvinnan än för mannen.
3) Mitt argument är basically att alla relationer mellan män och kvinnor gynnar kvinnor. Därför borde män byta till sexdockor.
4) För om män inte är tillsammans med kvinnor då kan kvinnor inte parasitera på dem.
a) Och som alla parasiter kommer de dö ut utan någon att parasitera på.